تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815313426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي:مطالبات روشن رهبر معظم انقلاب از قوا و دستگاه‌هاي مختلف پي‌گيري و اطلاع رساني شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: ضرغامي:مطالبات روشن رهبر معظم انقلاب از قوا و دستگاه‌هاي مختلف پي‌گيري و اطلاع رساني شود
گروه هنر: رئيس سازمان صدا و سيما تأكيد كرد در چارچوب نقد صحيح، بايد مطالبات روشن رهبر معظم انقلاب از قوا و دستگاه‌هاي مختلف به شكلي روشن و مستمر پي‌گيري و اطلاع رساني شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي سازمان صدا و سيما، سيد عزت‌الله ضرغامي در نشست سراسري مديران سازمان صدا و سيما فرمايشات اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي در جمع دولتمردان را مبنا و الگوي صحيحي براي نحوه برخورد رسانه ملي با دستگاه‌هاي اجرايي و جريانات سياسي برشمرد و تاكيد كرد الگوي نقد كارشناسي، سازنده و دلسوزانه بايد مبناي كار برنامه سازان و مديران رسانه ملي قرار گيرد.

رئيس سازمان صدا و سيما تأكيد كرد در چارچوب نقد صحيح، بايد مطالبات روشن رهبر معظم انقلاب از قوا و دستگاه‌هاي مختلف به شكلي روشن و مستمر پي‌گيري و اطلاع رساني شود.

ضرغامي همچنين با تاكيد بر برنامه‌ريزي همه جانبه مديران و دست اندركاران رسانه ملي براي اجرايي شدن فرمايشات رهبر معظم انقلاب در ديدار با نخبگان علمي كشور افزود: بخش عمده وظيفه معرفي نخبگان علمي به جامعه و الگوسازي از نخبگان بر عهده رسانه ملي است.

وي خطاب به مديران و دست اندركاران صدا و سيما خاطرنشان كرد: بيان تاريخچه علم و فرهنگ و معرفي مفاخر علمي و ديني و نخبگان جوان و چهره‌سازي از آنان بايد در همه ساختارهاي برنامه‌سازي از جمله برنامه‌هاي زنده صدا و سيما بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

رئيس سازمان صدا و سيما در بخش ديگري از سخنان خود در جمع مديران اين سازمان با اشاره به اهميت و ويژگي‌هاي سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: برنامه‌هاي رسانه ملي در ايام دهه مبارك فجر امسال علاوه بر تشريح دستاوردهاي عظيم و كم‌نظير انقلاب اسلامي در حوزه‌هايي نظير سازندگي و عمران و پيشرفت‌هاي علمي بر تبيين ويژگي‌ها و ابعاد هويتي انقلاب اسلامي متمركز مي‌شود.

ضرغامي همچنين با اشاره به ويژه برنامه‌هاي رسانه ملي در ماه رمضان گفت: رويكرد عمق بخشي به آگاهي ديني مخاطبان امسال منسجم‌تر از سال‌هاي قبل در ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان پي‌گيري مي‌شود.

رئيس رسانه ملي از همكاري مراجع بزرگوار تقليد در توليد برنامه‌هاي معارفي كوتاه ويژه ساعات پربيننده رسانه ملي تشكر كرد.

وي با اشاره به اينكه تبليغ مستقيم و شعاري باورپذيري ندارد و موجب اشاعه فرهنگ رياكاري مي‌شود، خاطرنشان كرد: آموزه‌هاي ديني بايد همانند نسيمي روح افزا آرام در جان مردم بنشيند و روح و قلب آنها را تسخير كند.

رئيس سازمان صدا و سيما در ادامه سخنان خود در نهمين نشست سراسري مديران سازمان به تشريح اولويت‌هاي كار تبليغي و رسانه‌اي كشور بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي پرداخت.

وي با تاكيد بر تلاش همه جانبه رسانه ملي در اين حوزه ابراز اميدواري كرد تمركز دستگاه‌ها و متوليان فرهنگي و تبليغي كشور بر 8 محور تعيين شده شامل تقويت روحيه اعتماد به نفس، اصلاح فرهنگ مصرف، نظم و قانون پذيري، ترويج فرهنگ كار، اصلاح ناهنجاري‌هاي نظام اداري، ارتقاي فرهنگ خانواده، نشر فضائل اخلاقي و معنوي و ترويج حجاب و پوشش اسلامي، موجب هم افزايي و تأثيرگذاري بيشتر تلاشها در حوزه فرهنگ عمومي كشور شود.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن