تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815616745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شقایق دهقان: به ایفای نقش بانوان خنگ متهم هستم!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: به گزارش خبرنگار تلویزیون برنا، نشست نقد و بررسی سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت با حضور کارگردان، مهراب قاسم خانی نویسنده، بهنام تشکر، شقایق دهقان، هومن برق نورد و فرناز رهنما بازیگران و امیر قادری منتقد عصر روز گذشته در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

شقایق دهقان بازیگر نقش پرستو شیرزاد درباره ایفای این نقش گفت: من همیشه متهم به تکرار نقش بانوان خنگ هستم و زمانیکه وارد این کار شدم نیز چهار قسمت نوشته شده بود و نگران تکرار همین اتهام بودم.

وی ادامه داد: در ایفای نقش شیرزاد با توجه به چیزی که نوشته شده بود در عین وفاداری به متن به کار ریتم و لحن می‌دادم و در تلاش بودم آن را از حالت تیپ دربیاورم.

دهقان اظهار کرد: اگر برای نقشی شغلی در نظر گرفته می‌شود منظور تمام افراد آن صنف خاص نیستند. به اعتقاد من یکی از ویژگی‌های منشی‌ها این است که با اعتماد به نفس، مسلط و سوار بر فضا هستند. شغلی که تصور می‌کنم هیچ وقت نتوانم در واقعیت آن را بر عهده بگیرم.

دهقان درباره تکه کلام‌های شیرزاد اظهار کرد: همه در زندگی واقعی خود تکه کلام‌هایی دارند که کلمه "واقعاً" یکی از آنهاست که من در زندگی شخصی‌ام به کار می‌برم. البته اکنون دیگر آن را استفاده نمی‌کنم چون خانواده‌ام به من می‌گویند داری ادای نقشت را درمی‌آوری!

وی در زمینه پرداخت به روانشناسی در این کار گفت: قبول دارم کارهایی که مبنای علمی هر چند گذرا دارند نیازمند تحقیقات بیشتری هستند و ما نیز در این کار می‌توانستیم بیشتر در مورد روانشناسان و این علم تحقیق کنیم.


به «ساختمان پزشکان» پرتاب شدم

هومن برق نورد بازیگر نقش ناصر نیز اظهار کرد: بعد از 20 روز که کار تصویر برداری شروع شده بود من یکدفعه به این سریال پرتاب شدم و مدام نگران اولین سکانسی بودم که آن را ایفا می کردم چرا که آن سکانس سرنوشت شخصیت را رقم می زد.

وی ادامه داد: البته اکنون خوشحالم که کار یکدست از کار در آمده است. موفقیت ساختمان پزشکان به این خاطر است که افرادی با ژانرهای یکسان کنار هم قرار گرفته‌اند و کسی باعث افت کار یا لطمه زدن به یکدستی آن نمی‌شد.

این بازیگر تصریح کرد: وقتی یک شخص باشخصیت بخواهد نقش فردی بی‌شخصیت را بازی کند تعادل بین شخصیت خود و کاراکتر باعث ایجاد فردی مثل ناصر می‌شود که می‌بینیم با وجود اینکه دزد و لات است اما فرد با کلاسی محسوب می‌شود!

حضور بازیگران تازه بی‌سابقه در طنز از هوشمندی عوامل است

فرناز رهنما بازیگر نقش نازنین نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به هوشمندی عوامل سازنده «ساختمان پزشکان» برای انتخاب بازیگران بیان کرد: عوامل جدا از هوش بسیار دقت نظر بالایی داشتند و برخلاف بازیگران طنزی که مخاطبان نوع گویش و حتی واکنش‌های آنها نسبت به اتفاقات مختلف را می شناسند و به آن‌ها عادت کرده‌اند، در این سریال بازیگران تازه‌ای می‌بینیم که به واکنش‌هایشان عادت نکرده‌ایم و برایمان تازگی دارد.

وی افزود: مهمترین پیام این سریال آشتی مردم با روانپزشکان و رفتن به پیش روانپزشک برای حل مشکلات است و اینکه حتی یک بیمار روانی می‌تواند با یک روانشناس ازدواج کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن