تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815079350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گويا...


واضح آرشیو وب فارسی:ایران اسپورت: گويا...
»ادعاي ايلاف: ايران درباره جزاير سه گانه كوتاه آمد

پايگاه خبري ايلاف مدعي شد ايران از موضع اصولي خود درباره جزاير سه گانه (ايراني) كوتاه آمده و حاضر به گفت وگو در اين باره شده است.اين پايگاه خبري عرب زبان نوشت: «ايران پيش از اين جزاير سه گانه را ايراني مي دانست و بحث از مالكيت اين جزاير را خط قرمز خود اعلام كرده و به هيچ وجه حاضر به گفت وگو در اين باره نبود.»
اين سايت گزارش داد: «قشقاوي سخنگوي وزارت خارجه ايران در واكنش به شكايت امارات نسبت به اقدام ايران در راه اندازي دفاتري در جزيره ابوموسي گفت:ايران از هر اقدامي درباره اين قضيه استقبال مي كند. ايران گفت وگو را بهترين شيوه براي اين مساله مي داند. مشابه اين اختلافات در اكثر كشورها وجود دارد و نيازي به تبليغاتي كردن اين مسائل نيست.»

»ساخت پالايشگاه جديد آبادان در حد نصب تابلو

نماينده آبادان در مجلس گفت: «ساخت پالايشگاه جديد آبادان تنها در حد نصب تابلو باقي مانده و عملاً فعاليت اجرايي اين پروژه آغاز نشده است.»عبدالله كعبي افزود: «ساخت اين پالايشگاه تاكنون پيشرفت فيزيكي قابل توجهي نداشته است.»وي خبر داد: «براساس آخرين گزارش ها تاكنون تنها مطالعات و مكان يابي اين پروژه به پايان رسيده است. دليلي نيز براي كندي روند اجراي اين پروژه از سوي مسوولان ذي ربط ارائه نشده است.»ساخت پالايشگاه جديد در آبادان از جمله مصوبات سفر هيات دولت به خوزستان بوده است.

»دستور ضرغامي به صداوسيما درباره كردان و مشايي

از آنجا كه كردان در زمان لاريجايي سمت معاونت را در سازمان صداوسيما برعهده داشته است و احتمال خروج مدارك تحصيلي وي مي رفت ضرغامي گفته است. «سازمان حق ندارد در اين قضيه وارد شود.
همچنين در خصوص پوشش رسانه اي سخنان مشايي و پرداختن به موضوع مدرك كردان، بيان شده كه هرگونه اقدامي در اين زمينه با رياست سازمان هماهنگ شود.

»انتقاد خطيب جمعه نيشابور از هاشمي رفسنجاني

امام جمعه نيشابور به شدت از هاشمي رفسنجاني به دليل اظهارات چندي قبل او در مشهد مقدس مبني بر مدارا با دولت در طول سه سال گذشته انتقاد و خاطرنشان كرد: «آقاي هاشمي حتي يك بار در خطبه هاي نماز جمعه و سخنراني هايش درباره عملكرد غلط ملي- مذهبي ها و مشاركتي ها و اصلاح طلب ها چيزي نگفت و با آنها مدارا كرد و اگر خودش با حرف ها و كارهاي آنها موافق بود، اين بدتر،» آيت الله عبدالجواد غرويان در پايان خطبه ها با تاكيد بر عملكرد مثبت دولت در پيشرفت كشور و حمايت هاي منطقي و مستدل رهبر معظم انقلاب اسلامي از اين دولت، از هاشمي رفسنجاني و ديگران خواست اگر نمي توانند از دولت حمايت كنند، حداقل سكوت كنند.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایران اسپورت]
[مشاهده در: www.iransport.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن