تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پر بازديد كننده ترين اخبار جهان کدامند؟ +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، هر روز هزاران خبر منتشر می شود که فقط تعدادی از آنها با استقبال مواجه می شوند که ماجرای زنده ماندن یک پیرزن پس از هفت هفته گم شدن در بیابان، شکست مرد شماره یک تنیس جهان و دلیل زود بیدار شدن مادارن جزو خبرهای پربازدید جهان هستند. اولین خبر پربازدید جهان مربوط به اقدامات تلافی جویانه اسلام آباد در قبال عملیات نظامی آمریکا در پاکستان بود به طوری که اغلب رسانه های جهان امروز از امکان معرفی ماموران مخفی سازمان سیا در پاکستان خبر می دهند.  

در حدود شش ماه پیش نیز پاکستان اقدام به برملا کردن نام رئیس سازمان سیا در اسلام آباد کرده بود که همین امر موجب فراخواندن این مامور به واشنگتن شده بود. دومین خبر پربازدید جهان مربوط به نجات یک پیرزن 56 ساله از مرگ پس از هفت هفته گم شدن در بیابانهای نوادای آمریکاست.  

این زن در میان برف گم شده بود و تمام مدت هفت هفته را در داخل یک ون گذران کرده بود. سومین خبر پربازدید امروز مربوط به شکست مرد شماره یک تنیس جهان در مسابقات اوپن مادرید است.  

در این مسابقات نواک جوکوویچ با شکست رافائل نادال در رقابت های تنیس مسترز مادرید به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.نادال اسپانیایی که از او به عنوان سلطان تنیس در زمین های خاکی یاد می شود یکشنبه شب در شهر مادرید اسپانیا با نتایج 5-7 و 4-6 مقابل جوکوویچ شکست خورد. خبر پربازدید بعدی مربوط به دلیل زود بیدار شدن از خواب مادارن در مقایسه با پدران در خانواده هاست.  

نتایج تحقیقات جدیدی که در این باره انجام شده نشان می دهد که زنان به دلایل فیزیولوژیکی خود زودتر از مردان به رختخواب می روند و در نتیجه صبحها نیز زودتر از مردان از خواب بیدار می شوند. و اما پنجمین خبر پربازدید جهان مربوط به نقش فیس بوک در ترافیک ایجاد شده در سایت های خبری است.  

نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که 25 درصد از ترافیک ایجاد شده در سایت های خبری به دلیل آن است که شبکه اجتماعی فیس بوک امکان دسترسی به اخبار را برای کاربران خود فراهم کرده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 365]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن