تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809807940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
دو زورگير حرفه اي در دام پليس
ساري- خبرنگاركيهان: دو زورگير حرفه اي به نام هاي مرتضي و محمد در حين ارتكاب جرم در تنكابن دستگير شدند. دستگيرشدگان به ارتكاب 9 فقره زورگيري از اتباع افغاني و 22فقره سرقت اموال مسافران در اين شهر اعتراف كردند.
تركيدگي لوله فاضلاب
هفتكل- خبرنگاركيهان: فرسودگي لوله فاضلاب كوي حزب الله شهر هفتكل و تركيدگي آن زندگي مردم اين منطقه را فلج كرد. اين لوله فاضلاب بخشي از شهر را به بيرون هدايت مي كرد. ارتباط خيابان اصلي اين منطقه با مركز شهر به علت تعمير لوله براي ساعاتي قطع شده بود.
دستگيري جاعل و كلاهبردار
كرمانشاه- ايرنا: جاعل و كلاهبرداري كه با جعل و سوء استفاده از عناوين و كارت هاي دولتي در استان كرمانشاه اقدام به كلاهبرداري مي كرد دستگير شد. جاعل معروف به «حاج آقا فروزنده» با جعل عنوان بازپرس و نماينده دادستاني اقدام به كلاهبرداري مي كرد. وي 44سال سن دارد و داراي سابقه كيفري است و از وي چندين كارت شناسايي جعلي با عناوين مختلف كشف شد.
6 كشته دو سانحه رانندگي
سمنان- خبرگزاري فارس: بر اثر وقوع دو سانحه رانندگي طي دو روز اخير در جاده هاي استان سمنان 6 نفر كشته و 3نفر ديگر مجروح شدند. در سانحه اول يك دستگاه خودرو سواري پژو در محور گرمسار- سمنان با انحراف از جاده واژگون شد و در اثر آن راننده و يك سرنشين آن در دم كشته شدند و يكي از مجروحان نيز پس از انتقال به بيمارستان جان سپرد. ناتواني راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي علت حادثه اعلام شد. همچنين برخورد خودرو سواري پژو با شغال در جاده شاهرود باعث واژگوني خودرو و مرگ 3 نفر از سرنشينان آن شد. بي توجهي به جلو و رعايت نكردن سرعت مجاز علت حادثه اعلام شد.
كشف 6 تن مواد در يزد و كرمان
سرويس شهرستان ها- بالغ بر 6هزار و711 كيلوگرم مواد مخدر در استان هاي كرمان و يزد كشف شد. 3370كيلوگرم از اين مواد مخدر كه ترياك است طي دو عمليات در مناطق كويري كرمان از دو باند اصلي شرارت و قاچاق مسلحانه مواد مخدر كشف شد. در اين رابطه 7 نفر از قاچاقچيان مواد مخدر دستگير شدند. دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر، سلاح و مهمات قاچاقچيان منهدم و بيش از 1300كيلوگرم ترياك در اين عمليات به آتش كشيده شد. در اين عمليات ها هفت نفر از اهالي شهرستان هاي بم و كهنوج نيز كه توسط اشرار به گروگان گرفته شده بودند آزاد شدند. همچنين 3341 كيلوگرم مواد مخدر شامل 3300 كيلوگرم ترياك و بقيه كراك در استان يزد كشف شد. در اين زمينه 5 قاچاقچي دستگير و روانه زندان شدند.
كشف داروي غيرمجاز
سنندج- ايرنا: حدود 40هزار قلم داروي غيرمجاز در كردستان كشف شد. قاچاقچيان قصد داشتند اين داروها را از محور روستاي دورود شهرستان سروآباد به مركز استان كردستان حمل كنند، قاچاقچيان دستگير شدند. همچنين در دو عمليات جداگانه در اين استان حدود 860 هزارنخ سيگار قاچاق كشف شد.
دستگيري راننده فراري
قزوين- خبرگزاري فارس: راننده يك دستگاه خودرو سواري پيكان بدون توجه به ايست ماموران انتظامي اقدام به فرار در آزادراه قزوين- زنجان كرد اما مجبور به توقف شد و در بازرسي از خودرو 6980 پاكت سيگار قاچاق كشف شد. راننده و سرنشين خودرو دستگير شدند.
آرد قاچاق در نيسان
ماموران انتظامي شهرستان تاكستان به يك دستگاه خودرو نيسان در سطح شهر مشكوك و پس از متوقف كردن خودرو و بازرسي از آن 39كيسه 40كيلويي آرد قاچاق كشف شد.
جاسازي قرص نيروزا در تانكر
همدان- خبرنگاركيهان: 78 هزارو300 عدد قرص نيروزا از بازرسي يك دستگاه خودرو تانكر در همدان كشف شد. راننده خودرو به نام احمد- ه دستگير شد. اين محموله از سقز به مقصد همدان بارگيري شده بود.
 پنجشنبه 7 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن