تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814721190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد وزيرخارجه لبنان بر روابط متقابل با آمريكا


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تاكيد وزيرخارجه لبنان بر روابط متقابل با آمريكا
واحد مركزي خبر : فوزي صلوخ وزير امورخارجه لبنان بر علاقمندي كشورش براي برقراري روابط ميان بيروت و واشنگتن بر اساس همكاري و احترام متقابل تاكيد كرد.
به گزارش خبرگزاري شينهوا از بيروت فوزي صلوخ در ديدار با « ديويد هيل » معاون وزير امورخارجه آمريكا در امور آسيا و خاور دور و « ميشل سيسون » سفير جديد آمريكا در لبنان بر اهميت نقش آمريكا براي اعمال فشار بر اسرائيل در جلوگيري از نقض مكرر حريم هوايي وحاكميت لبنان كه مغاير با قطعنامه 1701 شوراي امنيت سازمان ملل است و همچنين تثبيت امنيت و ثبات در مناطق جنوب لبنان تاكيد كرد.
اين گزارش حاكيست « ديويد هيل » همچنين با رئيس مجلس لبنان نيز ديدار كرد. به گزارش شبكه تلويزيوني المنار ميشل سيسون سفير آمريكا در بيروت هم در ديدار نبيه بري با ديويد هيل حضور داشت .
هيل پس از اين ديدار گفت آمريكا ديدگاه مثبتي درباره توافق لبناني ها و برگزاري انتخابات دارد.
وي در پاسخ به سئوالي درباره تهديدات اسرائيل عليه لبنان گفت ما در اين ديدار درباره اوضاع جنوب لبنان بحث كرديم اما سخن گفتن درباره مسائل مربوط به اسرائيل در حوزه اختيار من نيست .
هيل اضافه كرد : ما درباره همه مسايل از جمله روابط خوب لبنان و آمريكا و تحولات آينده گفتگو كرديم . ما از پيشرفت گفتگوهاي ملي در لبنان وبهبود اوضاع اين كشور استقبال مي كنيم . من از سخنان نبيه بري درباره پيشرفت در گفتگوها در مورد تدوين قانون انتخابات خوشحال شدم . مرحله كنوني براي پيگيري تحولات دموكراتيك آزادي و حاكميت لبنان مهم است ما در اين ديدار بر لزوم اجراي كامل قطعنامه هاي بين المللي به ويژه قطعنامه 1701 تاكيد كرديم .
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن