تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813152065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افت بهاي روبل و بحران اقتصادي روسيه درپي كشمكش اوستياي جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افت بهاي روبل و بحران اقتصادي روسيه درپي كشمكش اوستياي جنوبي
تهران / واحد مركزي خبر / 1387/06/09
00:50:52.15

با خروج ده ميليارد دلار سرمايه خارجي از مسكو و افت شديد بهاي روبل و ادامه تنشهاي اوستياي جنوبي تاثيرات غير قابل جبراني برفعاليتهاي اقتصادي در روسيه خواهد گذاشت.
به گزارش شبكه تلويزيوني راشا تودي روسيه، ادامه تنش ها ناشي از كشمكش اوستياي جنوبي ، سبب بي ثباتي در فعاليتهاي اقتصادي و بازار سهام مسكو شده است. دست اندركاران اقتصاد اين كشور ، كاهش قيمت روبل در برابر دلار را در نود سال گذشته بي سابقه توصيف كرده و خروج سرمايه هاي خارجي از مسكو را حدود ده ميليارد دلار تخمين زده اند. اين درحالي است كه تنها در نيمه نخست سالجاري سي ميليارد دلار سرمايه خارجي وارد اين كشور شده است. به عقيده برخي از تحليل گران اقتصادي ماداميكه مسكو نتواند به برخي تغييرات سياسي مثبت در روابط با برخي از كشورهاي غربي دست يابد ، سير نزولي بهاي روبل و ركود فعاليتهاي اقتصادي ادامه خواهد يافت . تحليل گران همچنين پيش بيني مي كنند، ادامه كشمكش گرجستان تاثيرات منفي بيشتري بر بازار بورس مسكو خواهد گذاشت كه جبران آن حتي در دراز مدت نيز غير ممكن است. با وجود اين ، ميزان استقراض بانكهاي روس از بانكهاي خارجي شانزده درصد است .
كارشناسان پيش بيني مي كنند، احتمال قطع روابط ديپلماتيك مسكو با آمريكا و تحريم روسيه از سوي اتحاديه اروپا مي تواند معضل اقتصادي اين كشور را به بحراني بزرگ تبديل كند.
00:53:33.17
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن