تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوناگون


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: گوناگون
عنايت: داوري فوتبال ايران حرفه اي نيست
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال با بيان اينكه داوري فوتبال ايران حرفه اي نيست، در گفتگويي با ايرنا، مباحث مهم اين حرفه و شرايط موجود حاكم بر داوري ايران را مورد بررسي قرار داد.مسعود عنايت گفت: متأسفانه داوري شغل دوم داوران فوتبال در ايران است و آنها به اين جايگاه به عنوان شغل ثابت نگاه نمي كنند.
وي افزود: داوران ايران يا كارمند هستند يا در نهاد يا سازمان خاصي مشغول به فعاليت مي باشند. به عبارت ديگر آنان تمام وقت خود را صرف كار اولشان مي كنند و پس از انجام كارهاي روزمره به سراغ داوري مي آيند.
وي با اشاره به اينكه نمي توانيم خواسته هاي داوران را برآورده سازيم، گفت: پول نداريم كه به داوران بدهيم، بنابر اين نمي توانيم از آنها بخواهيم تنها به شغل داوري بپردازند. وقتي به داوران ايران پول نمي دهيم نبايد توقع داشته باشيم به صورت حرفه اي داوري كنند.
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال افزود: مسؤولان هيچ گاه در فوتبال ايران به داوري بها نداده و نمي دهند.
عنايت با انتقاد از عملكرد داوران در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال باشگاههاي ايران گفت: در اين هفته سوت داوران مكرر به اشتباه به صدا درآمد. آنها در پنج بازي اشتباههاي تأثيرگذار داشتند كه نمي دانم در اين خصوص چه بايد گفت!
وي در خصوص انتقاد مديران عامل باشگاهها به صحنه هاي مشكوك به پنالتي گفت: به داوران توصيه كرديم كه صحنه هاي مشكوك به پنالتي را خطا نگيرند.

آقايي 6 ماه دور از ميادين
عباس آقايي در بازي سايپا و پيكان دچار آسيب ديدگي شديدي شد و بنا به اعلام مسؤولان سايپا رباط صليبي وي دچار پارگي شده و اين بازيكن بايد زانويش را به تيغ جراحان بسپارد و حداقل 6 ماه از ميادين فوتبال دور خواهد بود.

ترابيان:
لغو سفر تيم ملي به علت مشكلات مالي نبوده است
«عباس ترابيان» رئيس كميته فوتسال و فوتبال ساحلي فدراسيون فوتبال با اشاره به لغو بازي دوستانه تيم ملي فوتسال ايران با اسپانيا تأكيد كرد: علت لغو اين بازي نبود بليت بوده است نه مشكلات مالي فدراسيون فوتبال.

اصرار روبينيو براي پيوستن به چلسي
مهاجم برزيلي رئال مادريد، در فاصله 24 ساعت مانده به پايان مهلت نقل و انتقالات، از مخالفت مسؤولان رئال با پيوستنش به چلسي انتقاد كرد.
روبينيو گفت: نمي دانم چرا كسي نمي فهمد من مي خواهم رئال را ترك كنم و فقط به چلسي مي انديشم؛ اما باشگاه در مقابل خواسته من، هيچ واكنشي نشان نمي دهد.

بوكاجونيورز و ريور پلاته به ايران مي آيند
مسابقات بين المللي شش جانبه فوتسال به ميزباني جزيره كيش با حضور تيمهاي خارجي برگزار مي شود.
در اين مسابقات يك تيم از آلمان، بوكاجونيورز و ريورپلاته آرژانتين، منتخب كيش، ارم كيش (قهرمان سال گذشته ليگ برتر فوتسال) و باشگاه هنرمندان نيز حضور خواهند داشت.
همچنين قرار است عوايد حاصل از اين مسابقات به ايتام و كودكان بي سرپرست اختصاص يابد.

اماراتيها منچستر را خريدند!
يك گروه سرمايه گذاري اماراتي موسوم به گروه متحده توسعه و سرمايه گذاري ابوظبي، باشگاه فوتبال ليگ برتري منچسترسيتي انگليس را خريداري كرد.
تلويزيون اسكاي نيوز گزارش داد: اين گروه سرمايه گذاري عربي، باشگاه منچسترسيتي را از «تاكسين شيناواترا» نخست وزير سابق تايلند خريداري كرده است.

ابومسلم به مصاف استقلال مي رود
تيم فوتبال ابومسلم روز پنجشنبه (14 شهريورماه) در ديداري دوستانه به مصاف تيم استقلال تهران مي رود.
با توافق مسؤولان دو تيم قرار است در ورزشگاه شماره 2 آزادي تهران مقابل يكديگر صف آرايي كنند.

«حاجي» مربي الاهلي بحرين شد
جمال حاجي مربي نامدار بوسنيايي به عنوان سرمربي تيم الاهلي بحرين انتخاب شد.
اين مربي كه مذاكراتش با مسؤولان تيم فولاد خوزستان به نتيجه نرسيد و مورد توجه تيمهاي مس كرمان و سپاهان اصفهان نيز بود ديروز با قراردادي يك ساله به الاهلي بحرين پيوست.

دعوت ايران به مسابقات جهاني دوچرخه سواري
كارنامه موفق دوچرخه سواران كشورمان در مسابقات اخير باعث شد تا 2 هفته پيش از برگزاري رقابتهاي المپيك در بخش جادهUCIفدراسيون جهاني دوچرخه سواري به طور رسمي ازايران براي شركت در بازيهاي جهاني دعوت كند.بدين ترتيب تيم ايران در بخش جاده بزرگسالان با 6 ركابزن و در بخش جاده رده سني اميد با 5 دوچرخه سوار از اول مهر در مسابقات جهاني ورساي ايتاليا شركت مي كند.

صدرنشيني ايران در آسيا
تيم ملي دوچرخه سواري و حسين عسگري ورزشكار كشورمان در تازه ترين رده بندي اتحاديه بين المللي دوچرخه سواري صدرنشين آسيا شدند.
در اين رده بندي در قسمت تيمهاي ملي، ايران در رده سني بزرگسالان موفق شد با 1124/98امتياز صدرنشين شود؛ ضمن اينكه در قسمت كمتر از 23 سال نيز با 350 امتياز درصدر قرار دارد.
در اين رده بندي حسين عسگري از تيم پتروشيمي تبريز با 240/66 امتياز صدرنشين است، قادر ميزباني هم تيمي وي با 205/66 امتياز در مكان دوم قرار دارد، مهدي سهرابي با 195 امتياز، احد كاظمي از پتروشيمي تبريز با 175/66 امتياز و حسين ناطقي با 168 امتياز به ترتيب در رده هاي سوم تا پنجم قرار گرفته اند.

بهترينهاي واليبال آسيا
مجتبي غياثي عنوان با ارزش ترين بازيكن چهاردهمين دوره واليبال قهرماني جوانان آسيا را به خود اختصاص داد. غياثي همچنين عنوان بهترين زننده سرويس را نيز به دست آورد.گل محمد سخاوي عنوان بهترين ليبرو، عليرضا جديدي عنوان بهترين مدافع و فرهاد سال افزون عنوان بهترين پاسور رقابتها را به دست آوردند.
بهترينهاي چهاردهمين دوره واليبال قهرماني جوانان آسيا:
امتياز آورترين: ديا كينگ يائو، شماره 3 (چين)
بهترين زننده سرويس: مجتبي غياثي، شماره 11 ( ايران)
بهترين آبشار زن: ديا كينگ يائو، شماره 3 (چين)
بهترين مدافع: عليرضا جديدي، شماره 17 ( ايران)
بهترين پاسور: فرهاد سال افزون، شماره 6 ( ايران)
بهترين دريافت كننده: شاه رخ، شماره 12 (پاكستان)
بهترين ليبرو: گل محمد سخاوي، شماره 13 ( ايران)
با ارزش ترين: مجتبي غياثي، شماره 11 ( ايران)

رحمتي: از فيكس بودنم مطمئن نيستم
سيد مهدي رحمتي به احتمال فراوان دروازه بان شماره يك تيم ملي در بازي با عربستان خواهد بود، او اين مسابقه را يك بازي دشوار براي ايران توصيف مي كند.
دروازه بان تيم ملي با اشاره به شايعاتي كه در خصوص مصدوميتش شنيده مي شود، مي گويد: از ناحيه عضلات شكم آسيب ديده بودم، اما اكنون مشكلي ندارم و آماده بازي هستم. اگر كادر فني صلاح بداند بازي مي كنم هرچند كه از فيكس بودنم مطمئن نيستم.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن