تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815194189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار : زلزله زدگان مرند ، اسكان داده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار : زلزله زدگان مرند ، اسكان داده شدند
داخلي. اجتماعي. حوادث. زلزله.

فرماندار مرند اعلام كرد: با اتخاذ تدابير لازم ‪ ۳۲‬خانوار از زلزله‌زدگان اين شهرستان در چادرها اسكان داده شدند.

" محمود چمني " روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، پيش‌بيني كرد كه تعداد خانوارهاي زلزله زده اسكان داده شده در چادر به ‪ ۴۰‬تا ‪ ۵۰‬مورد برسد.

وي با بيان اين مطلب كه ستاد حوادث غيرمترقبه شهرستان به دقت اوضاع را زيرنظر دارد ، گفت : ‪ ۱۰‬روستاي بخش مركزي مرند بر اثر وقوع زلزله دچار آسيب شده‌اند.

وي افزود: ‪ ۵۰‬تا ‪ ۱۰۰‬درصد اماكن مسكوني مردم روستاي " هرزند عتيق " به عنوان نزديك‌ترين محل به كانون زلزله ، دچار خسارت شده‌اند.

چمني اظهار داشت: در روستاهاي عريان‌تپه ، برق ، هريس ، زنوزق ، هرزند جديد ، بابري عليا و سفلي و قره‌تپه نيز نيز اماكن روستايي بين ‪ ۳۰‬تا ‪۶۰‬ درصد خسارت ديده‌اند.

وي با ابراز خوشحالي از عدم تلفات انساني و حيواني وقوع زلزله در مرند در خصوص برآورد ريالي خسارات ناشي از زلزله اظهار داشت: اكيپ كارشناسان فني مهندسي ويژه اين كار عازم روستاهاي آسيب ديده شده و عمليات برآورد تا شنبه پايان مي‌يابد.

وي با تاكيد بر لزوم تسريع در تصميم‌گيري براي بازسازي و مرمت اماكن مسكوني خسارت ديده از زلزله توسط مسوولان استاني ، يادآور شد: با توجه به شروع زودهنگام فصل سرما در اين نقطه‌از كشور بايد هرچه زودتر امكان بازگشت خسارت‌ديدگان به منازل خود را فراهم كرد.

زلزله‌اي به بزرگي ‪ ۵/۲‬درجه در امواج دروني زمين بامداد چهارشنبه حوالي‌هادي شهر واقع در استان آذربايجان شرقي در شمال‌غرب ايران را لرزاند.

به گزارش موسسه ژئو فيزيك دانشگاه تهران ، شبكه‌هاي لرزه نگاري وابسته به اين موسسه اين زمين لرزه را در ساعت ‪ ۳۰‬دقيقه و ‪ ۴۹‬ثانيه بامداد چهارشنبه حوالي هادي شهر ثبت كردند.

مردم مناطق نزديك به كانون زلزله‌به دليل اضطراب و نگراني ناشي از تكرار احتمالي آن تا صبح امروز را در ميدان‌ها و فضاهاي باز سپري كردند.

كانون زلزله بامداد امروز آذربايجان شرقي ، شهرستان هادي‌شهر در ‪۱۴۰‬ كيلومتري شمال غرب تبريز بود كه لرزه‌هاي ناشي از آن در تبريز و ديگر شهرستان‌هاي استان نيز احساس شد. ك/‪۳‬
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن