تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812977360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امضا سند راهبردي پارك ملي درياچه اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: امضا سند راهبردي پارك ملي درياچه اروميه
اروميه / واحد مركزي خبر / اجتماعي

سند راهبردي پارك ملي درياچه اروميه به منظور جلوگيري از ادامه پسروي آن ،مهر امسال امضا خواهد شد .
مديركل حفاظت محيط زيست آذربايجان غربي به خبرنگار ما گفت : در اين سند كه بزودي به امضا وزيران نيرو و كشاورزي ، رئيس سازمان حفاظت محيط زيست و استانداران استان هاي آذربايجان غربي و شرقي و كردستان خواهد رسيد ، برنامه هاي جامعي براي حفظ و احيا اين پارك ملي تدوين شده است كه با عملياتي كردن اين برنامه ها مي توان درياچه اروميه را از خطر خشك شدن نجات داد .
كيومرث كلانتري افزود : ارتقا شاخص هاي زيست محيطي در چند سال گذشته باعث شد آذربايجان غربي به همراه دو استان اصفهان و كردستان به عنوان استان سبز كشور انتخاب شود .
وي گفت : ساخت 5 تصفيه خانه فاضلاب شهري ، راه اندازي 39 تصفيه خانه صنعتي ، مديريت 30 درصد از پسماندهاي پزشكي و 20 درصد پسماندهاي شهري ، تجمع واحدهاي توليدي در شهرك هاي صنعتي و جلوگيري از پراكندگي اين واحدها در محيط زيست ، افزايش 200 درصدي اعتبارات زيست محيطي ، راه اندازي 7 آزمايشگاه زيست محيطي و آغاز عمليات ساخت بزرگترين موزه تاريخ طبيعي كشور از مهمترين شاخص هاي زيست محيطي آذربايجان غربي براي تبديل به استان سبز كشور است .
0002
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن