تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از ورزش قم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از ورزش قم
خبرگزاري فارس: قهرماني بانوان قم در رقابت‌هاي تيراندازي نيروي زميني سپاه، مشخص شدن حريفان فراز قم در ليگ يك فوتسال و برگزاري مسابقات فوتسال جام رمضان يادواره شهداي نيروي انتظامي قم مهم‌ترين خبرهاي كوتاه ورزشي اين استان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، مسابقات تيراندازي قهرماني بانوان نيروي زميني سپاه با رقابت تيراندازان 33 تيم به ميزباني شهرستان رشت برگزار شد.
در اين پيكارها تيم‌ها و افراد شركت كننده در دو رشته تفنگ بادي و تپانچه بادي با يكديگر به رقابت پرداختند كه در پايان، عناوين برتر به تيم تيراندازي بانوان سپاه علي ابن ابيطالب (ع) قم رسيد.
در پايان اين مسابقات در رشته تفنگ بادي تيم بانوان قم بر سكوي نخست ايستاد و در رشته تپانچه بادي عنوان دومي را به خود اختصاص داد، اما در مجموع دو رشته تيم بانوان سپاه علي ابن ابيطالب (ع) قم به مقام قهرماني دست يافت.
در بخش انفرادي اين رقابت‌ها نيز فاطمه حيدري از تيم سپاه علي ابن ابيطالب(ع) قم، موفق به كسب مقام نخست و مدال طلا شد.

*فراز قم در گروه دوم ليگ دسته اول فوتسال قرار گرفت
تيم فوتسال فراز نماينده قم در ليگ دسته اول فوتسال باشگاه‌هاي كشور در فصل جديد اين رقابت‌ها در گروه دوم به ديدار حريفان مي‌رود.
مرحله گروه‌بندي فصل جديد رقابت‌هاي فوتسال دسته اول باشگاه‌هاي كشور با حضور نمايندگان تيم‌ها در فدراسيون فوتبال برگزار شد كه طي آن، تيم فوتسال فراز قم در گروه دوم با تيم‌هاي پيروزي اهواز، مقاومت شهركرد، ساوه شن ساوه، تربيت بدني يزد، آبي‌پوشان اصفهان، مقاومت فارس، نفت اهواز و بنياد مسكن شيراز همگروه شد.
در گروه اول نيز تيم‌هاي فجرقائم گلوگاه، دانشگاه آزاد تهران، حفاظتي قزوين، هلال‌احمر تبريز، راه‌آهن تهران، استقلال تهران، شن‌ساي ساوه، صنايع محبوبي آمل و آذرآب تبريز قرار دارند.
اين رقابت‌ها از آبان ماه به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود و در پايان دو تيم برتر به مسابقات ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور صعود مي‌كنند.

*برگزاري مسابقات فوتسال يادواره شهداي نيروي انتظامي در قم
پانزدهمين دوره مسابقات فوتسال جام رمضان با عنوان يادواره شهداي نيروي انتظامي استان قم از امشب آغاز مي‌شود.
در اين دوره از رقابت‌ها 40 تيم شركت كننده، در 10 گروه قرار گرفته‌اند كه از امشب براي به دست آوردن جام پانزدهم در سالن شهيد حيدريان قم به مصاف يكديگر مي‌روند.
در نخستين شب اين مسابقات، امشب از ساعت 21، چهار مسابقه برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/م
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن