تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812868811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد در ديدار هوجين تائو: روابط‌مان را با دولت و ملت چين گسترش مي‌دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: احمدي‌نژاد در ديدار هوجين تائو: روابط‌مان را با دولت و ملت چين گسترش مي‌دهيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

رييس‌جمهوري اسلامي ايران كه براي شركت در آيين گشايش بازي‌هاي پارالمپيك 2008 به پكن سفر كرده است، با حضور در كنگره ملي خلق چين با هوجين تائو، رييس‌جمهور اين كشور ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر محمود احمدي‌نژاد در اين ديدار با بيان اين كه روابط ايران و چين همواره مستحكم بوده است، اظهار كرد: دو ملت ايران و چين همواره روابط دوستانه و سازنده‌اي با هم داشته‌اند.

رييس‌جمهور افزود: ما اين فرصت را مغتنم مي‌شماريم تا روابط خود را با دولت و ملت چين گسترش دهيم.

احمدي‌نژاد هم‌چنين با تبريك برگزاري خوب بازي‌هاي دوره بيست و نهم المپيك، ابراز اطمينان كرد مسابقات پارالمپيك پكن نيز با موفقيت برگزار شود.

هوجين تائو، رييس‌جمهور چين نيز در اين ديدار ضمن تشكر از دولت و ملت ايران از كمك‌هاي مادي به اين كشور به هنگام زلزله و سيل در چين گفت: بنده از شما تشكر مي‌كنم كه با كمك‌هاي كالايي، ملت ما را در مشكلاتي كه به وجود آمد ياري كرديد.

رييس‌جمهور چين افزود: بنده از دولت و ملت ايران صميمانه تشكر مي‌كنم و خوشحالم كه دعوت دولت چين را براي حضور در مراسم افتتاحيه بازيهاي پارالمپيك قبول كرديد.

او در ادامه به ملاقات‌هاي گذشته خود با احمدي‌نژاد اشاره كرد و گفت: در آن ديدارها گسترش روابط بين دو كشور مهم‌ترين موضوع گفت‌وگوي ما بود كه در اين رابطه به ديدگاه‌هاي مشتركي نيز رسيديم.

تائو گفت: ملت ايران و چين مي‌توانند در زمينه‌هاي مختلف با يكديگر بحث و تبادل نظر كنند.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن