تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806620856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما - سيندرلاي چيني و رينگوي ژاپني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سينما - سيندرلاي چيني و رينگوي ژاپني
سينما - سيندرلاي چيني و رينگوي ژاپني

ساسان گلفر www.cinemaglobe.blogfa.com:هفت‌تيركش آمريكايي در ژاپن 800 سال پيش، سيندرلاي چيني در نيويورك امروز يا محافظ مزدوري در اروپاي شرقي آينده‌اي نزديك از جمله شخصيت‌هاي فيلم‌هاي اكران‌شده در يكي، دو روز گذشته هستند. اين هفته ديگر قرار نيست ابرقهرمان‌ها يكه‌تازي كنند و اگر هم اين قهرمان‌ها در آثار تازه اكران‌شده حضوري داشته باشند، حضورشان رنگي از هجو و مضحكه گرفته است.

بابل بعد از ميلاد .Babylon A.D
در اقتباس از رماني فرانسوي به نام «بچه‌هاي بابل» نوشته موريس ژرژ دانته كه ماتيو كاسوويتز كارگرداني كرده و محصول مشترك فرانسه و ايالات متحده است، وين ديزل نقش كهنه‌ سربازي را بازي مي‌كند كه با بالارفتن سن به كار مزدوري تن داده و زني به نام اورورا (ملاني تي‌يري) را در سفر از اروپاي شرقي تا نيويورك محافظت مي‌كند. او فكر مي‌كند اين يك ماموريت عادي است اما نمي‌داند كه اورورا با خود اورگانيسمي را حمل مي‌كند كه چندين گروه در پي آن هستند. در اين اكشن علمي- تخيلي دلهره‌آور همچنين ژرار دپارديو، شارلوت رمپلينگ، ميشله يوه ‌و لامبرت‌ويلسن بازي مي‌كنند. فيلم با بودجه 60ميليون دلار در لوكيشن‌هاي جمهوري چك، سوئد و ايسلند توليد شده است. دو نسخه 90دقيقه‌اي و 101دقيقه‌اي از آن- به ترتيب- در آمريكا و اروپا نمايش داده مي‌شود و درجه 13-PG گرفته است.
خائن Traitor
ايده اين درام جاسوسي دلهره‌آور را استيو مارتين، كمدين مشهور داده و خود او نيز يكي از تهيه‌كنندگان فيلم است. «خائن» را جفري ناخمانف كارگرداني كرده و دان چيدل، يكي از تهيه‌كنندگان فيلم، نقش اول آن را دارد- مهندس ارتش آمريكا كه متهم به همكاري با گروه‌هاي تروريست است و سازمان سيا او را هدف قرار داده است. گاي پيرس، جف دنيلز و آرچي پنجابي از ديگر بازيگران اين فيلم داراي درجه‌بندي 13-PG هستند كه در تورنتو، مراكش و شيكاگو فيلمبرداري شده است.
فيلم فاجعه Disaster Movie
هجويه تازه‌اي كه مثل «فيلم ابرقهرماني»‌ و «با اسپارت‌ها ملاقات كن» فيلم‌هاي ديگر و شخصيت مشهور باب روز را هدف قرار داده است. شخصيت‌ها و فيلم‌هاي مورد اشاره در اين فيلم الزاما از ژانر فاجعه نيستند: «شواليه تاريكي»‌، «پسر جهنمي»، «هالك شگفت‌انگيز»، «اينديانا جونز»، «خون به پا مي‌شود»، «يك حقيقت ناخوشايند»، هيلاري كلينتون، دكتر فيل، هانا مونتانا، جسيكا سيمپسن... اين فيلم داراي درجه‌بندي 13-PG را جيسن فريدبرگ و آرون سلترز كارگرداني كرده‌اند و كارمن الكترا، كيم كارداشيان، ونسا مينيلو و عده‌اي ديگر در جريان 90 دقيقه آن با انواع و اقسام بلاياي طبيعي و غيرطبيعي روبه‌رو مي‌شوند.
شيواه مكزيكي من My Mexican Shivah
(Morirse esta en Hebreo)
برزگ يك خانواده مكزيكي مي‌ميرد و اعضاي بزرگ و كوچك خانواده در خانه‌اي در مكزيكوسيتي دور هم جمع مي‌شوند و هفته‌اي را در كنار يكديگر مي‌گذرانند كه باعث افشاي رازهايي مي‌شود. اين كمدي 98 دقيقه‌اي محصول مشترك ايالات متحده و مكزيك را آلخاندرو اسپرينگال براساس داستاني كه خودش نوشته با همكاري فيلمنامه‌نويسي به‌نام خورخه گلدنبرگ كارگرداني كرده است. بلانكا گوئرا، مارتا روث، سرجيو كلاينر، گي‌يرمو موري و مارتين لاسال از جمله بازيگران اين فيلم هستند.
جنگجوي وسترن سوكياكي Sukiyaki Western Django
نامزد شير طلايي جشنواره ونيز 2007، فيلم اكشن وسترن ژاپني به كارگرداني تاكاشي مي‌ايكه كه داستان آن شباهت‌هايي با «يوجيمبو»ي آكيرا كوروساوا و «به‌خاطر يك مشت دلار» سرجيو لئونه دارد و از يك وسترن اسپاگتي به نام «جانگو» ساخته سرجيو كوربوچي الهام گرفته شده. داستان فيلم در ژاپن قرن دوازدهم مي‌گذرد، در جريان جنگ‌هاي موسوم به «گنپي» تفنگداري به شهر يودا مي‌رود تا از مردم آن شهر حمايت كند. بازيگران اين فيلم 121 دقيقه‌اي داراي درجهR عبارتند از هيد كو اتيو، ماسانوبو آندو، كوايچي ساتو، كائوري مومويي و البته كوئنتين تارانتينو در نقش «رينگو».
سال ماهي Year of the Fish
قصه سيندرلا كه در محله چيني‌هاي نيويورك اتفاق مي‌افتد و از زبان يك ماهي روايت مي‌شود. اين فانتزي رمانتيك را ديويد كاپلان به روش روتوسكوپي با استفاده از بازيگران زنده و تبديل آنها به انيميشن ساخته است. دختر مهاجر چيني با پدرش به نزد عمه‌اش در نيويورك مي‌رود و وقتي پدر به چين بازمي‌گردد، مشكلات او شروع مي‌شود. تساي چين، كن ليونگ، رندال دوك‌كيم و آن نگوين از جمله بازيگران اين فيلم مستقل آمريكايي هستند كه اولين‌بار در جشنواره ساندانس 2007 نمايش داده شد.
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن