تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور جديد جنگ رواني رسانه‌هاي غربي عليه ايران كليد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: دور جديد جنگ رواني رسانه‌هاي غربي عليه ايران كليد خورد
آفتاب-سرويس بين‌الملل: يك روزنامه اسراييلي در راستاي دور جديد جنگ رواني عليه كشورمان، مدعي شد كه آمريكا طي هفته‌هاي آتي به ايران حمله خواهد كرد!

روزنامه صهيونيستي «جروزالم پست» در ادامه پروسه ايجاد جنگ رواني عليه جمهوري اسلامي ايران با استناد به گزارش منتشر شده از سوي سازمان جاسوسي هلند، خبر از حمله قريب‌الوقوع آمريكا به ايران داده است.

سازمان جاسوسي هلند AIVD، به تازگي اعلام كرده است كه يك جاسوس صنعتي-نظامي خود را از ايران فراخوانده است!

روزنامه بريتانيايي تلگراف در شماره امروز خود به نقل از روزنامه هلندي «دِ تلگراف» فاش كرد كه سازمان جاسوسي هلند موسوم به AIVD يكي از عمليات‌هاي جاسوسي-خرابكاري خود در ايران را به حالت تعليق درآورده است.

سازمان جاسوسي هلند دليل فراخواني اين جاسوس و ختم ماموريت وي را احتمال حمله قريب الوقوع ايالات متحده به ايران اعلام كره است. اين در حالي است كه اين سازمان موقعيت و نحوه عملكرد اين جاسوس را بسيار خوب و در موقعيت بسيار مناسب توصيف كرده است!

اين سازمان همچنين تاييد كرده است كه اطلاعاتي كه از سوي اين جاسوس به دست مي‌آمده در اختيار سازمان جاسوسي آمريكا موسوم به CIA نيز قرار مي‌گرفت.

در همين راستا سردار «مسعود جزايري» رييس ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران نيز ضمن پاسخگويي به برخي تهديدهاي دشمنان، هر گونه تهاجم به ايران را به معناي روشن كردن كليد جنگ جهاني ديگري ناميد.

لازم به ذكر است روزنامه صهيونيستي «معاريو» نيز روز جمعه ضمن تكرار ادعاهاي پوچ و ادامه ياوه‌سرايي‌هاي پيشين، ايران را تهديد به حمله نظامي كرده بود.

نويسنده اين روزنامه اسراييلي مدعي شده بود كه پذيرش ايران هسته‌اي به هيچ وجه براي اسراييل ممكن نيست و آن رژيم آمادگي دارد كه حتي در صورتي كه ايالات متحده از اقدام در زمينه ممانعت از هسته‌اي شدن ايران احتراز ورزد، خود راسا حركت ايران به سوي فن‌آوري هسته‌اي را متوقف نمايد!

گفتني است مقامات امنيتي كشورمان هنوز درباره صحت و سقم ادعاي منابع هلندي اظهار نظر نكرده‌اند.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن