تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809834123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كشور خبر داد:همايش ملي مرزباني برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: وزير كشور خبر داد:همايش ملي مرزباني برگزار مي شود
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي همايش ملي مرزباني با حضور رئيس جمهور و با شركت تمامي فرمانده ها، نظاميان و افرادي كه در امور عمراني و آباداني هستند، برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار موج، علي كردان وزير كشور در جمع خبرنگاران در خصوص عملكرد رسانه ها گفت: رسانه ها آمار و ارقام فعاليت دولت را ارائه مي دهند كه به طور طبيعي اطلاعات توليد مي شود و رسانه ها نمي توانند از ارائه توليدات خودداري كنند.
وي همچنين افزود: گاهي نيز رسانه ها احساس مسئوليت مي كنند و از همان مقدار خدمات واقعي و حقيقي كه دولت ارائه كرده آن را با زمان مخاطب ارائه مي دهد كه اين امر داراي دو بحث است.
كردان در ادامه عنوان كرد: از باب ارائه آمار و عملكرد فعاليت رسانه ها خوب بوده، همچنين از باب حقايق و زحمات ميليون ها نفر كار كن دولت در سراسر كشور است كه در سخت ترين شرايط زحمت كشيده اند براي مثال زحمت كاركنان در روز هاي برگزاري جشنواره.
كردان تصريح كرد: بسياري كاركنان دولت با تمام وجود تلاش كردند و با اين نگاه به مخاطب، گاهي زحمات دولت را و گاهي آمار توليدي را منعكس مي كنند.همچنين برخي رسانه ها با نگاه عميقي كه به جان مخاطب بنشيند، عمل كرده اند و برخي رسانه ها نيز قضاي حاجت را مهيا مي كنند.
وي در خصوص مصوباتي كه به صورت مطلوب اجرايي نمي شود گفت: مصوبات استاني بر چند دسته است كه برخي مصوبات زمينه اجرايي ندارند، به آن ها دستور مطالبه داده مي شود. دسته ديگر از مصوبات زمانبندي چند ساله دارند، و دسته ديگر نيز مصوباتي است كه بايد بين دستگاه اجرايي هماهنگي ايجاد شود.
وزير كشور در ادامه افزود: آندسته از مصوباتي كه زمان بندي و منابع مشخص و تامين شده دارند و امكان اجراي آن فراهم شده در اثر سوء مديريت به اجرا نرسد طبيعي است كه بايد كه با كساني كه نتوانستند بر اثر سوء مديريت مصوبه را به نتيجه برسانند، برخورد شود اما اين امر به معناي برخورد با تمام مصوبات استاني نيست.
كردان در پاسخ به اينكه آيا مدرك وي از سوي وزارت علوم تائيد شده هيچ جوابي نداد اما در حاشيه اين مراسم گفت: اين موضوع به من هيج ارتباطي ندارد و خود وزارت علوم پاسخ دهد.
وي در خصوص برگزاري انتخابات رياست جمهوري به صورت رايانه اي گفت: وزارت كشور مسئول اجراي قانوني انتخابات و از سوي ديگر نيز مسئول حسن اجراي قانون انتخابات است، وزير كشور هيچ اختياري ندارد و من چون خودم را مكلف كردم غير از قانون هيچ كار ديگري انجام ندهم، در ارتباط با انتخابات رياست جمهوري آن چيزي كه قانون گذار براي وزارت كشور تكليف كرد همان را انجام مي دهم.
كردان عنوان كرد: در خصوص اجرايي شدن انتخابات بناي ما اين است كه رايانه اي برگزار شود به شرط اينكه با شوراي نگهبان به تفاهم برسيم و شوراي نگهبان طرح رايانه اي ما را بپذيرد و در جلسه اي كه با اعضاي شوراي نگهبان خواهيم داشت، تلاش مي كنيم به شكل رايانه اي برگزار شود ولي اگر شوراي نگهبان تشخيص دهد كه سيستم رايانه اي ما ابهام دارد و اگر تا زمان انتخابات ابهام رفع نشد به شكل ديگري رفتار كند.
وزير كشور گفت: طبق قانون اساسي، آزادي اطلاعات در ايران به نحو مطلوب، بايد براي مردم كشور تامين شود كه اين آزادي به شكل قوانين گوناگون شكل گرفته است.
كردان در خصوص اينكه رسانه هاي گوناگون چگونه مي توانند در ايران پايگاه داشته باشند، تصريح كرد: بايد وزارت ارشاد به رسانه هااي كه در چهار چوب قوانين كشور فعاليت مي كنند، مجوز دهد و رسانه ها نيز مي توانند حضور پيدا كنند و اطلاع رساني كنند.
وي همچنين گفت: رسانه بايد در كشور آنچيزي را كه وجو دارد منعكس كنند نه آن چيزي كه به آن ماموريت داده اند.
كردان در خصوص ورود روزانه 5 هزار نفر افغاني از مرز به داخل كشور، عنوان كرد: چنين آماري در وزارت كشور نبوده و مي توان گفت: اين آمار كاملا نادرست است.
وي در پايان افزود: در آينده اي نزديك همايش ملي مرزباني با حضور رئيس جمهور و با شركت تمامي فرمانده ها، نظاميان و كساني كه در امور عمراني و آباداني هستند برگزار مي شود و رئيس جمهور نيز در مراسم افتتاح اين همايش نظر امنيتي خود را مطرح مي كنند.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن