تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804811472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فراخوان جشن تصوير سال منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فراخوان جشن تصوير سال منتشر شد
فرهنگي. فيلم . تجسمي . سينما
ششمين گردهمايي بزرگ جشن تصوير سال در فراخواني از هنرمندان خواست حداكثر تا ‪ ۱۵‬مهر ماه امسال آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند.

در اين فراخوان كه نسخه‌اي از آن به ايرنا ارسال شد، آمده است: ششمين دوره جشن تصوير سال از ‪ ۱۰‬تا ‪ ۲۹‬آذر ماه امسال همچون دوره‌هاي گذشته با در اختيار داشتن كليه فضاهاي نمايشگاهي خانه هنرمندان ايران برگزار مي شود.

در اين دوره از جشن تصوير سال نيز آثار برگزيده هنرمندان در رشته‌هاي عكاسي، گرافيك، كاريكاتور در كنار جشنواره فيلم تصوير هنرمند ارايه مي شود.

؟بخش عكس
بخش عكس در رشته‌هاي خبري، مستند اجتماعي، ورزشي، هنر و هنرمندان، و نگاهي ديگر ( خلاقه) شامل آثاري كه در فاصله زماني نيمه دوم سال ‪ ۸۶‬و نيمه اول سال ‪ ۸۷‬گرفته شده باشند، برگزار خواهد شد.

امسال دو بخش ويژه عكاسي از ورزش در محلات تهران و عكاسان از نگاه عكاسان نيز براي هنرمندان عكاس در نظر گرفته شده است.

بخش ويژه عكاسي از ورزش در محلات تهران با هدف كشف و ارايه هنري زواياي پنهان و آشكار ورزش در بين اقشار مختلف و آشناسازي جامعه هنري و عموم مردم با ظرفيت‌هاي ورزش در سالم‌سازي جامعه، با همكاري معاونت تربيت بدني شهرداري تهران برگزار مي‌شود و جايزه برندگان اين بخش از طرف معاونت تربيت بدني شهرداري تهران از طريق مراجعه به آراي هيات داوري ويژه اين بخش اهدا خواهد شد.

بخش ويژه عكاسان از نگاه عكاسان دربرگيرنده سلف پرتره و عكس از ديگر عكاسان است؟ آثار منتخب اين بخش در مناسبت ويژه‌اي با عنوان شب عكاسان در جريان برگزاري نمايشگاه تصوير سال به صورت اسلايدشو به نمايش در مي‌آيد و آثار منتخب نيز در ويژه نامه جداگانه‌اي چاپ خواهد شد.

به گزارش ايرنا، در اين فراخوان آمده است: آثار ارسالي براي بخش‌هاي مختلف عكس مي‌بايست با كيفيت ‪ DPI 300‬و در اندازه ‪ ۲۰;۲۱۵#۳۰‬سانتيمتر، بر روي سي دي ارايه شوند. در اين بخش مي‌توان حداكثر ‪ ۱۰‬عكس بصورت تك عكس يا مجموعه ارسال كرد.

؟بخش گرافيك و كاريكاتور
دو بخش گرافيك و كاريكاتور همچون سال‌هاي گذشته با موضوع آزاد برگزار مي شود. آثار جوانان زير ‪ ۲۵‬سال نيز با نظر هيات داوري معرفي شده از طرف انجمن طراحان گرافيك ايران و خانه كاريكاتور و گروههاي آزاد كاريكاتور انتخاب و به نمايشگاه راه خواهند يافت.

آثار ارسالي مي‌بايست با كيفيت ‪ DPI 300‬و در اندازه ‪ ۲۰;۲۱۵#۳۰‬سانتيمتر، بر روي سي دي ارائه شوند.تعداد آثار ارسالي براي بخش جوانان حداكثر ‪ ۵‬اثر مي‌باشد.

؟جشنواره فيلم تصوير هنرمند
جشنواره فيلم تصوير هنرمند، همزمان با جشن تصوير سال در خانه هنرمندان برگزار مي‌شود.

اين قسمت از جشنواره شامل فيلم‌هاي مربوط به زندگي و آثار هنرمندان،پشت صحنه كار هنرمندان، مستند، كوتاه داستاني، تجربي، انيميشن و ويديو آرت مي باشد كه از خلاقيت هنري برخوردار هستند.

آثار جشنواره فيلم تصوير هنرمند در مدت جشن تصوير سال، همه روزه در دو سالن بتهوون و ناصري خانه هنرمندان به نمايش در خواهد آمد.

آثار ارسالي در اين بخش مي‌بايست به صورت ‪ ,DVD Min DV‬يا ‪ DVCam‬ارائه شوند.

؟جايزه ويژه جوانان زير ‪ ۲۵‬سال
طبق اين فراخوان، همواره يكي از ويژگي‌هاي برجسته جشن تصوير سال غير رقابتي بودن جشنواره بوده است.

امسال در رويكردي ويژه به جوانان، جايزه ويژه جوانان زير ‪ ۲۵‬سال به ياد و نام محسن رسول اف در رشته‌هاي مختلف و از طريق آراي بازديدكنندگان يا هيات داوري حاميان جشن، اهدا خواهد شد.

مرحوم محسن رسول اف، عكاس،كاريكاتوريست، مدير هنري نمايشگاههاي عكس داخلي و خارجي كارگردان فيلمهاي كوتاه و تجربي و عكاس سينما براي دو فيلم كوتاه و تجربي و دو فيلم بلند سينمايي (آتش سبز ساخته محمد رضا اصلاني و لالايي ساخته منيژه حكمت) در سن ‪ ۲۵‬سالگي در اثر سانحه هوايي پرواز قيرقيزستان به تهران درگذشت.

استعداد و خلاقيت او در عرصه هنرهاي تصويري و مديريت هنري نمايشگاهها به حدي بود كه در يك سال اخير در ‪ ۱۷‬نمايشگاه گروهي عكاسي و كاريكاتور در شهرهاي مختلف ايران كرد در مقام هنرمند يا مديريت هنري فعاليت داشت و ‪۲‬ نمايشگاه عكاسي بين‌المللي را نيز در زمينه تكنولوژي جديد عكاسي از طريق سايت شخصي خود مديريت كرد. البته ساخت سه فيلم كوتاه و تجربي را نيز بايد به اين كارنامه يكساله او افزود.

اين حضور خلاق و علاقه و پشتكار محسن رسول اف در عكاسي و كاريكاتور و سينما ، از او چهره‌اي استثنايي ساخت. به همين جهت برگزاركنندگان جشن تصوير سال و جشنواره فيلم تصوير هنرمند بر آن شدند كه از امسال، بخش ويژه جوانان زير ‪ ۲۵‬سال را با عنوان جايزه محسن رسول اف براي شناسايي و تشويق استعدادهاي جوان كشور، در رشته‌هاي عكس، كاريكاتور، گرافيك و فيلم در نظر گيرد.

در اين فراخوان به هنرمندان مهلت داده شده است كه حداكثر تا پانزدهم مهر ماه پس از تكميل فرم‌هاي شركت كه از طريق سايت ‪ , akkasee.com‬آثار خود را به دبيرخانه جشن واقع در خيابان قائم مقام فراهاني، ميدان شعاع، خيابان گلريز، پلاك ‪۱۵‬تحويل دهند.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن