تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در گفتگو با «جام‌جم»: باند سارقان كيف‌قاپ با لباس زنانه سرقت مي‌كردند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در گفتگو با «جام‌جم»: باند سارقان كيف‌قاپ با لباس زنانه سرقت مي‌كردند
جام جم آنلاين: به دنبال شكايت‌هاي گسترده مردمي در پليس آگاهي استان خراسان رضوي، اعضاي يك باند 7 نفره از سارقان كيف‌قاپ كه با پوشش زنانه، از خانم‌ها سرقت مي‌كردند، دستگير شدند.


سرهنگ ماشاء‌الله صادقي رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در اين ارتباط به «جام‌جم» گفت: به دنبال شكايت‌هاي متعدد مردمي در ارتباط با كيف‌قاپي و سرقت‌هاي به عنف از شهروندان، موضوع اين شكايت‌ها با دستور قضايي به پليس آگاهي ارسال شد و يك تيم ويژه عملياتي و تحقيقاتي از كارآگاهان جستجوي گسترده خود را در اين ارتباط آغاز كردند.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي افزود: با بررسي شكايت‌هاي مردمي و نيز سوابق برخي مجرمان سابقه‌دار و كنترل يكي از متهمان به نام جمشيد، مشخص شد اين متهم پس از دستگيري و تحمل كيفر در زندان، بار ديگر آزاد شده و با همدستي تعدادي ديگر از مجرمان سابقه‌دار، فعاليت خود را از سر گرفته است.

شناسايي اعضاي باند

سرهنگ صادقي افزود: كارآگاهان پس از چند روز تعقيب و مراقبت مخفيگاه جمشيد را در يكي از محله‌هاي مشهد شناسايي و با مجوز قضايي وارد محل شدند و در اقدامي ضربتي سركرده باند (جمشيد) را به اتفاق 6 متهم ديگر دستگير و از مخفيگاه آنها نيز چند قبضه سلاح كمري و مقاديري اموال مسروقه را كشف و ضبط كردند.

دزدهاي زن‌نما

رئيس پليس آگاهي استان خراسان‌رضوي افزود: متهمان در تحقيقات اعتراف كردند با شناسايي افرادي كه در زمينه حمل و نقل طلا فعاليت مي‌كردند، آنها را تعقيب مي‌كرديم و با انواع شيوه‌ها از جمله پنچري خودروي فروشندگان طلا، طلاهاي موجود در داخل خودرو را به سرقت مي‌برديم.

در مرحله بعدي از تحقيقات مشخص شد در چندين مورد نيز سارقان با استفاده از پوشش زنانه و بدون آن‌كه توجه كسي را جلب كنند، طلاهاي بانوان را سرقت كرده‌اند كه پس از اين اعترافات، تعدادي از خانم‌هاي مالباخته كه زيورآلات آنها از سوي اعضاي اين باند به سرقت رفته بود، شناسايي شدند.

شرورهاي سابقه‌دار

سرهنگ صادقي در ادامه تصريح كرد: با اعتراف اعضاي اين باند تبهكاري به چندين فقره سرقت، مشخص شد در برخي اوقات نيز سارقان پس از تعقيب افرادي كه پول و طلا حمل مي‌كردند، وقتي با مقاومت اين افراد روبه‌رو مي‌شدند، با تهديد سلاح گرم و سرد و ايجاد رعب و وحشت، اموال آنها را به سرقت مي‌بردند.

وي افزود: با بررسي سوابق 7 عضو اين باند معلوم شد، تمامي آنها داراي سوابق متعدد كيفري در ارتباط با سرقت، شرارت و اوباشگري هستند.

وي افزود: اعضاي اين باند در زندان با يكديگر آشنا شده و در همان جا نيز باندي براي سرقت تشكيل داده‌اند.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي تصريح كرد: با اعترافات گسترده و تكاندهنده اعضاي اين باند، تاكنون تعدادي از مالباختگان شناسايي و پس از دعوت به پليس آگاهي، حتي در اين محل نيز با مشاهده تبهكاران سارق، دچار رعب و وحشت شده‌اند.

صادقي اضافه كرد: با توجه به دستورالعمل پليس آگاهي در ارتباط با برخورد قاطع با جرايم خشن، پيگيري و دستگيري اين نوع مجرمان كه از مردم سلب آسايش و امنيت مي‌كنند، در اولويت‌هاي ماموريت پليس آگاهي استان قرار دارد و هر روز تعدادي از اين افراد دستگير و تحويل مراجع قضايي مي‌شوند.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن