تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815597153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الو مردم سالاري


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: الو مردم سالاري
قدرداني

از شهرداري منطقه 15 به دليل نصب سرعت گير در بلوار قصر فيروزه تقدير و تشكر مي كنيم.
جمعي از ساكنان محل

به سرنوشت جوانان بي تفاوت نباشيم

پنجشنبه 7 مرداد ماه در ستون الو مردم سالا ري مطلبي با عنوان «چراكراك» چاپ شد كه نظرم را جلب كرد و از مسوولا ن ستون مربوطه به خاطر انعكاس اين گونه مطالب سپاسگزارم و لا زم است به اطلا ع مسوولا ن ذي ربط برسانم كه در حال حاضر شماري ازجوانان كشورمان به دليل هزينه گزاف تفريحي و ورزشي يا دور هم جمع مي شوند و قليان مي كشند يا به استعمال مواد مخدر مانند حشيش كه به راحتي در دسترسشان قرار مي گيرد، مي پردازند آن هايي هم كه به اصطلا ح خلا فشان سنگين تر است و ترياك و هرويين هم برايشان كارساز نيست، به سراغ كراك مي روند. در شرايطي كه مواد مخدر با قيمت ارزان در دسترس جوانان است و برخي از آنان به جاي ورزش به سمت مواد مخدر كشيده مي شوند، بايد از مسوولا ن ذي ربط پرسيد كه جوانان چه تفريح سالمي دارند؟ متاسفانه اغلب جواناني كه سال ها تحصيل كرده اند و مدارك دانشگاهي گرفته اند، بيكارند و خود را سربار والدين و جامعه مي دانند. مسوولا ن براي آنان چه كاري انجام داده اند؟! جوانان آينده سازان كشورند و نبايد نسبت به سرنوشت آنها بي تفاوت باشيم.
سيد محمد مفيديان

رفتار نامناسب رانندگان

از اصفهان تماس مي گيرم. لا زم است از طريق ستون الو مردم سالا ري به اطلا ع برسانم بعضي از رانندگان تاكسي ها و سرويس هاي مدارس در اصفهان با عجله و شتاب و عدم رعايت حق تقدم رانندگي مي كنند. لا زم است آموزش كافي از سوي مسوولا ن محترم راهنمايي و رانندگي به آنان داده شود همچنين رانندگان خاطي مورد شناسايي قرار گيرند.
محمود بليغيان
قدرداني

از مسوولا ن محترم روزنامه مردم سالا ري به دليل چاپ مطالبات فرهنگيان ايلا م تشكر مي كنم. از مسوولا ن آموزش و پرورش استان ايلا م تقاضا مي شود باقيمانده اضافه كاري عوامل اجرائي اين استان پرداخت شود.
يك فرهنگي

درخواست از ايرانسل

از مسوولا ن شركت ايرانسل تقاضا داريم ترتيبي اتخاذ كنند تا مشتركان بتوانند در ايستگاه ها و داخل مترو هم از مكالمات مطلوبي برخوردار شوند.
عادله كاوه- تهران

هندوانه آناناسي!

نوعي هندوانه با طعم آناناس به بازار آمده كه به دليل گراني، فقط در مناطق معدودي مانند برخي از ميوه فروشي هاي ميدان بهارستان اقدام به عرضه اين هندوانه ها مي كنند، كه عرضه ميوه با قيمت گران در اين مكان نياز به رسيدگي دارد.
فرهاد اشراقي- تهران

چرا سيستم قطع است؟

هنگامي كه براي پرداخت وجوه قبض هاي آب، برق، گاز و تلفن به شعبه هاي بانك صادرات مراجعه مي كنيم، اغلب دستگاه هايشان قطع است و اين موضوع باعث اعتراض مشتريان شده است. نصب دستگاه هاي رايانه اي به منظور سرعت بخشيدن به كار مراجعان است، اما به نظر مي رسد كه در عمل اين طور نيست!
فرخي پور- تهران

وعده هايي كه تحقق نيافتند!

اينجانب مي خواهم درددل هاي هموطناني را كه در گوشه و كنار شهر و صف هاي شير، نان، اتوبوس و تاكسي براي تسكين آلا مشان مطرح و بيان مي كنند با رييس جمهوري به صورت شفاف در ميان بگذارم.
آقاي رييس جمهور! گوش مردم از وعده هاي فراوان مسوولا ن چه قبل و چه بعد از اين كه جنابعالي در جايگاه رييس جمهوري قرار بگيريد، پر شده است.
آقاي رييس جمهور! دولت نهم باعث شده است چند درصد به حقوق حقوق بگيران اضافه شود، اما به جاي آن قيمت بيشتر محصولا ت و مايحتاج ضروري مردم چند برابر گران تر شده است، همچنين در كمال ناباوري، قيمت املا ك و مستغلا ت به نحو كم سابقه اي سير صعودي داشته است و مردم براي خريد يك آپارتمان نقلي با متراژ پايين، مستاصل شده اند.
آقاي رييس جمهور! نمي خواهم بگويم در مورد كرايه تاكسي و خودروهاي مسافربر و راه اندازي اتوبوس هاي ريالي با توجه به پايين بودن قدرت خريد مردم، شما مقصر هستيد، اما اين انتظار را از جنابعالي داريم كه با گراني ها مبارزه كنيد و اجازه ندهيد اقشار ضعيف جامعه زير بار گراني له شوند.
به هر حال درددل زياد است اما انعكاس تمامي مشكلا ت و معضلا ت اقتصادي جامعه مثنوي هفتاد من كاغذ خواهد شد!
علي اكبر فرقاني
قدرداني از مامور تلا شگر نيروي انتظامي

برقراري امنيت يكي از مهمترين انتظارهايي است كه هموطنان از نيروي انتظامي به عنوان مجريان قانون دارند. اما اين موضوع بستگي به كلا نتري ها و ماموراني دارد كه اداره حوزه استحفاظي مناطق را بر عهده دارند. ستون الو مردم سالاري را كه مطالعه مي كنم، انتقادها، گلا يه ها و پيشنهادهاي مردم را مي خوانيم و خوشحال مي شويم از اين كه چنين مكاني براي چاپ درد دل هاي شهروندان در نظر گرفته شده است. برخود لا زم مي دانيم به نمايندگي از سوي ساكنان ميدان شهيد محلا تي، خيابان شهيد تكيه اكبرآبادي شمالي، كوچه مهرابپور، از ماموران تلا شگر و وظيفه شناس كلا نتري 110 شهدا به دليل كمك به برقراري امنيت و آسايش اين محل قدرداني كنم. اميدوارم تمامي پرسنل كادر و وظيفه نيروي انتظامي براي حفظ امنيت و آسايش هموطنان و شناسايي و دستگيري خلا فكاران، موفق و پيروز باشند.
مصطفي كريمي، مديريت پيتزا نيل و خبرنگاري از تهران
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن