تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وليدالمعلم..عقب نشيني اسرائيل ازمناطق اشغال شده اساس مذاكرات مستقيم است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: وليدالمعلم..عقب نشيني اسرائيل ازمناطق اشغال شده اساس مذاكرات مستقيم است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/06/15
وزير امور خارجه سوريه تاكيد كرد اسراييل بايد از مناطق سوري اشغالي شده در محدوده خط مرزي 4 ژوئن 1967 اين كشور عقب نشيني كند و اين مسئله اساس هرگونه مذاكره مستقيم بين سوريه و اسراييل است.
به گزارش سايت اينترنتي روزنامه الشرق الاوسط لندن ،توافق بر سر خط و حدود عقب نشيني اسراييل از خاك سوريه ، اساس و پايه انتقال به مرحله مذاكرات مستقيم بين سوريه و اسراييل است.
بشار اسد رييس جمهوري سوريه نيز در نشست چهارجانبه ديروز در شهر دمشق گفت در مذاكرات غير مستقيم با اسراييل تلاش مي شود سند اصولي شامل شش بند مورد گفتگو قرار بگيرد اين سند اساس و پايه مذاكرات درباره خط عقب نشيني از مناطق اشغال شده سوريه است كه به خط 4 ژوئن معروف است . اين سند اصولي از سوي سوريه به تركيه سپرده شده تا پاسخ اسراييل را درباره ان دريافت كند.
از انجا كه الشرق الاوسط تاكنون نتوانسته است اطلاعاتي درباره جزئيات 6 بند ذكر شده در سند اصولي سوريه به دست اورد ، وليد المعلم وزير امور خارجه اين كشور در گفتگو با اين روزنامه گفت خط 4 ژوئن 1967 قابل مذاكره مستقيم نيست بلكه اين سند در حقيقت اساس و پايه ي اغاز مذاكرات مستقيم بين سوريه و اسراييل است. المعلم بر پايبندي كشورش به خط 4ژوئن تاكيد كرده است.
وزير امور خارجه سوريه تصريح كرد دور پنجم مذاكره غير مستقيم با اسراييل ، اساسي و مهم خواهد بود و در اين مذاكرات به اين مسئله ( خط عقب نشيني اسراييل از مناطق اشغالي سوريه ) پرداخته خواهد شد.
المعلم در پاسخ به سوالي درباره احتمال به تاخير افتادن دور پنجم مذاكره با اسراييل و يا پرداخته نشدن به مسئله خط عقب نشيني اسراييل در اين دور از مذاكرات خاطر نشان كرد سوريه اماده است تا مذاكرات غير مستقيم با اسراييل را ادامه دهد . وي تاكيد كرد سوريه حوصله زيادي دارد.
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن