تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پردرآمدترين فوتباليستهاي جهان در سال 2010 معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 10.4696924.jpg]

نشريه‌ اقتصادي فوربس در تازه‌ترين گزارش خود به معرفي پردرآمدترين فوتباليستهاي جهان در سال 2010 ميلادي پرداخت.
به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، "ديويد بكهام" با وجودي كه در كشور نسبتا غيرفوتبالي آمريكا و در تيم لس‌آنجلس گالاكسي بازي مي‌كند اما همچنان پردرآمدترين فوتباليست جهان محسوب مي‌شود.
مايكل استرلينگ، مديرعامل شركت اسپانسرهاي بين‌المللي درباره‌ بكهام مي‌گويد: ديويد بكهام بيشتر از آن‌كه يك فوتباليست باشد يك ستاره‌ هاليوود است و اين باعث شده تا او با وجود بازي در يك تيم نه چندان معروف همچنان پردرآمدترين فوتباليست دنيا باقي بماند.
رده‌هاي دوم و سوم نيز به رونالدو و مسي از 2 باشگاه اسپانيايي رئال مادريد و بارسلونا اختصاص يافته است.
رونالدو كه در اين فهرست در رده‌ دوم قرار گرفته، هواداران زيادي در سايت اجتماعي فيس بوك دارد. او 24 ميليون طرفدار در فيس بوك دارد كه در بين ورزشكاران كليه رشته‌ها يك ركورد محسوب مي‌شود. رده‌ دوم در اين زمينه به مايكل جردن با 10 ميليون هوادار اختصاص دارد.
رونالدو در سايت اجتماعي توييتر نيز با 2.4 ميليون هوادار بالاتر از افرادي مانند شكيل اونيل، كاكا و لانس آرمسترانگ قرار دارد. مسي نيز كه در اين فهرست رده‌ سوم را در اختيار دارد، بيش از هفت ميليون هوادار در فيس بوك دارد.
فهرست 10 فوتباليست پردرآمد جهان در 2010 به شرح زير است:
1- ديويد بكهام، 40 ميليون دلار، لس‌ آنجلس گالكسي
قرارداد بكهام با شركت آديداس از جمله بزرگترين قراردادها در تاريخ ورزش فوتبال محسوب مي‌شود و سهم بكام از اين قرارداد كه مربوط به فروش محصولات ورزشي آديداس مي‌شود، بسيار بالاست.
2- كريستيانو رونالدو، 38 ميليون دلار، رئال مادريد
صفحه‌ فيس بوك رونالدو با 24 ميليون هوادار او را به محبوب‌ترين ورزشكار دنيا در اين سايت اجتماعي تبديل كرده است. شركت‌هايي مانند نايك، آرماني، كوكاكولا و كاسترول نيز جزو حاميان مالي او هستند.
3- ليونل مسي، 32 ميليون دلار، بارسلونا
اين فوتباليست به عنوان بهترين بازيكن جهان گزينه‌ مناسبي براي شركت‌هاي مختلفي براي اسپانسري محسوب مي‌شود. او قراردادهايي با شركت‌هاي آديداس، كونامي، چري و ايراروپا دارد.
4- ريكاردو كاكا، 25 ميليون دلا، رئال مادريد
كاكا بيشتر با تبليغاتش براي بازي محبوب فيفا شناخته مي‌شود. تصوير او روي بازي فيفا 2011 كه محصول شركت الكترونيك آرتس است، نقش بسته و تاكنون بيش از 100 ميليون از اين بازي در سراسر جهان به فروش رفته كه سهم كاكا نيز از اين فروش قابل ملاحظه است.
5 - رونالدينيو، 24 ميليون دلار، فلامينگو
او كه 2 بار عنوان بازيكن سال جهان را به دست آورده، در ماه ژانويه به باشگاه برزيلي فلامينگو پيوست. پيش از آن دو فصل در باشگاه آث‌ ميلان بازي كرد. قرارداد جديد رونالدينيو تا سال 2014 اعتبار دارد.
6- تيري آنري، 21 ميليون دلار، نيويورك رد بولز
او بعد از آن‌كه در سال گذشته به ليگ MLS آمريكا پيوست، در شهر نيويورك آپارتماني به مبلغ 14.9 ميليون دلار خريداري كرد. او قراردادي با شركت ژيلت داشت كه در سال 2010 به پايان رسيد.
7- وين روني، 20 ميليون دلار، منچستر يونايتد
كوكاكولا و روني اخيرا به مشاركت خود كه ارزشي معادل يك ميليون دلار در سال داشت، پايان دادند. هم‌اكنون روني اسپانسرهايي مانند نايك و الكترونيك آرتس دارد.
8- فرانك لمپارد، 17 ميليون دلار، چلسي
درآمد او در يك فصل از مرز 11 ميليون دلار نيز فراتر رفته است. به عنوان يك بازيكن خط مياني تاكنون 135 گل به ثمر رسانده كه بالاترين رقم در ميان هم‌پست‌هاي خود در ليگ برتر انگليس است.
9- زلاتان ابراهيموويچ، 17 ميليون دلار،‌ آث ميلان
بارسلونا در سال 2009 ميلادي 94 ميليون دلار به اينترميلان پرداخت كرد تا زلاتان را به تيم خود بياورد. اين دومين انتقال گران‌قيمت يك بازيكن در تاريخ فوتبال محسوب مي‌شود.
10- ساموئل اتوئو، 15 ميليون دلار، اينترميلان
اين بازيكن كامروني با شركتهاي پوما و فورد قرارداد دارد. او تاكنون چهار بار عنوان مرد سال فوتبال آفريقا را بدست آورده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن