تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815738694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان اصفهان : بدون حمايت بانكها حل معضل بيكاري در كشور امكانپذير نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان اصفهان : بدون حمايت بانكها حل معضل بيكاري در كشور امكانپذير نخواهد بود
اصفهان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان اصفهان گفت : هيات واحدهاي اقتصادي منوط به وجود سرمايه در گردش است و اساسا توسعه و رفع معضل بيكاري بدون گردش مالي و حمايت بانك ها امكان پذير نيست .
مرتضي ماندني در مصاحبه مطبوعاتي اظهار داشت : بالغ بر 150 هزار فرصت شغلي در 3 سال گذشته ايجاد شده و به همين ميزان به تعداد بيمه شدگان تامين اجتماعي اضافه شده است .
وي اضافه كرد : رقم ايجاد اشتغال طي سه سال اخير معادل شش سال گذشته آن يعني بين سال هاي 87 تا 83 بوده است .
وي با اشاره به افزايش نرخ بيكاري در سال 87 گفت : نرخ بيكاري استان بنابرپش بيني تا پايان برنامه چهارم توسعه بايد از 12 7 درصد به 8 درصد كاهش يابد كه بر اثر طرح هاي اشتغال زايي در استان نرخ بيكاري بعد از گذشت 2 5 سال در پاييز 86 به 8 درصد كاهش يافت .
وي ادامه داد : نرخ بيكاري استان در زمستان 86 با 2 درصد افزايش مواجه شد كه اين امر با توجه به كاهش فعاليت هاي كشاورزي عمراني و ساختماني طبيعي بوده است اما در سه ماهه اول سال 87 نرخ بيكاري با 6 درصد رشد مواجه شد و به 8 8 درصد افزايش يافت .
ماندني با بيان علل افزايش نرخ بيكاري استان در سال 87 گفت : يكي از علل عمده افزايش نرخ بيكاري در استان اعمال سياست انقباضي بانك ها بود و ادامه اين روند براي واحدهاي اقتصادي بسيار خطرناك است .
وي افزود : چنانچه بانك ها تسهيلات و نقدينگي جهت سرمايه در گردش بنگاه هاي اشتغالزا را فراهم نكنند در آينده امكان تعطيلي اين بنگاه ها وجود دارد.
وي در پاسخ به اين سئوال كه بسياري معتقدند تسهيلات ارايه شده به بنگاه هاي زودبازده در بخش مسكن و زمين مصرف شده است گفت : در سال 86 از 100 درصد تسهيلاتي كه بانك ها ارايه داده اند تنها 11 درصد به بنگاه هاي زودبازده اختصاص داده شد و 89 درصد از تسهيلات ارايه شده به بخش هاي ديگر بوده كه ممكن است در بخش هاي نامتعارف اقتصادي هزينه شده است .
وي با اشاره به عملكرد كار گروه اشتغال و سرمايه گذاري در گسترش بنگاه هاي اقتصادي و زودبازده خاطرنشان ساخت : اين كار گروه تا پايان تيرماه سال جاري جمعا 74 هزار و 130 طرح را با پيش بيني اشتغال 205 هزار نفر و مبلغ اعتبار سه هزار و 345 ميليارد تومان به شبكه بانكي استان معرفي كرده است .
وي اضافه كرد : 40 هزار و 984 طرح در كميته داخلي بانك ها با مبلغ هزار و 829 ميليارد تومان به تصويب رسيد و از اين تعداد 39 هزار و 41 طرح با اعتبار هزار و 507 ميليارد تومان عقد قرارداد شده است .
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان پيرامون عملكرد شوراهاي سازش استان گفت : تعداد شوراهاي سازش در سطح استان 151 شورا مي باشد كه در پاره اي از اين شوراها بالاي 90 درصد سازش داريم .
وي خاطرنشان ساخت : 64 درصد از پرونده هاي مطرح شده در شوراهاي سازش مورد توافق قرار گرفت و اين امر باعث كاهش تنش ها در واحدهاي اقتصادي مي شود.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان اصفهان گفت : در سال گذشته شاهد كاهش 19 5 درصدي شكايت از واحدهاي كارگري بوده ايم و 19 7 درصد افزايش توافق ما بين كارگر و كارفرما را داشته ايم .
ماندني در ادامه يادآور شد : استان اصفهان حائز كسب عنوان يكي از پنج استان برتر كشور از نظر بنگاه هاي اقتصادي زودبازده و كارآفرين شده است .
وي افزود : كسب مقام اول كشور در برگزاري همايش هاي علمي كاربردي و تخصصي ويژه مديران انعقاد قرارداد با دوازده موسسه آموزش كارآفريني و مراكز دانشگاهي تاكنون 3 هزار و 627 نفر آموزش هاي كسب كار را در اصفهان فراگرفته اند .
وي خاطرنشان ساخت در زمينه صدور و تمديد 8 هزار و 599 پروانه كار براي اتباع خارجي رتبه اول كشور به استان اصفهان تعلق گرفته است .
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن