تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبراز شهر تهران/ پل‌هاي سواره رو قديمي تهران مقاوم‌سازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبراز شهر تهران/ پل‌هاي سواره رو قديمي تهران مقاوم‌سازي مي‌شود
اجتماعي. شهرداري. پل
مدير عامل سازمان مهندسي و عمران شهر تهران از مقاوم‌سازي ‪ ۶‬پل سواره روي قديمي در تهران خبر داد .

به گزارش خبرنگار ايرنا مسعود نصر آزاداني گفت: مطالعات فني شش پل سواره رو قديمي و بحراني تهران به نتيجه رسيده است و در حال انتخاب پيمانكار هستيم .

نصر آزاداني با بيان اين كه نقشه‌ها و دستورالعمل‌ها براي مقاوم‌سازي هر شش پل آماده شده است، خاطر نشان كرد: پل‌هاي آزمايش، پل تقاطع حقاني- مدرس، پل سيد خندان، پل بعثت و پل نصر از جمله اين پل‌ها هستند كه از لحاظ قدمت جزو پل‌هاي قديمي تهران محسوب مي‌شوند و نيازمند مقاوم‌سازي هستند.

** اولين دو سالانه مجسمه‌سازي براي فضاهاي شهري ، مهرماه برگزار مي‌شود.

حجت الله ملاصالحي مديرعامل سازمان زيباسازي شهر تهران با اشاره به اينكه بعد از اعلام فراخوان اين دوسالانه در ارديبهشت ماه، ‪ ۲۵۰‬هنرمند آثار خود را به دبيرخانه ارسال كردند، اظهار داشت: ‪ ۱۱۱‬اثر برتر از ‪ ۸۷‬هنرمند، توسط ‪ ۵‬تن از اساتيد برجسته مجسمه‌سازي و معماري انتخاب شده و نمايشگاهي از اين آثار در نيمه مهرماه برگزار خواهد شد.

رييس نخستين دوسالانه مجسمه‌سازي براي فضاهاي شهري، افزود: از ميان اين آثار، مجسمه‌هايي كه براي استفاده در فضا و مبلمان شهري مناسب باشند، بلافاصله در سطح شهر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ملاصالحي با بيان اينكه فضاي تهران، نياز بسياري به آثار نقاشي، گرافيك و حجم دارد و در كل شهر، فقر آن احساس مي‌شود، تصريح كرد: تنها راه سريعي كه سازمان زيباسازي براي استفاده از آثار هنرمندان در سطح شهر مي‌تواند انجام دهد، اعلام فراخوان و برگزاري دوسالانه است.

*** اداره بازيافت شهرداري منطقه ‪ ،۹‬در ادامه اقدام‌هاي خود با هدف ترويج فرهنگ بازيافت و توجه به تفكيك مواد از مبدا ميان شهروندان، اقدام به ارائه آموزش‌هاي مورد نياز به شهروندان به شيوه چهره به چهره كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين اقدام آموزشگران اداره بازيافت منطقه با مراجعه به منازل شهروندان و حضور در مجتمع‌هاي مسكوني نسبت به ارائه توضيحات آموزشي پيرامون انواع زباله ها، چگونگي تفكيك آن ها، اهميت اقتصادي پسماندها ، جمع آوري آمار و اطلاعات مورد نياز، توزيع كيسه‌هاي زباله مخصوص ميان آن‌ها اقدام كردند.

بر اين اساس طي اين فرآيند همچنين برنامه ي زمانبندي در نظر گرفته شده براي جمع آوري پسماندهاي تفكيك شده توسط شهروندان نيز به اطلاع آن‌ها رسيد و از اين پس اين عمليات به صورت منظم و توسط ماشين‌هاي مخصوص اجرا خواهد شد.

*** مراسم لاله‌هاي ميدان ژاله، با همكاري فرهنگ سراي اخلاق و مشاركت شهرداري مناطق ‪۱۳ ،۱۲‬و ‪ ۱۴‬به مناسبت سي امين سالگرد شهداي ‪ ۱۷‬شهريور، برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا حوزه معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با هدف پاسداشت ياد و خاطره شهداي هفدهم شهريور، مراسم بزرگ لاله‌هاي ميدان ژاله را با مشاركت و مديريت اجرايي شهرداري مناطق ‪ ۱۳ ،۱۲‬و ‪ ۱۴‬وبا مديريت هماهنگي فرهنگ سراي اخلاق برپا مي‌كند.

بر اساس اين گزارش، سخنراني مديران شهري، مداحي، اجراي تواشيح، سرود، گلباران ميدان شهدا و خيابان‌هاي اطراف توسط بالگرد، تجليل از شهداي ‪۱۷‬ شهريور، برگزاري نمايشگاه كتاب شهدا و انقلاب اسلامي و برپايي سفره افطار از جمله برنامه‌هاي متنوع اين روز خواهد بود.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن