تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390587




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي سازمان سنجش صورت گرفت نسخه جديد نرم افزار گنجينه سوالات كارشناسي ارشد منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از سوي سازمان سنجش صورت گرفت نسخه جديد نرم افزار گنجينه سوالات كارشناسي ارشد منتشر شد
فرهنگي. آموزش عالي . كارشناسي ارشد
رييس مركز مطالعات، تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش، از طراحي و انتشار نسخه جديد نرم افزار گنجينه سوالات آزمون‌هاي كارشناسي ارشد خبر داد.

كورش پرند، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا، اين نرم افزار را جامع‌ترين بانك سوالات كنكور كارشناسي ارشد خواند و اظهار داشت:
اين نرم افزار، تمام سوالات رشته‌هاي امتحاني كارشناسي ارشد از سال ‪۱۳۷۹‬ تا ‪ ۱۳۸۷‬همراه با پاسخ گزينه صحيح، به تفكيك سال، رشته و درس را دربر مي گيرد.

وي افزود: علاوه بر اين، نرم افزار ياد شده، امكانات ديگري از قبيل ساخت آزمون از ميان سوالات كنكور سال‌هاي گذشته، با اختصاص زمان مناسب براي پاسخگويي توسط كاربر و دريافت نتايج اين آزمونها به همراه درصد پاسخ‌هاي صحيح و غلط را در اختيار داوطلبان قرار مي‌دهد.

به گفته پرند، ارائه آمار شركت‌كنندگان و پذيرفته‌شدگان از سال ‪ ،۸۱‬اعلام ظرفيت پذيرش براي هر يك از كدرشته‌ها در سال‌هاي گذشته، به تفكيك دانشگاه ها، از ديگر قابليت‌هاي نرم افزار جديد گنجينه سوال‌هاي كارشناسي ارشد است.

وي يادآورشد: اين مجموعه، با توجه به گستردگي سوالات، در هفت لوح فشرده در قالب مجموعه‌هاي علوم انساني، علوم پايه، فني مهندسي، كشاورزي و پزشكي- هنر طراحي شده است.

رييس مركز مطالعات، تحقيقات و ارزشيابي آموزشي سازمان سنجش، تصريح كرد:
هدف از توليد اين نرم افزار، كمك به داوطلبان كنكور كارشناسي ارشد به منظور سهولت دسترسي به آزمون‌هاي سال‌هاي گذشته، پاسخ‌هاي صحيح و معتبر، خودارزيابي و آگاهي از ميزان آمادگي براي شركت در آزمون كارشناسي ارشد و استفاده از ساير اطلاعات موجود در اين نرم افزار با كمترين هزينه است.

وي با اشاره به اينكه قيمت هر لوح فشرده، سه هزار تومان و هزينه ارسال پستي آن، يك هزار تومان است، گفت: متقاضيان خريد اين نرم افزار، مي توانند با واريز مبلغ چهار هزار تومان، به حساب شماره ‪ ۷۴۸‬خزانه داري كل، (قابل پرداخت در كليه شعب بانك ملي كشور)، پس از درج كامل نشاني پستي، نام گيرنده، شماره تلفن و نوع نرم افزار مورد تقاضا، فيش مربوطه را به شماره ‪ ۸۸۹۲۲۲۴۵‬فاكس كنند يا فايل خواناي تصوير فيش را به همراه درخواست خود از طريق سايت ‪ motaleat.sanjesh.org‬ارسال نمايند.

پرند به امكان خريد اينترنتي اين نرم افزار نيز اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: دارندگان برخي از كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب مي‌توانند به مراجعه به قسمت فروش اينترنتي سايت مذكور و تكميل فرم مربوطه، نرم افزار مورد نياز خود را درخواست كنند.

نرم افزار خواسته شده براي متقاضيان از طريق پست پيشتاز ارسال مي‌شود.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن