تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805142588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت گازخودرو: سوخت خودروهاي فاقد برچسب بازرسي فني از ابتداي آبان قطع مي‌شود نصب و استفاده از جايگاه‌هاي خانگي هنوز نهايي نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل شركت گازخودرو: سوخت خودروهاي فاقد برچسب بازرسي فني از ابتداي آبان قطع مي‌شود نصب و استفاده از جايگاه‌هاي خانگي هنوز نهايي نشده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: انرژي

از ابتداي آبان خودروهاي گازسوز فاقد برچسب بازرسي فني جديد يا خودروهايي كه برچسب قديم آ‌ن‌ها منقضي شده، امكان سوخت‌گيري ندارند و بايد نسبت به كنترل سوخت‌رساني و بازرسي فني آن‌ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيدمصطفي علوي- مديرعامل شركت گاز خودرو ايران- با بيان اين مطلب اظهار كرد: دراين رابطه از 15 روز آينده بازرسي فني خودروهاي گازسوز آغاز خواهد شد.

بررسي موضوع تامين بنزين جايگزين براي خودروهاي گاز سوز در ماه‌هاي سرد

او در پاسخ به اين سوال كه براي افت احتمالي فشار گاز در زمستان و قطعي گاز جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي چه تدبيري انديشيده شده است، به ايسنا گفت: البته ما تامين كننده سي‌ان‌جي نيستيم و تنها فشرده كردن و توزيع آن بر عهده ماست، ولي به اين منظور ستاد حمل و نقل و سوخت كشور در حال بررسي موضوع تامين بنزين جايگزين براي خودروهاي گازسوز در ماه‌هاي سرد است.

نصب 10جايگاه متوسط در تهران و دو جايگاه متوسط در قزوين

مديرعامل شركت گاز خودرو با تاكيد بر اين كه نصب 10 جايگاه متوسط در تهران و دو جايگاه متوسط در قزوين در محل تاكسيراني‌هاي اين دو شهر به طور آزمايشي تا 45 روز آينده برنامه‌ريزي شده است، خاطرنشان كرد: مصوبه‌ اجراي اين برنامه در ستاد حمل نقل و سوخت كشور تصويب شده است و اين فضاها توسط تاكسيراني در اختيار شركت گازخودرو گذاشته شده كه تا دو ماه آينده به طور كامل اجرايي خواهد شد.

برنامه‌ي ساخت دو جايگاه عمومي در مناطق افسريه و آزادي

وي همچنين از برنامه‌ي ساخت دو جايگاه عمومي در مناطق افسريه و آزادي تهران خبر داد و گفت: ساخت چهار جايگاه عمومي ديگر نيز در قزوين برنامه‌ريزي شده است. درحال حاضر 542 جايگاه سي‌ان‌جي شامل 303 باب جايگاه تك منظوره و 239 باب دو منظوره در سراسر كشور به بهره‌برداري رسيده است و عمليات ساختماني 658 جايگاه نيز در دست اقدام است.

در صنعت سي‌ان‌جي به اندازه كافي تجهيزات نداريم

به گفته او، دربخش تامين تجهيزات در حال حاضر سه شركت موفق به اين كار شده‌اند. البته بخشي از تجهيزات را مي‌سازند و بخشي را وارد مي‌كنند؛ بنابراين در اين صنعت به اندازه كافي تجهيزات نداريم و به طور كامل خودكفا نشده‌ايم.

امضاي چند قرارداد B.O.O براي ساخت جايگاه سي.ان.جي

علوي به برگزاري مناقصه‌اي براي ساخت 300 جايگاه توسط شركت‌هاي خارجي و پيمان ديگري براي ساخت 500 جايگاه توسط شركت‌هاي داخلي اشاره و يادآوري كرد: اين پيمان‌ها در مرحله امضا هستند. از سوي ديگر به دليل اين كه ساختمان‌هاي موجود كفايت انجام برنامه‌ ساخت جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي را نمي‌كرد، در قالب دو تا سه قرارداد B.O.O با كساني كه آمادگي تامين زمين و ساخت جايگاه را داشتند، توافق كرديم تا زمين را تامين كنند، جايگاه را بسازند و بهره‌برداري از آن نيز بر عهده خودشان باشند و در اين رابطه فقط تجهيزات لازم از سوي ما پرداخت شود.

وي با بيان اين كه در حال حاضر 100 جايگاه متوسط در سراسر كشور فعال است كه در اين مرحله مراكز عمومي و دولتي مدنظر قرار گرفته است؛ تصريح كرد: مناقصه‌اي براي انتخاب پيمانكار تامين اقلام و تجهيز كالاي جايگاه‌هاي متوسط انجام شده كه اين جايگاه‌ها امكان سوخت رساني به 300 خودرو را در شبانه روز دارند.

تصويب مصوبه كارمزدي كردن پرداخت‌هاي جايگاه‌ها تا پايان شهريور

مديرعامل شركت گاز خودرو با تاكيد براين كه طي دو هفته آينده مصوبه كارمزدي كردن پرداخت‌ جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي در هيات مديره شركت ملي گاز تصويب خواهد شد، درباره اجراي نظام جامع بهره‌برداري و نگهداري از اين جايگاه‌ها تشريح كرد: بدين منظور با چند شركت داخلي قرارداد امضا كرديم و همچنين از تمام كساني كه امكان تامين قطعات يدكي و تجهيز اقلام را دارند دعوت به همكاري مي‌كنيم. در اين راستا هر تجهيزاتي كه خريداري مي‌شود، دو سال تضمين تامين قطعات يدكي و پس از آن تعمير قطعات را دارد، ولي از آنجا كه طي سال‌هاي گذشته ساماندهي نشده بود، لذا مشكل قطعه ايجاد شده و هم‌اكنون با تامين‌كنندگان قطعه قراردادهايي براي تامين و تعمير اقلام امضا شده است.

تعمير جايگاه‌هاي سي‌ان‌جي اتوبوسراني تهران

وي در ادامه از تعمير جايگاه‌هاي اتوبوسراني تهران خبر داد و گفت: با قرار گرفتن شش جايگاه در حال تعمير تهران، از ابتداي مهر ظرفيت سوخت‌رساني مطلوب به دو هزار و 900 اتوبوس فراهم خواهد شد.

دو كمپرسوره كردن جايگاه‌ها جزو تعميرات اساسي نيست

او با بيان اين‌كه دو كمپرسوره كردن جايگاه‌ها جزو تعميرات اساسي نيست و از جمله برنامه‌هاي جدي شركت محسوب نمي‌شود، به ايسنا اظهار كرد: در صورت اجراي كامل برنامه‌ جامع تعميراتي و فعال نگه داشتن همه قطعات، ديگر نيازي به كمپرسور دوم وجود ندارد كه هزينه سنگيني را در هر جايگاه نگه داريم تا در صورت از كار افتادن تجهيزات از آن استفاده كنيم. بنابراين كاربرد متناوب دو كمپوسور در هر جايگاه يك صحبت فني نيست. البته موضوع دو كمپوسوري كردن يك بحث فني است كه موجب اطمينان بيشتر از كاركرد جايگاه مي‌شود و در دست بررسي قرار دارد.

قيمت سي‌ان‌جي اصلاح مي‌شود

به گفته او، اصلاح قيمت سي‌ان‌جي در دست بررسي است و قطعا انجام خواهد شد. در اين رابطه فروش گاز به قيمت 44 تومان به اعضاي هر متر مكعب پيشنهاد داده شده است، زيرا اصلاح مبلغ و كارمزدي كردن جايگاه‌ها موجب ايجاد انگيزه بيشتر براي حضور بخش خصوصي است. همچنين احتمال استفاده از جايگاه‌هاي سيار در مكان‌هايي كه امكان استفاده از خط لوله در آن‌ها وجود ندارد، در برنامه است كه مي‌توان به صورت مقطعي و موردي از آن استفاده كرد.

نصب جايگاه‌هاي كوچك خانگي غيرقانوني است

علوي با بيان اين كه استفاده از جايگاه‌هاي خانگي و استاندارد بودن آن‌ها هنوز نهايي نشده و به دليل مسائلي مانند تامين برق و گاز آن‌ها در حال بررسي است، تاكيد كرد: در حال حاضر نصب جايگاه‌هاي كوچك خانگي غيرقانوني است و جايگاه‌هاي متوسط براي مكان‌هاي عمومي و دولتي به طور رايگان نصب مي‌شود كه تامين برق و گاز با خود آن‌هاست. البته هنوز نسبت به نصب جايگاه‌هاي متوسط براي مجتمع‌هاي مسكوني تصميم‌گيري مشخصي نشده است.

اوبا اشاره به اين كه تاكنون بيش از 400 هزار خودرو تبديل كارگاهي و بيش از 425 هزار خودرو تبديل كارخانه‌اي شده‌اند، يادآوري كرد: راه اساسي اين است كه خودروها پايه گازسوز باشند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن