تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814683113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افخمي مجموعه رهايي را توليد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افخمي مجموعه "رهايي" را توليد مي‌كند
مجموعه نمايشي "رهايي" به تهيه‌كنندگي عليرضا افخمي و كارگرداني افسانه افخمي و آرش تيمورنژاد براي شبكه سه مراحل تصويربرداري را سپري مي‌كند.

امير عطرچي جانشين تهيه‌كننده "رهايي" به خبرنگار مهر گفت: اين مجموعه نمايشي اپيزوديك در 12 قسمت براي گروه فيلم و سريال شبكه سه توليد مي‌شود و درباره يك خانواده چهار نفره است كه بچه‌هاي خانواده در معرض استفاده از مواد مخدر، قرص‌هاي اكس و ... قرار مي‌گيرند.

نمايي از پشت صحنه مجموعه "رهايي"

وي در ادامه افزود: 15 دقيقه از "رهايي" نمايشي است و پنج دقيقه آخر هر قسمت هم به بحث آسيب‌شناسي اختصاص دارد. در اين مجموعه شش شخصيت ثابت داريم كه نقش آنها را رضا فياضي، عطيه غبيشاوي، اشكان اشتياق، آناهيتا افشار، مريم خدارحمي و ايمان صفا بازي مي‌كنند.

عطرچي گفت: مجموعه با همراهي صميمانه پليس مبارزه با مواد مخدر به ويژه سردار حسين‌آبادي، احمد كاهه نماينده معاونت اجتماعي در پليس مبارزه با مواد مخدر و همكاران آنها تهيه مي‌شود. تصويربرداري از دوم شهريور آغاز شده و سياوش مفيدي، فريده قبادي، كريم بياني، آبتين ممدوح، مسعود انتظاري و دنيا مقدم‌زاده ديگر بازيگران هستند.

عوامل توليد "رهايي" عبارتند از امير معقولي مدير تصويربرداري، افسانه افخمي نويسنده، آرش تيمورنژاد بازنويسي، عليرضا ترابيان مجري طرح، رضا تهراني صدابردار، وحيد مشاري مدير توليد، اميد گل‌زاده طراح گريم، نرجس آسماني و جهانگير ميرزاجهاني طراح صحنه و لباس، مهسا دورانديش دستيار كارگردان، هدي هاشمي منشي صحنه و كاوه آذرآيين برنامه‌ريز.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن