تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813170870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام‌جهاني تيراندازي آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: رقابت‌هاي جام‌جهاني تيراندازي از امروز سه شنبه بمدت 10 روز در شهر سيدني استراليا برگزار خواهد شد.


به گزارش مهر، رقابت‌هاي جام جهاني تيراندازي از امروز سه شنبه در حالي با حضور 750 تيرانداز از 68 کشور جهان برگزار مي‌شود که نخستين سهميه‌هاي المپيک 2012 لندن در سالجاري ميلادي در اين رقابت‌ها توزيع خواهد شد.
تيم ملي تيراندازي ايران براي حضور در مسابقات جام جهاني سه روز پيش با 13 تيرانداز پس از دردسرهاي فراوان راهي سيدني شد. اين مسابقات به ميزباني سيدني استراليا از امروز آغاز و تا دهم فروردين سال 1390 ادامه خواهد داشت.
رقابت‌‌هاي جام جهاني تيراندازي استراليا از‌ جمله معتبرترين مسابقات در جهان به شمار مي‌رود که هر ساله با حضور مطرح‌ترين تيراندازان جهان برگزار مي‌شود.
تيم ملي ايران سال گذشته با 14 تيرانداز مرد و زن در دو رشته تفنگ و تپانچه در اين رقابت‌ها شرکت و با حريفان مطرح جهاني به رقابت پرداخت که در نهايت با کسب مقام پنجمي مه‌لقا جام‌بزرگ در رشته تفنگ بادي 10 متر زنان به کار خود پايان داد. جام بزرگ نخستين سهميه ورزش ايران در رقابت‌هاي المپيک 2012 لندن را در رقابت‌هاي تفنگ بادي 10 متر در مسابقات قهرماني جهان 2010 مونيخ کسب کرد.
اسامي تيراندازان اعزامي تيم ملي به جام جهاني 2011 استراليا به شرح زير است:

رشته تفنگ بادي: صابر پرستي، مهدي جعفري پويا، امين حيدري، ساسان شهسواري، الهه احمدي، نرگس امام‌قلي‌نژاد، مريم طالبي و مه‌لقا جام‌بزرگ

رشته تپانچه بادي: فاطمه حسيني، زينب رمضاني، مريم سلطاني، رضا غريب‌لو و ابراهيم برخورداري
«لازلو سوچک» به عنوان سرمربي تيم ملي تفنگ و «جابا جيوريک» به عنوان سرمربي تيم تپانچه همراه با مسعود شيخي‌فر به عنوان سرپرست، تيم ملي کشورمان را در اين مسابقات همراهي خواهند کرد.
تيم ملي ايران پس از برگزاري اين رقابت‌ها مستقيما عازم کره‌جنوبي مي‌شود تا در رقابت‌هاي جام‌جهاني کره که در اين رقابت‌ها نيز سهميه المپيک 2012 توزيع خواهد شد، شرکت کند.
ممانعت پليس امارات از ارسال سلاح‌هاي تيم ملي به استراليا
تيم ملي تيراندازي ايران براي شرکت در مسابقات جام‌جهاني استراليا 26 اسفند تهران را به مقصد استراليا ترک کردند. تيراندازان کشورمان از طريق مسير دبي عازم استراليا بودند که پليس دبي مانع از انتقال سلاح‌هاي تيم ملي تيراندازي ايران به سمت سيدني شدند.
باوجود پيگيري‌ها و مکاتبات متعدد تا اين لحظه مسئولان انتظامي و امنيتي فرودگاه دبي اجازه ارسال سلاح‌هاي تيم ملي را نداده‌اند. مسابقات جام‌جهاني استراليا در شرايطي افتتاح شد که تيم ملي تيراندازي ايران به دليل ممانعت پليس امارات سلاح‌هاي خود را در اختيار ندارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن