تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805139676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر فرزانه: پژوهش محوري در كارهاي فرهنگي و قرآني نقطه عطفي براي دانشگاه ها به شمار مي رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر فرزانه: پژوهش محوري در كارهاي فرهنگي و قرآني نقطه عطفي براي دانشگاه ها به شمار مي رود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دكتر فرزانه رييس پژوهشكده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي اظهار داشت: انگيزه و هدف اصلي ما از اين نشست تبيين محورهاي مورد نظر و مطلوب فرهنگي و قرآني است كه بايد انجام بگيرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر فرزانه در نشست هم انديشي مسوولان كانون هاي قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي سراسر كشور، ضمن قدرداني از برگزاري اين نشست افزود: پژوهشكده قرآن و عترت با نام و عنوان مركز فعاليت ها و پژوهش هاي قرآن و عترت از سال 72 كار خود را رسما در دانشگاه آزاد اسلامي آغاز كرد.
وي گفت: اين حركت خوب و ارزنده با پشتكاري و علاقه مندي همه همكاران ادامه پيدا كرد و تا اواخر سال 84 كه تحول سازماني در مركز به وجود آمد، از اواخر سال 84 نوعي نگرش تازه در حركت هاي مركز فعاليت ها و پژوهش هاي قرآن و عترت و همچنين در مركز فعاليت هاي فرهنگي به وجود آمد و آن رويكرد پژوهش محوري در كارها بود.
رييس پژوهشكده قرآن و عترت اظهار داشت: يك سلسله كارهاي پژوهشي انجام شد و ادامه پيدا كرد. تا سال 86 دو مورد از مهمترين و مستحكم ترين اين كارها، يكي ايجاد يك نشريه و فصلنامه علمي – پژوهشي بود و دوم به وجود آمدن يك سايت تخصصي قرآني بود.
وي ابراز داشت: پژوهش محوري در كارهاي فرهنگي و قرآني نقطه آغاز و عطفي براي دانشگاه از جهات مختلف به شمار مي رود.
فرزانه خاطرنشان كرد: يك مجله علمي و پژوهشي براي نهادهاي دانشگاهي يك تكيه گاه بسيار ارزشمند و قابل اعتماد است و مجله صحيفه مبين ابزاري است براي ايجاد ارتباط فرهنگي قرآني براي استاداني كه در دانشگاه تدريس مي كنند.
وي گفت: اين مجله يكي از محورهاي مهمي براي اشعه فرهنگ مطلوب قرآني و اسلامي در كلاس هاي درس دانشگاه و پل ارتباطي مهمي بين استاد و دانشگاه است.
وي در ادامه سخنراني اظهار داشت: پل ارتباطي ما هم اكنون سايت تسنيم است و مسوولان قرآن و عترت بايد با پژوهشكده توسط سايت در تماس باشند. بايد در همه واحدها امكانات اينترنتي برقرار باشد اخيرا نيز كارگاه آموزشي سايت تسنيم در واحد آستارا برگزار شد.
در پايان مسوولان كانون هاي قرآن و عترت سوالات خود را مطرح كردند كه در نهايت دكتر فرزانه پاسخ هاي لازم را ارايه كردند.
دكتر فرزانه پيرامون هم انديشي مسوولان كانون هاي قرآن و عترت گفت: در دانشگاه آزاد اسلامي حدود 250 كانون قرآن و عترت فعال هستند كه در زمينه هاي قرآني با تلاش هاي گسترده و منسجم آموزشي در جهت اشاعه فرهنگ قرآني در بين دانشجويان گام برمي دارند.
رييس پژوهشكده قرآن و عترت در ادامه گفت: ما براي ايجاد هماهنگي، تعامل و تبادل نظر و استفاده از تجربيات مسوولان كانون هاي قرآن و عترت كه به صورت مستقيم با دانشجويان در ارتباط هستند و مسابقات را اجرا مي كنند، همه ساله جلسه و نشستي را برگزار مي كنيم كه بتوانيم از ديدگاه هاي آنها، براي تبيين و تشريح برنامه هاي كلي قرآن و عترت در طول سال هاي آينده استفاده كنيم.
وي افزود: از اواخر سال 86 مركز فعاليت ها و پژوهش هاي قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي با مجوز شوراي گسترش وزارت فرهنگ و آموزش عالي تبديل به پژوهشكده شد و در سه رشته تخصصي علوم قرآن حديث، ادبيات عرب و فلسفه كلام اسلامي فعاليت مي كند واين تغيير و تبديل ارتقاء علمي بدون ترديد تغيير و تحولي را در همه كانون ها از نظر برنامه هايي كه مي خواهند ارايه بدهند ايجاد خواهد كرد و اين نشست به منظور تبيين وتشريح اين برنامه ها در واحد آستارا برگزار شد و جا دارد كه از مسوولين دانشگاه آزاد اسلامي واحد آستارا تقدير و تشكر كنيم./120
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن