تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشم از اين "حياكن، رها كن"‌ها پر است صمد مرفاوي: يقه بزرگتر از مجيدي را هم مي‌گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران كه با چهره‌اي درهم در نشست مطبوعاتي پس از ديدار با راه‌آهن حاضر شده بود، درباره‌ي جدال لفظي‌اش با كاپيتان استقلال گفت: بازيكن بايد آنچه كه من مي‌خواهم انجام دهد. بازيكني كه وظيفه‌اش را انجام ندهد جايش در زمين نيست حالا اين بازيكن چه مجيدي باشد چه بزرگتر از او.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در دقيقه 84 بازي استقلال برابر راه آهن جدال لفظي فرهاد مجيدي و صمد مرفاوي براي دقايقي جو ورزشگاه آزادي را ملتهب كرد و در اين بين حمايت يكپارچه هواداران استقلال از كاپيتان تيم‌شان باعث شد كه مرفاوي در نشست مطبوعاتي با چهره‌اي درهم حاضر شود.
مرفاوي درباره اين اتفاق گفت: بازيكن بايد آنچه كه من مي‌خواهم انجام دهد. بازيكني كه وظيفه‌اش را انجام ندهد جايش در زمين نيست. حالا اين بازيكن مجيدي باشد يا بزرگتر از مجيدي.
وي افزود: من در آن صحنه نكاتي را به مجيدي گوشزد كردم و هواداران نمي‌دانستند كه بين من و او چه كلماتي رد و بدل مي‌شود. من از هواداران ناراحتم. آنها بايد بدانند كه من بيشتر از هواداران دوست دارم كه استقلال پيروز شود. حالا هر كس مي‌خواهد اعتراضي كند اين كار را انجام دهد. به من ارتباطي ندارد. استقلال بايد پيروز شود چه با فرهاد مجيدي چه مجتبي محبوب مجاز.
مرفاوي با بيان اينكه وظيفه مجيدي گلزني است، گفت: شايد اگر من آن فرياد را بر سر مجيدي نمي‌كشيدم او گل نمي‌زد.
وي درپاسخ به اين سوال كه چرا پس از حتي برد برابر راه‌آهن تماشاگران استقلال با شعار "مرفاوي حيا كن استقلال را رها كن" به استقبال شما آمدند، گفت: گوش من از اين حياكن رهاكن‌ها پر است. من آنهايي كه بدون غرض چنين مي‌كنند كاري ندارم اما آنهايي كه با غرض شعار مي‌دهند به خدا واگذار مي‌كنم. حالا از طرف مي‌خواهند حمايت شوند. دو بازي ديگر مانده و ما كار خودمان را انجام مي‌دهيم. تيم من در اين بازي برده است. شايد اگر بازي را نمي‌برديم شنيدن چنين شعارهايي طبيعي بود اما به هر حال همان طور كه گفتم گوش من از اين حياكن‌ها پر است. پيش از اين كه من به استقلال بيايم بسياري از مربياني بودند كه ارتباط بدتري با بازيكنان داشتند اما صداي كسي درنيامد. دليلش هم اين است كه آنها روي سكوها آدم دارند اما من فقط خدا را دارم. دلم پر است و فقط به خاطر حق و حقانيتي است كه چنين حرف‌هايي را مي‌زنم.
مرفاوي در پاسخ به سوال ايسنا كه منظور شما از مربيان گذشته چه كسي است و آيا فكر نمي‌كنيد شما هم بايد مانند همان مربيان گذشته كمي سياستمدارانه برخورد كنيد و حداقل ظاهر را حفظ كنيد؟ گفت: من كاري به اين مربي و آن مربي ندارم. منظورم هم شخص خاصي نيست. سال‌هاست كه در فوتبال حضور دارم و اتفاقاتي اينچنيني را بارها به چشم خود ديده‌ام. بدانيد مرفاوي دنبال چيزي نيست فقط مي‌خواهد عدالت را رعايت كند.
وي افزود: ما نبايد دنبال اين ستاره، آن ستاره باشيم. بازيكن بايد در زمين وظيفه‌اش را انجام دهد. متاسفانه در فوتبال ايران كسي به دنبال حق و حقانيت نيست. همه دنبال فرع هستند. كسي نمي‌آيد بگويد كه مربي حق دارد كه از بازيكنش چيزي را بخواهد. من يقه مجيدي و بزرگتر از مجيدي را مي‌گيرم. بازيكن بايد به وظيفه‌اش عمل كند.
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه آيا مجيدي را به كميته انضباطي خواهد سپرد؟ گفت: نمي‌دانم مجيدي به كميته انضباطي مي‌رود يا نه اما قبل از اينكه احتمالا بخواهد به كميته انضباطي برود من بايد درباره او تصميم‌گيري كنم.
مرفاوي در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال دارد با اين شرايط مجيدي در بازي با الشباب در تركيب استقلال قرار نگيرد؟ گفت: نه تنها مجيدي بلكه همه بازيكنان را من براي حضور در تركيب انتخاب مي‌كنم و بايد منتظر آن روز باشيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه به غير از مجيدي، سياوش اكبرپور هم هنگام تعويض رفتار درستي را از خود نشان نداد، گفت: چنين چيزي نيست، چرا دنبال اين مسائل حاشيه‌اي هستيد. وقتي اكبرپور از زمين خارج شد، تشكر كرد و با هم دست داديم. تنها اتفاقي كه امروز افتاد در رابطه با مجيدي بود كه همان طور كه گفتم يقه چنين بازيكني را مي‌گيرم اما اينكه چرا شما از اين اتفاق ناراحت هستيد، براي من جاي سوال دارد.
مرفاوي درباره بازي با راه آهن هم گفت: از شروع بازي تسلط خوبي بر روي بازي داشتيم. هر دو نيمه ابتكار عمل در دست ما بود. در نيمه اول با يك تفكر و در نيمه دوم با يك تفكر ديگر بازي كرديم تا بتوانيم سه امتيازي بازي را بگيريم. حريف هم دفاع بسته‌اي را ارائه مي‌داد. هر تيم تاكتيكي دارد و تاكتيك راه آهن هم همين بود. اتفاقا آنها در انجام تاكتيك‌شان موفق عمل كردند. اما در نهايت با فشاري كه وارد كرديم گل پيروزي‌بخش‌مان را به ثمر رسانديم.
وي درباره عملكرد يدالله جهانبازي هم گفت: نمي‌خواهم در مورد داوري صحبت كنم داور هم يك انسان است و بايد در يك لحظه تصميم بگيرد. اما به هر حال ما در اين فصل از داوري خيلي متضرر شديم. شايد اگر اشتباهات داوري نبود ما هم‌اكنون صدرنشين ليگ بوديم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن