تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814607036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار ويژه
پرداخت بيش از 73 تريليون ريال بابت بودجه تير 87 توسط خزانه كشور
معاونت هزينه و خزانه دار كل كشور ميزان پرداختي هاي تير ماه 87 بابت بودجه كل كشور را بيش از 73 تريليون و 397 ميليارد ريال، اعلام كرد. به نقل از روابط عمومي وزارت امور اقتصادي و دارايي، براساس گزارش عملكرد معاون هزينه و خزانه دار كل كشور پرداخت هاي خزانه از بابت بودجه كل كشور از كل مبلغ يادشده بيش از 51 تريليون و 34 ميليارد ريال آن جزو اعتبارات هزينه و مربوط به پرداخت هاي متفرقه، هزينه ملي، هزينه استاني، ساير پرداخت ها و پيش پرداخت ها است. بنابر گزارش معاونت هزينه و خزانه دار كل كشور، همچنين در تير ماه سال جاري بيش از 16 تريليون و 661 ميليارد ريال به منظور تملك دارايي هاي سرمايه اي از محل خزانه كل كشور پرداخت شده است. همچنين معاونت هزينه و خزانه دار كل كشور در مدت يادشده رسيدگي و تطبيق اعلاميه ها با صورتحساب ها و صدور برگه هاي حسابداري و ثبت در دفاتر و انجام كليه عمليات محاسباتي مربوط به فروش 141 ميليارد و 230 ميليون و 795 هزار ريال سفته، 47 ميليون و 585 هزار و 750 ريال برات و 2 ميليارد و 100 ميليون و 269 هزار ريال بارنامه و يك ميليارد و 485 ميليون و 170 هزار ريال صورت وضعيت مسافري را انجام داده است.

نرخ تورم امسال هم بالاي 20 درصد است
پيش بيني مي شود تورم امسال نيز همانند سال گذشته رشد 20 درصد داشته باشد. معاون اقتصادي بانك مركزي در حاشيه نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي با اشاره به لايحه 150 هزار ميليارد ريالي كمك به بانك ها گفت: اين لايحه به منظور افزايش سرمايه بانك ها و پرداخت بدهي هاي دولت به مجلس ارائه خواهد شد و اين لايحه به مجلس به منظور تاثير در كاهش نقدينگي است.

1708 شعبه بانك سپه به سيستم جاري طلايي متصل شد
با اتصال 4 شعبه ديگر بانك سپه به سيستم جاري طلايي تعداد كل شعب متصل به اين سيستم به 1708 شعبه رسيد. به گزارش روابط عمومي بانك سپه تا پايان مردادماه سال 1387 شعبي كه به اين سيستم مجهز شده اند عبارتند از: امام خميني هشتگرد، پادگان شهيد محلات ايران، ايل گلي و بلوار مدرس زابل. گفتني است بانك سپه در تلاش است تا در راستاي گسترش فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيك تمام شعب خود را به سيستم جاري طلايي مجهز كند.

نفرات برتر كنكور 87 تحت پوشش بيمه حوادث پاسارگاد قرار مي گيرند
رتبه هاي اول تا دهم كشور در كنكور سراسري سال 1387، در مدت 4 سال تحصيل خود در دانشگاه، از بيمه حوادث شركت بيمه پاسارگاد بهره مند مي شوند. به گزارش روابط عمومي بيمه پاسارگاد به منظور تقدير از نفرات برتر كنكور سراسري سال 1387 بيه پاسارگاد، نفرات اول تا 10 ام كنكور سراسري 87 در هر رشته تحصيلي را تا مبلغ 200 ميليون ريال تحت پوشش بيمه حوادث و هزينه هاي پزشكي در اثر حادثه منجر به بستري شدن در بيمارستان قرار مي دهد.

ايران چك هاي فروخته شده توسط پست بانك ايران معتبر هستند
روابط عمومي پست بانك اعلام كرد: ايران چك هايي كه از سوي شعب اين بانك تا 24 مرداد ماه سال جاري فروخته شده معتبر است و طبق ضوابط مربوط تا زمان مندرج در روي آنها در تمام شعب بانكها قابل ارايه خواهد بود. به گزارش ايرنا، همچنين پس از تاريخ مندرج نيز ايران چك ها بدون هيچ محدوديت زماني در بانك صادركننده قابل ارايه است و هيچ خدشه اي به اعتبار آنها وارد نمي شود.

امكان انتقال وجه بين بانكي توسط كارت بانك سرمايه
امكان انتقال وجه از كارت بانك سرمايه به كارت ساير بانك هاي كشور فراهم شد. به گزارش روابط عمومي بانك سرمايه، با برقراري اين سامانه جديد از اين پس دارندگان كارت هاي عابر بانك سرمايه مي توانند از طريق دستگاه هاي خودپرداز، وجوه مورد نظر خود را (تا سقف ده ميليون ريال در هر روز) به كارت ساير بانك ها كه پذيراي اين خدمت هستند انتقال دهند و يا از طريق دستگاه هاي خودپرداز ساير بانك ها وجوه را به كارت هاي صادر شده توسط بانك آن خودپرداز واريز كنند. همچنين دارندگان كارت ساير بانك ها كه آماده ارائه اين سرويس هستند نيز مي توانند از طريق دستگاه هاي خودپرداز سرمايه و يا دستگاه هاي خودپرداز بانك خود، وجوه را به هر كارت سرمايه واريز نمايند.

گشايش نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي
نوزدهمين همايش بانكداري اسلامي روز شنبه با حضور "شمس الدين حسيني " وزير امور اقتصادي و دارايي، رئيس كل بانك مركزي و اساتيد دانشگاه ها و صاحب نظران مسائل اقتصادي در تهران آغاز به كار كرد. به گزارش ايرنا، در همايش كه حجت الاسلام "علي اكبر ناطق نوري " رئيس دفتر بازرسي ويژه مقام معظم رهبري نيز بعنوان ميهمان ويژه حضور دارد،ايجاد بستر هاي مناسب براي آزادسازي اقتصاد كشور، نقش نظام بانكي در آزاد سازي اقتصادي و توسعه صنعت بانكداري اسلامي در انطباق يا توسعه الكترونيك از محورهاي اصلي مورد بررسي توسط مسئولان و صاحب نظران شركت كننده مي باشد.

گشايش ساختمان جديد مديريت شعب موسسه قوامين در كرج و قزوين
ساختمان جديد مديريت شعب كرج و قزوين با حضور سردار فرمانده انتظامي استان تهران، خطيبي مدير عامل موسسه مالي و اعتباري قوامين و جمعي از فرماندهان و مديران موسسه و تعدادي از مسئولين شهرستان كرج افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت. مدير عامل موسسه مالي و اعتباري قوامين رشد منابع و كاهش معوقات را مهمترين اهداف سال جاري خواند و تصريح كرد: بايستي همه مسئولين در جهت تحقق اهداف تعيين شده گام بردارند.

مديرعامل صندوق تعاون كشور:
به اندازه چند سال سيستم بانكي به طرح هاي تعاوني تسهيلات داده ايم
در حالي كه بانك ها در پرداخت تسهيلات به تعاوني ها همكاري لازم ندارند صندوق تعاون به اندازه چند سال سيستم بانكي به طرح هاي تعاوني تسهيلات داده كه معادل هزار و 400 ميليارد تومان بوده است. به گزارش ايسنا، ماشا»الله عظيمي مديرعامل صندوق تعاون كشور در سومين جشنواره تعاوني هاي برتر با اشاره به مرحله نهايي تدوين اساسنامه بانك توسعه تعاون گفت: در كنار بانك توسعه تعاون صندوق ضمانت سرمايه گذاري نيز راه اندازي خواهد شد ولي تاكنون هيچ بانكي در كشور با سرمايه 500 ميليارد تومان راه اندازي نشده است. وي ميزان تسهيلات پرداخت شده در پنج ماه اول سال جاري را 203 ميليارد تومان عنوان و اظهار كرد: در يك سال گذشته 11 درصد افزايش پرسنل و 12 درصد افزايش عملكرد داشته ايم. عظيمي از كم لطفي بانك ها در پرداخت تسيهلات به تعاوني ها انتقاد كرد و گفت: در حالي كه بانك ها از پرداخت تسهيلات به تعاوني ها خودداري و بعضا همكاري لازم نمي كنند صندوق تعاون به اندازه چند سال سيستم بانكي به طرح هاي تعاوني تسهيلات داده كه معادل 1400 ميليارد تومان بوده است و 65 درصد آن متعلق به دولت نهم است. مديرعامل صندوق تعاون كشور نرخ مطالبات معوق صندوق را در حال حاضر يك رقمي و معادل 9 درصد اعلام كرد و گفت: در سال هاي 85 و 86، 107 هزار شغل ايجاد و حفظ كرديم كه اين رقم در سال هاي 83 و 84 معادل 53 هزار شغل بوده است.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن