تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815356777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومی: وقتی می‌بريم موبايل آقايان كارشناس خاموش است


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 101529.jpg]
سرمربی استقلال گفت: هنگامی كه بازی‌هايمان را می‌بريم موبايل آقايان كارشناس خاموش است. فارس: پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ضمن گلایه از انتقاداتی كه در دیدار مقابل السد از وی شده است، عنوان كرد: مگر در كشوری كه باید مقابل نماینده آن بازی كنیم استقلال باید یكپارچه حمله باشد؟ در این مسابقه پنالتی تیم ما گرفته نشد و بی‌خود و بی‌‌جهت عقب كشیدیم. ضمن اینكه خیلی‌ها كه انتقاد می‌كنند 2 موقعیت صددرصد گل استقلال بعد از گل تساوی السد را ندیدند.

وی تصریح كرد: بعد از مدت‌ها از لوئیز استفاده كردم اما خیلی‌ها اصلا نمی‌‌دانند كه اسماعیل شریفات مصدوم بود. اعتقاد دارم نتیجه مساوی در كشور قطر نتیجه خوبی بود هر چند كه باید از این بازی 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال كه چرا استقلال در نیمه مربیان عقب می‌كشد و در این فصل بارها اتفاق افتاده كه بازی برده را با تساوی عوض كرده، گفت: باور كنید من به دنبال فوتبال تدافعی نیستم. بروید از بازیكنانم بپرسید كه در رختكن به آنها چه گفتم. به آنها گفتم دنبال گل سوم باشید اما حریف فوق العاده فشار می‌آورد و تیم ناخودآگاه عقب می‌رفت.

مظلومی ادامه داد: قیمت یك بازیكن السد با تمام هزینه‌های باشگاه استقلال برابری می‌كند. كیتا بازیكنی است كه خیلی از تیم‌ها آرزوی داشتن چنین بازیكنی را دارند. من دستور عقب نشینی ندادم. در بعضی مواقع قبول می‌كنم كه انسان جایز الخطا است و ممكن است من هم دچار اشتباهاتی باشم اما در بازی با السد هیچ یك از اعضای كادر فنی از بازیكنان نخواستند كه عقب بكشند. متاسفانه هر حركتی می‌كنم انتقاد می‌كنند. آقایان نمی‌گویند شاید اگر من آشوبی را نمی‌آوردم گل سوم را هم می‌خوردیم و حتی امیدمان را برای صعود از دست می‌دادیم.

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینكه بعد از دریافت گل تساوی با تغییر تاكتیك تیمش را جمع و جور كرد، یادآور شد: باید بعد از آمدن آشوبی گل سوم و چهارم را هم می‌زدیم. آیا آن تعویض‌ها مثبت نبود؟ من هیچ وقت توپ را به زمین كسی نمی‌اندازم و بارها شده باخت را به گردن گرفتم اما برخی از انتقادات واقعا ناجوانمردانه است. هنگامی كه استقلال می‌برد موبایل آقایان كارشناس خاموش است اما وقتی كه استقلال یك تساوی می‌گیرد همه آقایان گوش به زنگ هستند تا انتقاد كنند.
مظلومی خاطرنشان كرد: شما باور نمی‌كنید كه گلویم بیرون زمین پاره شد از بس كه داد زدم و به بازیكنانم گفتم جلو بازی كنید.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال كه اگر با نتیجه دیدار السد و پاختاكور،‌ استقلال حذف می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد، گفت: اگر حذف می‌شدیم حسرت بازی‌های گذشته را می‌خوردیم اما باید بگویم بعضی بازیكنان فكر می‌كنند بازی تمام شده است. استقلال مقابل پاختاكور و پرسپولیس برابر بنیادكار طوری بازی را واگذار كردند كه باور خودمان هم نمی‌شود. آنها 10 سال دیگر هم نمی‌توانستند ما را شكست دهند مگر با اشتباه خودمان.

مظلومی تاكید كرد: هر چه می‌شود به گردن مربی است و آقایان دیگر هیچ چیز را نمی‌بینند. دقیقه 94 بازی پرسپولیس و بنیادكار مهاجم، توپ را گل نمی‌كند و همان توپ برمی‌گردد و وارد دروازه نماینده ایران می‌شود. آیا این تقصیر علی دایی است؟ اگر مهاجم تیم من از دقیقه 70 به بعد 2 موقعیت صد در صد گل را از دست می‌دهد این تقصیر من است یا باید خودم به داخل زمین بروم و گل بزنم؟!

وی در خصوص اینكه در صورت شكست النصر باید به مصاف ذوب آهن بروند، گفت: همین طور است و باید با نماینده دیگر كشورمان بازی كنیم اما حالا به فكر آن بازی نیستم و تنها به دیدار با النصر در تهران فكر می‌كنم.

مظلومی در خصوص اینكه برخی اتفاقات و مسائل باعث شده استقلال هم اكنون در رده دوم جدول لیگ برتر باشد، به فارس گفت: اگر شما بررسی كنید به این نتیجه می‌رسید كه تیم ما باید هم اكنون صدرنشین لیگ برتر باشد. نمی‌دانید چه بلایی بر سر تیم ما آوردند. شاید در نیم فصل دوم 9 امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از ما گرفتند. من چگونه باید با این مسائل كنار بیایم؟

مظلومی یادآور شد: مثل برخی ‌تیم‌ها نیستیم كه هوادارانمان خودجوش علیه داوری شعار بدهند. دیگران بیانیه‌ و شعارهای خود جوش می‌دهند اما در برنامه‌های تلویزیونی به آنها رسیدگی می‌شود. استقلال می‌برد ولی بازی‌اش آخرین ساعات شب كه نزدیك صبح است پخش می‌شود اما فقط كافی است استقلال ببازد یا مساوی كند. آن وقت بازی تیم ما اولین بازی پخش می‌شود. به اعتقاد من اینها شیطنت است.

وی در خصوص بازگشت عمران زاده به تمرینات گفت: این بازیكن در تمرینات ما شركت كرده و قول داده كه سرش را پایین بیندازد و تمرین خود را انجام دهد.

سرمربی استقلال در خصوص بازار گرمی كه در آخر فصل توسط بازیكنان انجام می‌شود، به فارس گفت: آخر فصل همیشه این مشكلات هست و بازیكنان تصور می‌كنند ما مربیانی كه موی خود را در این فوتبال سفید كرده‌ایم چیزی نمی‌دانیم. همه می‌خواهند در بازی‌های آخر فصل بازی كنند كه نرخ‌شان بالا برود ولی در تیم استقلال از ابتدا این شعار ما بوده كه اگر كسی حقش حضور در زمین و بازی كردن بود، به میدان برود و هیچ تبعیضی بین دیگران قائل نشدیم.

مظلومی در خصوص اینكه سرمربی تیم ملی به بازیكنان پس از پایان لیگ استراحت 10 روزه داده گفت: به نظر من تصمیم كی‌روش درست بود چون خیلی از این بازیكنان فوتبال‌زده شده و خسته‌ هستند.

سرمربی استقلال ضمن درخواست از هواداران استقلال مبنی بر حضور پرشور در مقابل چهارشنبه هفته جاری با النصر عربستان در ورزشگاه آزادی گفت: تماشاگران ما می‌توانند با حضور یكپارچه در ورزشگاه باعث صعود تیم محبوب‌ خود شوند.
مظلومی در پایان گفت‌وگو با فارس ابراز امیدواری كرد حال ناصر حجازی زودتر بهبود یابد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن