تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815247531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از ابتداي سال تاكنون بيش از 830 پرونده تخلف صنفي در بندرعباس به مراجع قضايي ارجاع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از ابتداي سال تاكنون بيش از 830 پرونده تخلف صنفي در بندرعباس به مراجع قضايي ارجاع شده است
خبرگزاري فارس: نايب رئيس مجمع امور صنفي بندرعباس گفت: از ابتداي سال تاكنون در پي 7 هزار و 792 مورد بازرسي از بنگاه‌هاي اقتصادي، 839 فقره پرونده تخلفات صنفي با ارزشي بالغ بر 370 ميليون در بندرعباس به مراجع قضايي ارجاع داده شده است.


عبدالمحمد حزني در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس افزود: از اين تعداد پرونده، 373 فقره پرونده مربوط به لبنيات و خواروبارفروشي، 214 فقره مربوط به ميوه فروشي، 73 فقره مربوط به قصابي و 39 فقره مربوط به مرغ فروشي بوده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از افتتاح نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در راستاي كنترل قيمت و روان‌سازي كالا به دست مردم در ماه مبارك رمضان در اين شهرستان خبر داد و افزود: اين نمايشگاه شامل 150 غرفه محصولات مختلف غذايي و كالاهاي مورد نياز مردم است.
حزني افزود: اين نمايشگاه با همكاري سازمان بازرگاني و اداره پشتيباني امور دام هرمزگان داير شده است.
وي با بيان اينكه 30 تن مرغ منجمد، يك تن گوشت گوساله و 40 تن گوشت گوسفند براي ماه مبارك رمضان در بين واحدهاي صنفي مربوطه توزيع شده است، تصريح كرد: در اين نمايشگاه مرغ منجمد كيلويي 2 هزار و 300 تومان، گوشت گوساله مخلوط منجمد كيلويي 5 هزار و 600 تومان و مرغ گرم كيلويي 2 هزار و 950 تومان در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.
حزني بيان داشت: بر اساس امضاي تفاهمنامه بين مجمع امور صنفي بندرعباس و شركت شير و لبنيات هر روز در اين نمايشگاه و سطح شهر، شير يارانه‌اي بين مردم توزيع مي‌شود.
نايب رئيس مجمع امور صنفي بندرعباس اظهار داشت: بعد از پايان نمايشگاه در هشت نقطه مختلف از شهر، گوشت و مرغ به قيمت‌هاي تصويب شده در نمايشگاه توزيع مي‌شود.
انتهاي پيام/م
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن