تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805411771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت فرودگاه ها: ايران سه خط جديد هوايي بين‌المللي برقرار مي‌كند- ‪۱‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرعامل شركت فرودگاه ها: ايران سه خط جديد هوايي بين‌المللي برقرار مي‌كند- ‪۱‬
اقتصاد. حمل و نقل. فرودگاه. هواپيما
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور از راه اندازي سه خط هوايي جديد در فضاي هوايي كشور تا پايان امسال خبر داد و گفت: با ارايه سرويس‌هاي هوانوردي در اين سه مسير جديد، شاهد رشد تردد هواپيماها در فضاي كشور خواهيم بود .

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، سيداحمد مومني رخ روز شنبه در اولين گفت وگوي خود با خبرنگاران در سمت مديرعاملي شركت فرودگاه‌هاي كشور، برقراري سه مسير جديد پروازي را از اولويت‌هاي اصلي شركت فرودگاه‌هاي كشور برشمرد و افزود: طبق توافق‌هاي انجام شده بين سازمان هواپيمايي كشوري و كشورهاي همسايه، شركت فرودگاه‌ها ملزم به انجام و ارايه راهكارهاي مناسب كارشناسي و تعامل بين ارگان‌هاي مرتبط است تا سه مسير هوايي جديد تا پايان سال ‪ ۸۷‬برقرار شود.

وي با اشاره به نخستين مسير پروازي جديد گفت : اين مسير از پاكستان وارد كشور شده و تا جنوب غرب ايران ادامه خواهد يافت و سپس وارد فضاي كشورهاي كويت، سوريه و درياي مديترانه خواهد شد.

مومني رخ سپس اظهار داشت: مسير دوم پروازي از بحرين وارد فضاي خليج فارس و جنوب كشورمان خواهد شد كه در ادامه به مرز پاكستان مي‌رسد و در نهايت به كشورهاي آسياي جنوب شرقي ادامه مسير خواهد داد.

وي ادامه داد: مسير سوم كه مسير پرترافيك و ويژه محسوب مي‌شود ، مربوط به كشورهاي اروپايي براي پرواز كردن به سمت كشورهاي آسياي جنوب شرقي است كه اين مسير از زاگرب آغاز شده و سپس وارد فضاي كشورهاي تركيه، ايران و افغانستان خواهد شد و در ادامه نيز به سمت رحيم آباد هندوستان و كشورهاي آسياي جنوبي شرقي خواهد رفت.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور سپس تصريح كرد: اين مسير جديد هوايي براساس برنامه ريزي‌هاي به عمل آمده تا پايان امسال به بهره برداري كامل خواهد رسيد.

وي در ادامه به اعتبارات اختصاص يافته به شركت فرودگاه‌هاي كشور اشاره كرد و گفت: در سال گذشته اعتباري حدود ‪ ۲۵۰‬ميليارد تومان به اين شركت اختصاص يافت كه در سال ‪ ۸۷‬اين اعتبارات به سقف ‪ ۲۹۰‬ميليارد تومان افزايش يافته است.اين اعتبارات براي تامين تجهيزات مورد نياز ارائه خدمات پروازي ،طرح‌هاي توسعه اي، آموزش و تامين نيروي انساني هزينه مي‌شود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه با توافق‌هاي به عمل آمده اميدواريم بتوانيم از بودجه عمومي دولت براي رفع مسايل و مشكلات فرودگاه امام خميني (ره) استفاده كنيم، گفت: با تخصيص به موقع اين اعتبارات، شركت فرودگاه هاي كشور خواهد توانست سرويس‌هاي بهتري به مسافران و پروازها ارايه كند.

مومني رخ سپس با تشريح عملكرد شركت فرودگاه‌هاي كشور در سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي گفت: به همين مناسبت ‪ ۵۵‬طرح و پروژه با هزينه اي افزون بر يك تريليون و ‪ ۱۰۰‬ميليارد ريال به مرحله تكميل و بهره برداري خواهند رسيد.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور سپس بازسازي و اصلاح سطوح پروازي فرودگاه ايلام را از ديگر برنامه‌هاي اين شركت در سال جاري برشمرد و گفت: همچنين اصلاح سطوح پروازي فرودگاه‌هاي سنندج، همدان و خوي و تاسيس مراكز فني بخش تقرب رادار برج فرودگاه تبريز، بيرجند، همدان، يزد، لامرد، اهواز و برج فرودگاه كلاله از ديگر برنامه‌هايي است كه اين شركت تا پايان امسال به مرحله تكميل و بهره برداري خواهد رساند.

مومني رخ در ادامه تصريح كرد: هم اكنون در ‪ ۲۵‬فرودگاه كشور پروژه‌هايي در دست احداث است كه از آن جمله مي‌توان به طرح‌هاي توسعه و احداث ترمينال، حصاركشي فرودگاه، احداث ساختمان‌هاي ايمني و نيروي انتظامي اشاره كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين مقام مسئول افزود : هم اكنون فرودگاه‌هاي بين‌المللي و پر تردد كشور كمبود تجهيزات ايكس ري و گيت عبور مسافر و توشه مسافر ندارند و تا سال ‪ ۸۸‬نيز هيچ يك از فرودگاه‌هاي كشور كمبودي در اين تجهيزات نخواهند داشت.

مومني رخ با بيان اينكه درآمد فرودگاه‌هاي كشور از ‪ ۱۵۷‬هزار پرواز عبوري در سال گذشته ‪ ۱۲۰‬ميليارد تومان بوده است ، گفت: آسمان ايران بهترين مسير امن و مستقيم ارتباطي ميان آسياي جنوب شرقي تا اروپا و كشورهاي حوزه آسياي ميانه ( ‪ ) CIS‬تا خليج فارس است كه با راه اندازي رادارهاي جديد در سال جاري ، بخش عمده‌اي از پروازهاي ترانزيتي جذب مسيرهاي ايران خواهند شد.

مومني رخ در ادامه اضافه كرد: شركت‌هاي هواپيمايي با توجه به گران بودن قيمت جهاني سوخت هواپيما ترجيح مي‌دهند كه از مسيرهاي كوتاه و مستقيم هوايي استفاده كنند و به همين دليل، ترافيك هوايي فضاي كشور در سال جاري با ‪ ۴۳۰‬پرواز عبوري در شبانه روز ‪ ۱۰‬درصد افزايش داشته است.

ادامه دارد....
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن