تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه اندازي تالار گفتگو در پايگاه اينترنتي بانك ملي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: راه اندازي تالار گفتگو در پايگاه اينترنتي بانك ملي
در دور جديد فعاليت پايگاه اينترنتي بانك ملي و به مناسبت هشتادمين سالروز تاسيس اين بانك، تالار گفتگو نيز به منظور ايجاد يك محيط تعاملي پرسش و پاسخ در اين پايگاه راه اندازي شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي بانك ملي ايران، تالار گفتگوي پايگاه اينترنتي بانك ملي به عنوان يك مرجع اطلاعاتي، فضايي مجازي است كه تمامي افراد پس از ورود به آن مي توانند به طرح سؤالات، پاسخگويي به پرسش هاي ديگران و دريافت جواب سؤالات خود بپردازند.

در تالار گفتگوي پايگاه اينترنتي بانك ملي، امكان دريافت بسياري از پرسش هاي مربوط به خدمات بانكداري توسط مسئولان مستقيم پايگاه مذكور و همچنين ديگر مراجعان وجود دارد.

گفتني است، پايگاه اينترنتي بانك ملي به آدرس www.bmi.ir در دور جديد فعاليت خود كه از اواخر تيرماه آغاز شده، تغييرات اساسي در طراحي، رنگ و امكانات داشته است.

دسترسي آسان به اطلاعات مورد نياز مشتريان، رنگ بندي جذاب، امكان محاسبه سود سپرده ها و تسهيلات، فعا‌ل تر شدن بخش انگليسي، جست و جوي چك هاي مفقودي، خروجي RSS، پادكست هاي خبري و آموزشي (راديو اينترنتي)، خبرنامه الكترونيك، تعبيه فايل هاي صوتي و تصويري به همراه متن (چند رسانه اي)، سؤالات متداول و پيگيري پرداخت‌هاي غيرحضوري قبوض از جمله امكانات جديد پايگاه اينترنتي بانك ملي است./اص
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن