تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815340043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز عمليات آماده سازي تعاوني هاي مسكن مهر در دشت آزادگان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آغاز عمليات آماده سازي تعاوني هاي مسكن مهر در دشت آزادگان
اهواز - خبرگزاي مهر: عمليات آماده سازي فاز نخست تعاوني هاي مسكن مهر دشت آزادگان امروز با حضور معاون عمراني استاندار خوزستان در كوي ابوجلال شمالي شهرستان سوسنگرد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، فرماندار شهرستان سوسنگرد در اين آيين گفت: از چهار هزار متقاضي ثبت نام شده در سايت مسكن مهر 2600 نفر واجد شرايط شدند كه 40 هكتار زمين در كوي ابوجلال شمالي براي آماده سازي و ساخت ساز در قالب طرح مسكن مهر به آنها اختصاص يافت كه كلنگ آماده سازي فاز نخست آن در 11/5 هكتار به زمين زده شد.

قائد اسلامي نسب خواستار ساخت جاده براي كوي ابوجلال شمالي به منظور تسهيل در عبور و مرور و رونق شهر شد.

معاون عمراني استاندار خوزستان نيز در سخناني در مورد طرح مسكن مهر بيان داشت: دولت از سال 86 تصميم گرفت زمينه ساخت و ساز سالي 1/5 ميليون واحد مسكوني در شهرها و روستاهاي كشور را در قالب طرح مسكن مهر فراهم كند كه به همين منظور، نياز جامعه را به شش تا هفت ميليون واحد مسكوني مقاوم و جديد در مدت سه تا چهار سال پيش بيني كرد.

سيد عباس طباطبايي، سهميه شهرستان سوسنگرد را از طرح مسكن مهر در سال گذشته و امسال 2400 واحد مسكوني برشمرد و با اشاره به اعتبارات عمراني استان گفت: اعتبارات عمراني سال 86 و 87 خوزستان دو برابر اعتبارات عمراني استان تهران 2/7 برابر اعتبارات استان اصفهان است.

وي تصريح كرد: بر خلاف سالهاي قبل كه اعتبارات عمراني از پنج تا 40 ميليارد تومان به خزانه برگشت مي شد، براي نخستين بار در طول 20 سال اخير تمام اعتبارات عمراني استان در سال 86 جذب شد و هيچ اعتباري برگشت نشد.

طباطبايي ضمن قدرداني از دست اندركاران طرح مسكن مهر و مسئولان ذيربط در اين منطقه خاطرنشان كرد: هر جايي كه بين فرماندار، شهردار، شوراي شهر و دستگاه هاي اجرايي شهر هماهنگي و همدلي باشد در آن شهر شاهد تحول، توسعه، عمران و رضايت مندي مردم هستيم.

با حضور معاون عمراني استاندار خوزستان، مديركل تعاون، فرماندار، شهردار و رئيس شوراي شهر سوسنگرد از تعداد پنج تعاوني دام پروري گوسفند در اين شهرستان بهره برداري شد.

اين تعداد تعاوني كه ظرفيت هزار راس دام را دارند با 13 ميليارد و 500 ميليون ريال سرمايه گذاري، زمينه اشتغال 75 نفر را فراهم آورده اند.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن