تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815527259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الهام:جنگ احزاب با دولت،با پاسخ صريح و قاطع مردم مواجه خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: الهام:جنگ احزاب با دولت،با پاسخ صريح و قاطع مردم مواجه خواهد شد
داخلي. سياسي. سخنگوي دولت.

سخنگوي دولت گفت: هم اكنون جنگ احزاب با دولت آغاز شده و هرچه اين جنگ فشرده تر شود عزم ملت ايران براي دفاع از آرمانهاي انقلاب و امام راحل راسخ تر خواهد بود.

دكتر غلامحسين الهام در سخنراني پيش ازخطبه هاي نماز جمعه قم خاطر نشان كرد: دولت نهم گفتمان انقلاب اسلامي و امام راحل را دنبال مي‌كند و اگر امروز رييس جمهور مورد هجمه است به خاطر اين رويكرد و گفتمان وي مي‌باشد.

وي ادامه داد: جنگ احزاب عليه اين تفكر درگرفته است و رييس جمهور كه نماد اين تفكر است مورد حمله مخالفان قرار دارد.

وزير دادگستري همچنين گفت: با وجود كارشكني هاي مخالفان، دولت و رييس جمهوراز تلاش براي رفع مشكلات مردم ودفاع از آرمانهاي بلند اسلام، انقلاب و امام راحل لحظه اي غافل نخواهند شد.

الهام تصريح كرد: استكبار جهاني نيز با برنامه ريزي براي ايجاد بحران در كشور، قصد دارد دولت را از گفتمان اصلي خود كه همان گفتمان انقلاب، امام راحل و خدمت به مردم است خارج كند.

وي در ادامه با اشاره به فعاليت دولت در بخش هاي مختلف گفت: تاكنون ‪۲۲‬ ميليون نفر از اقشار ضعيف جامعه سهام عدالت دريافت كردند و رقم واگذاري سهام امروز به پنج ميليارد تومان رسيده است.

الهام اظهار داشت: تا پايان امسال بيش از ‪ ۴۲‬ميليون نفر از مردم ايران سهام عدالت دريافت خواهند كرد و با اين طرح افراد ضعيف از فشار خارج خواهند شد.

سخنگوي دولت ادامه داد: دولت نيز در تلاش است تا اكتفاي خود به نفت را كاهش داده و از راههاي ديگر اعتبارات از جمله ماليات خود را تامين كند.

الهام گفت: دولت با مديريت، منابع بودجه عمراني را هر سال افزايش خواهد داد تا به اين وسيله مسائلي از جمله بيكاري را برطرف نمايد.

وي اظهار داشت: براي اولين بار نرخ بيكاري در كشور پنج رقمي شده است و دولت با مديريت براي ريشه كني اين معضل اساسي تلاش خواهد كرد.

الهام با اشاره به اينكه عدالت روح احكام نوراني اسلام است، ادامه داد:
دولت نهم با عدالتخواهي و با تكيه بر احكام اسلام حقوق ملت را مطالبه خواهد كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: دولت براي مبارزه با فقر و فساد رويكرد خاصي را دنبال مي‌كند و در سفرهاي استاني نيز از نزديك با مشكلات مردم آشنا مي شود.

الهام ادامه داد: امروز روستاههاي دورافتاده مانند پايتخت براي مسوولان شناسايي شده و مشكلات آنها مورد بررسي قرار گرفته است.

وي گفت: دولت متعلق به ملت است و مردم به صورت يكپارچه مطالبه حقوق خود از دولت را حق خود مي‌دانند و بدون لكنت زبان و با شجاعت خواسته ها- يشان را مطرح و مطالبه مي‌كنند.

الهام افزود: وقتي همه مردم احساس حقوق يكپارچه داشته باشند وحدت ملي ايجاد مي‌شود.

وي يادثآور شد: درجريان سفر دولت به قم طرحهايي مانند پروژه آب استان، طرح حرم تا حرم، طرح توسعه حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مساحت ‪ ۸۰‬كيلومتر در حال بررسي و انجام است.

الهام، قم را پايگاه فكري نظام خواند و اظهار داشت: بايد زيرساختهاي حكومت هاي ديني شكل بگيرد و دولت در قالب برنامه پنجم، ظرفيت هاي علمي و ديني را به صورت نظامند در قم مورد توجه قرار مي‌دهد.

وي گفت: حلال و حرام الهي، مرزبندي اهداف دولت در اقتصاد، سياست ورفتار اجتماعي بايد در قالب گفتمان اسلام ناب محمدي صورت گيرد.
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن