تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز و فردا با ليگهاي برتر اروپا ؛ نكونام و شجاعي مقابل ويارئال


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: امروز و فردا با ليگهاي برتر اروپا ؛ نكونام و شجاعي مقابل ويارئال
------------

فصل جديد رقابتهاي باشگاهي ايتاليا و اسپانيا از امروز آغاز خواهد شد تا عملاً قاره سبز بار ديگر در تب و تاب فوتبال قرار بگيرد، اين در حالي است كه كشورهايي همانند انگليس و آلمان هفته سوم رقابتهاي خود را برگزار خواهند كرد.
* لاليگا
در لاليگا رئال مادريد قهرمان فصل پيش ليگ اسپانيا فردا در آخرين ديدار هفته ميهمان دپورتيوو لاكرونيا خواهد بود.
بارسلونا نيز كه سرانجام ريكارد را بيرون كرد و به هافبك متعصب گذشته خود، يعني جوزپه گوارديولا سكان هدايت تيم را سپرد، امشب در خانه نومانسيا به ميدان مي رود تا نخستين تجربه آبي اناري ها بدون رونالدينيو رقم بخورد.
اوساسونا هم با دو بازيكن ايراني اش، جواد نكونام و مسعود شجاعي در خانه از ويارئال، نايب قهرمان فصل پيش لاليگا پذيرايي مي كند كه شروعي دشوار براي تيم سيگاندا به شمار مي آيد.

برنامه كامل بازيها:
امشب
اسپانيول - رئال وايادوليد / والنسيا - مايوركا / آتلتيك بيلبائو - آلمريا
رئال بتيس - ركرتيوو اوئلوا / راسينگ سانتاندر - سويا / اسپورتينگ خيخون - ختافه
اوساسونا - ويارئال / نومانسيا - بارسلونا
فردا
دپورتيوو لاكرونيا - رئال مادريد
* سري A:
رقابتهاي فوتبال ليگ ايتاليا امشب با جدال ديدني اينترميلان و سامپدوريا آغاز خواهد شد.
اينتريها كه با حضور مورينيو موفق شدند سوپرجام ايتاليا و يكي دو جام بازيهاي دوستانه (بكن باوئر كاپ) و... را از آن خود كنند، مطمئناً به دنبال شروعي مقتدرانه و در نهايت تكرار عنوان قهرماني خواهند بود.
ديگر تيم مشهور شهر ميلان هم فردا شب ميزبان تيم بولونياست كه قطعاً ديدن دوباره شوآ با پيراهن روسونري و البته حضور رونالدينيو در تركيب تيم از جمله نكاتي است كه مي تواند اين ديدار را با ديگر رقابتهاي هفته متمايز كند.
ميلانيها كاكا را به دليل آسيب ديدگي براي دو، سه هفته در اختيار ندارند، اما با اين حال آنها را مي توان از هم اكنون جزو مدعيان فتح اسكودتو دانست. البته نكته ديگر در مورد ميلان اينكه امسال ما آنها را در چمپيونزليگ نخواهيم ديد و شايد ميلان فاتح جام يوفا هم بشود، البته اگر روسها بگذارند!
اما حساس ترين ديدار هفته نخست سري A بين بانوي پير ايتاليا، يعني يوونتوس، در ورزشگاه آرتميو فرانكي مقابل بنفش پوشان فيورنتينا برگزار خواهد شد. حتماً مي دانيد كه فيورنتينا با كسب رده چهارم فصل پيش ليگ ايتاليا، موفق شد به جاي ميلان جواز حضور در چمپيونزليگ را كسب نمايد.

برنامه كامل بازيها:
امشب
اودينزه - پالرمو / سامپدوريا - اينتر
فردا
آتلانتا برگامو - سيه نا / كالياري - لاتزيو / كاتانيا - جنوا / كيه وو - رجينا / ميلان - بولونيا
رم - ناپل / تورينو - لچه / فيورنتينا - يوونتوس
* ليگ برتر:
سومين هفته رقابتهاي ليگ برتر فوتبال انگليس درحالي برگزار مي شود كه ديدار تيمهاي منچستريونايتد و فولام به دليل ديدار جمعه شب شياطين سرخ در سوپرجام اروپا برابر زنيت به تعويق افتاد، اما ديدارهاي حساس اين هفته بين آرسنال و نيوكاسل و ليورپول- آستون ويلا برگزار خواهد شد.
برنامه كامل بازيها:
امروز:
بولتون - وست برومويچ / اورتون - پورتسموث
هال سيتي - ويگان
ميدلزبورو - استوك سيتي /وستهام يونايتد - بلكبرن
آرسنال - نيوكاسل
فردا
چلسي - تاتنهام / ساندرلند - منچسترسيتي
آستون ويلا - ليورپول
* بوندس ليگا
هفته سوم رقابتهاي بوندس ليگا شب گذشته با ديدار تيمهاي كارلسروهه- كلن آغاز شد و امروز با انجام چند ديدار ديگر پيگيري مي شود.
طبق اخبار منتشره از سايت كيكر، وحيد هاشميان در تركيب اوليه ديدار برابر شالكه قرار خواهد داشت، هرچند مربي تيم به او اخطار كرده در صورت ادامه روند بدون گل هليكوپتر ايراني، وي نيمكت نشين خواهد شد.
همچنين مهدي مهدوي كيا و اشكان دژاگه بر طبق آخرين اخبار نيمكت نشين خواهند بود. نكته جالب در مورد بوندس ليگا، صدرنشيني تيم تازه وارد هوفنهايم است. اين تيم 18سال پيش، يعني سال 1990، در ليگ دسته هشتم آلمان بازي مي كرد و حالا پس از گرفتن جواز حضور در بوندس ليگاي يك، با 6 امتياز، به تنهايي صدرجدول آلمان را به خود اختصاص داده است!همچنين فروخته شدن مارسل يانسن مدافع ملي پوش بايرن مونيخ به هامبورگ و خريد قرضي ماسيمو ادو از سوي سران اين باشگاه از ديگر اتفاقات جالب اين روزهاي فوتبال آلمان است.

برنامه كامل بازيها:
امروز:
شالكه - بوخوم /وولفسبورگ - آينتراخت فرانكفورت
بوروسيا مونشن گلادباخ - وردر برمن
بايرلوركوزن - هوفنهايم /انرگي كوتبوس - بوروسيا دورتموند
آرمينيا بيله فلد - هامبورگ
فردا
اشتوتگارت - هانوفر / بايرن مونيخ - هرتا برلين

*م-روشني
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن