تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814587542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه كميسيون نظارت بر سازمان هاي صنفي استان خراسان رضوي تصويب شد: زولبيا و باميه، درجه يك 2200 درجه دو 1600 تومان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: در جلسه كميسيون نظارت بر سازمان هاي صنفي استان خراسان رضوي تصويب شد: زولبيا و باميه، درجه يك 2200 درجه دو 1600 تومان


خبرگزاري ايسكانيوز: در آستانه ماه مبارك رمضان نرخ مصوب زولبيا و باميه بر مبناي درجه يك به قيمت دو هزار و 200 تومان و درجه دو به قيمت هزار و 600 تومان اعلام شد.

به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از روابط عمومي سازمان بازرگاني خراسان رضوي، در جلسه كميسيون نظارت استان همچنين نرخ مصوب زولبيا و باميه دو هزار و 600 تومان اعلام و توزيع زولبيا و باميه در واحدهاي صنفي غير از شيريني فروشي ها ممنوع شد.
همچنين ضمن تاكيد بر اعمال نظارت هاي بهداشتي و كيفي بر محصولات قابل عرضه در قنادي ها مقرر شد واحدهاي عرضه كننده زولبيا و باميه بر اساس درجه بندي محصول قابل ارايه به واحدهاي درجه يك و دو و ممتاز تقسيم بندي و مشخص شوند.
بنابر اين گزارش، در اين جلسه بيان ضرورت رعايت بيش از پيش شعائر اسلامي توسط اصناف، ارائه خدمات پذيرايي تنها در واحدهاي پذيرايي مسافرپذير، پايانه هاي مسافربري، پايانه بار، فرودگاه و راه آهن با رعايت استتار لازم و تعداد كمي از آشپزخانه هايي كه با مجوز اداره اماكن به صورت بسته بندي براي واحدهاي اقامتي و مراكزي مانند مراكز خيريه غذا تهيه مي كنند مجاز شمرده شد.
در جلسه كميسيون نظارت استان، ساعات كار طلا فروشي ها در ماه مبارك رمضان بنابر پيشنهاد اتحاديه صنف طلا، جواهر و نقره مشهد صبح ها 9 تا 14 و بعد از ظهر 16 تا نيم ساعت قبل از اذان مغرب تعيين شد.
همچنين در اين جلسه با اشاره به مشاركت جدي سازمان هاي صنفي در امر نظارت و بازرسي در قالب طرح ايجاد واحد نظارت و بازرسي توسط اصناف، بر ضرورت تقويت اطلاع رساني ها توسط مجامع امور صنفي تاكيد شد.
در جلسه مذكور ضمن اعلام گزارش از وضعيت اجراي طرح ملت كارت اصناف، از روند كند اجراي اين طرح در استان انتقاد و همه اتحاديه ها مكلف به صدور ملت كارت در واحدهاي صنفي تحت پوشش حداقل به ميزان 50 درصد تا پايان شهريور ماه شدند.
به گزارش خبرگزاري ايسكانيوز، در اين جلسه مطرح شد در راستاي اجراي طرح كشوري ساماندهي املاك و مستغلات طي هفته جاري اقدامات آموزشي اين طرح در مشهد به عنوان دومين شهر بعد از تهران انجام شده و طي هفته آينده به همه واحدهاي مشاورين املاك در اين زمينه آموزش هاي لازم ارايه شود./05/120
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن