تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813094367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از تحويل امنيت مقر گروهك منافقين به نيروهاي عراقي صورت گرفت: انتقال اعضاي مهم منافقين به پادگان جديد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: پس از تحويل امنيت مقر گروهك منافقين به نيروهاي عراقي صورت گرفت: انتقال اعضاي مهم منافقين به پادگان جديد
كنترل مقر گروهك تروريستي منافقين به دست نيروهاي عراقي از روز شنبه هفته گذشته آغاز شد و تيپ نظامي بغداد كه زير نظر دفتر نخست وزير عراق فعاليت مي كند مسئوليت امنيت مقر اين گروهك را برعهده گرفت.
آفتاب: يك منبع آگاه در عراق اعلام كرد: «آمريكايي‌ها همزمان با تحويل امنيت مقر گروهك منافقين به نيروهاي عراقي، اعضاي مهم اين گروهك را از مقر خارج كردند».

به گزارش سرويس سياسي آفتاب،اين منبع كه خواست نامش فاش نشود، به خبرنگار واحد مركزي خبر در بغداد گفت: «آمريكايي‌ها براي اينكه اعضاي مهم گروهك در اختيار دولت عراق قرار نگيرند، آنان را به پادگاني ديگر منتقل كرده‌اند».

وي درباره پادگان جديدي كه سركردگان منافقين در آن مستقر شده اند، اطلاعي در دست نيست.

به ‌گفته اين مقام آگاه، ساكنان كنوني مقر گروهك منافقين در عراق، اعضاي فريب ‌خورده و پشيمانند كه براي آمريكايي‌ها كارايي ندارند.

وي از اعلام نام و تعداد اين افراد خودداري كرد.

بسياري از عوامل فريب خورده گروهك تروريستي منافقين خواستار بازگشت به ايران هستند.

سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد با اشاره به تعيين مدت شش ماهه براي اخراج اعضاي منافقين از خاك عراق، به خبرنگار راديو تلوزيون ايران در بغداد گفت: «اخراج اعضاي اين گروهك بر اساس مصوبه هيئت دولت عراق انجام مي شود».

حسن كاظمي قمي با بيان اينكه در دو سال گذشته بسياري از اعضاي اين گروهك اظهار ندامت و پشيباني كرده و از مقر منافقين خارج شده اند، افزود: «شماري از اين افراد نيز تاكنون با عفو جمهوري اسلامي ايران به كشور و نزد خانواده هاي خود بازگشته اند و بايد موضوع افراد پشيمان براي خروج از اين سازمان و بازگشت به كشور به طور جدي بررسي شود».

وي تصريح كرد: «با توجه به وضع اسفبار اعضاي اين گروهك در مقر اشرف و فشارهايي كه به انان اعمال مي شود اگر فضا بيشتر ايجاد مي شد بسياري از اين اعضاء تاكنون اين محل را ترك كرده بودند».

سفير ايران در بغداد ادامه داد: «براي دولت عراق نقش تخريبي اين گروهك در پرونده امنيتي اين كشور و همچنين تلاش انان براي تخريب روابط دو كشور ايران و عراق روشن شده و دولت اين كشور متوجه شده است كه اين گروهك به عنوان ابزاري براي تامين مطامع دشمنان مورد استفاده قرار مي گيرند».

كاظمي قمي گفت: «كنترل تدريجي مقر گروهك از طرف نيروهاي عراقي آغاز شده و آنچه دولت عراق به آن تاكيد دارد اين است كه اعضاي گروهك نبايد تا زمان اخراج كامل فعاليتي در داخل اين كشور داشته باشد».

وي تاكيد كرد: «دولت عراق در چارچوب مصلحت هاي ملي و روابط تهران - بغداد و با توجه به اينكه آنان را گروهكي تروريستي مي داند به اين اقدامات دست زده است».

كنترل مقر گروهك تروريستي منافقين به دست نيروهاي عراقي از روز شنبه هفته گذشته آغاز شد و تيپ نظامي بغداد كه زير نظر دفتر نخست وزير عراق فعاليت مي كند مسئوليت امنيت مقر اين گروهك را برعهده گرفت.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن