تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):چه چيز مانع مى شود كه هر گاه بر يكى از شما غم و اندوه دنيايى رسيد، وضو بگيرد و به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803951347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اشرفي‌زاده در گفتگو با مهر:قفل يعني كليد دوباره تدوين و از تلويزيون پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اشرفي‌زاده در گفتگو با مهر:"قفل يعني كليد" دوباره تدوين و از تلويزيون پخش مي‌شود
كارگردان فيلم تلويزيوني "قفل يعني كليد" با اعلام نارضايتي از نسخه به نمايش درآمده آن در روز چهارشنبه از شبكه يك، از تدوين دوباره فيلم و نمايش آن در فرصتي ديگر خبر داد.

مرجان اشرفي‌زاده درباره مشكل نسخه پخش شده "قفل يعني كليد" به خبرنگار مهر گفت: به دليل اصرار شبكه يك براي نمايش فيلم در زمان مقرر آن را به پخش رسانديم. فيلم نياز به تدوين دوباره دارد و تدوين اوليه براي پخش از تلويزيون مناسب نبود. من اميدوارم فيلم در پخش دوباره ديده و قضاوت شود.

وي درباره همكاري با رسول صدرعاملي در مقام تهيه‌كننده "قفل يعني كليد" گفت: وي براي تهيه چند فيلم تلويزيوني از كساني كه طرح داشتند دعوت كرد كه يكي از آنها من بودم. محمود آيدن طرح اوليه را نوشت و روي آن كار كرديم. زمان كمي براي كار داشتيم و همه چيز با شتاب انجام شد. من ترجيح مي‌دادم اولين فيلم بلندم را در شرايط بهتر بسازم، هر چند از اين تجربه راضي‌ام.

اين فيلمساز درباره تاثير شرايط بر كيفيت فيلم افزود: ما براي توليد زمان كم داشتيم. "قفل يعني كليد" فيلم آپارتماني نبود و تعداد بازيگران و تنوع لوكيشن آن را از فيلم‌هاي مشابه متمايز مي‌كرد. ما براي تصويربرداري تنها 25 روز فرصت داشتيم و نتوانستم روي فيلمنامه آنطور كه بايد كار كنم. در تدوين هم نياز به زمان داشتيم تا ريتم فيلم و شكل روايت به دلخواه من باشد.

اشرفي‌زاده درباره داستان فيلم گفت: در طرح اوليه سارا با تلاش خود در مسيري قرار مي‌گرفت كه زندگي‌اش را تغيير مي‌داد، اما در نسخه نهايي نقش تقدير پررنگتر شد. معتقدم در اين شكل سارا پوياتر است و ناخواسته در مسيري مي‌افتد كه سرنوشت برايش رقم زده است. از كار روي موضوع معنوي نمي‌ترسم و اگر زمان براي كار روي فيلمنامه داشتم، نتيجه بهتر مي‌شد.

وي با اشاره به ويژگي‌هاي درام‌هاي معنوي گفت: نمونه خوب فيلم‌هاي معناگرا "خيلي دور، خيلي نزديك" رضا ميركريمي است. در چنين قصه‌هاي سختي ساختن لحظه‌هاي جذاب و تاثيرگذار اهميت زيادي دارد. در "قفل يعني كليد" نتوانستم آنطور كه خواستم سكانس‌هاي گرم و تاثيرگذار به وجود بياورم.

اين كارگردان جوان از همكاري با صدرعاملي اظهار خوشحالي كرد و افزود: خوشحالم كه در اولين تجربه بلندم با اين كارگردان همراه بودم. او دغدغه‌هاي يك كارگردان را به خوبي مي‌شناخت و به من اعتماد و فضايي ايجاد كرده بود كه بتوانم مستقل كار كنم. دوست داشتم از تجربه و نظر او بيشتر استفاده كنم، اما زمان محدود مانع مي‌شد.

اشرفي‌زاده درباره بازيگران "قفل يعني كليد" گفت: قرار بود يك چهره جديد نقش اصلي را بازي كند، اما شبكه اصرار داشت بازيگري شناخته‌شده نقش را بازي كند. عسل بديعي اولين انتخاب من در بين بازيگران مناسب نقش بود كه حضوري قابل قبول داشت. فكر مي‌كنم بازيگرها با توجه به حجم نقش و تاثيري كه در قصه داشتند، نقش‌هايشان را درست اجرا كردند.

وي كه پيش از اين با ساخت فيلم كوتاه فيلمسازي را شروع كرده درباره علاقه‌اش به كار در تلويزيون گفت: مي‌دانستم ساخت فيلم‌هاي تلويزيوني مي‌تواند تجربه‌ام را بيشتر و من را براي كارگرداني اولين فيلم سينمايي‌ام آماده كند. اما متاسفانه مشكل زمان و شتابي كه در ساخت فيلم‌هاي تلويزيوني وجود دارد به كيفيت آنها لطمه مي‌زند.

اشرفي‌زاده با اشاره به تدوين فيلم خود گفت اين روزها مشغول تدوين "قفل يعني كليد" هستم تا نسخه نهايي را آماده پخش دوباره كنم. ساير عوامل توليد اين فيلم عبارتند از تصويربردار: مسعود اميني، صدابردار: حسين بشاش، طراح گريم: محمد قومي، طراح صحنه و تدوينگر: سينا گنجوي، مدير توليد: طاهر اماني و آهنگساز:ميلاد موحدي.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن