تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804578070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان هفته دولت 1211 پروژه در خراسان رضوي به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پايان هفته دولت 1211 پروژه در خراسان رضوي به بهره‌برداري مي‌رسد
خبرگزاري فارس: استاندار خراسان رضوي گفت: تا پايان هفته دولت يك هزار و 211 پروژه در زمينه‌هاي بهداشت و درمان، آموزش، راه و ... در استان افتتاح مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، محمدجواد محمدي‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: اين پروژها با اعتبار 3 هزار و 500 ميليارد ريال در سطح استان به اجرا در مي‌آيد.
وي عدالت، مهرورزي، توسعه متوازن و خدمت به مردم را چهار شعار اساسي دولت نهم عنوان كرد و اظهار داشت: نظام اسلامي قبل از دولت نهم نيز منشا خدمات زيادي بوده است، اما در دولت نهم تامين عدالت و توزيع امكانات براي دسترسي عموم در اولويت بود.
محمدي‌زاده با بيان اينكه در گذشته تمركز امكانات در چند نقطه استان بود و بسياري از شهرها از قافله توسعه عقب مانده بودند گفت: دولت نهم سعي كرد اين امكانات را به صورت متوازن به مناطق محروم انتقال دهد و براي تحقق اين مهم مشوق‌هاي متعددي درنظر گرفت.
وي ثابت بودن جمعيت بسياري از شهرستان‌ها را ناشي از مهاجرت جوانان تحصيل كرده آنها دانست و افزود: توسعه متوازن از وقوع اين مسئله جلوگيري مي‌كند.
نماينده عالي دولت در خراسان رضوي تاسيس صندوق مهر رضا (ع)، توزيع سهام عدالت به 430 هزار نفر در مرحله نخست و 480 هزار نفر در مرحله دوم و واگذاري سهام مرحله سوم تا پايان سال جاري را از ديگر مظاهر توزيع عادلانه منابع براي تامين حداقل معيشت اقشار محروم دانست.
وي اظهار داشت: خراسان رضوي در حوزه صنعت و معدن دچار تحول عظيمي شده است و رشد 70 درصدي صدور مجوز تاسيس واحدهاي صنعتي و 170 درصدي پروانه بهره‌برداري از معادن شاهد اين ادعاست.
استاندار خراسان رضوي با اشاره به افزايش شهرك‌هاي صنعتي خراسان رضوي از 16 به 34 شهرك گفت: سرمايه وارد شده به استان در مدت فعاليت دولت نهم، 170 درصد رشد داشته و تحولات جدي در توليد سيمان، صنعت، آلومينيوم و سيليس در استان داشته‌ايم.
محمدي‌زاده اظهار داشت: 50 درصد ظرفيت اقامتي كشور در مشهد مستقر است و در حال حاضر توسعه استان به گونه‌اي است كه در سه سال گذشته 510 موافقتنامه اصولي جديد براي ايجاد مهمانپذير، هتل و هتل آپارتمان با هزينه 5 هزار و 500 ميليارد ريال منعقد شده است.
وي تصريح كرد: يكي از رويكردهاي دولت نهم حمايت از كارآفرينان است و در همين راستا در سه سال گذشته، 45 هزار و 685 طرح بزرگ، متوسط و كوچك اقتصادي براي دريافت تسهيلات بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي به بانك‌ها معرفي شده است.
استاندار خراسان رضوي ادامه داد: قرارداد 45 هزار و 636 طرح با اشتغالزايي 241 هزار نفر منعقد شده و 21 هزار و 538 طرح نيز به بهره‌برداري رسيده است.
وي گفت: در سه سال گذشته 95 هزار و 309 شغل از طريق بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي ايجاد شده است و 110 هزار شغل نيز كه با مشكل نقدينگي مواجه بودند حمايت و تثبيت شدند و در مجموع نرخ بيكاري استان از 5/10 به 7/6 درصد كاهش يافت.
محمدي‌زاده اضافه كرد: اگر به همين صورت پيش رويم و حضور بخش خصوصي نيز با همين قوت ادامه يابد، با توليد 150 هزار شغل جديد، نرخ بيكاري استان به نرخ جهاني مي‌رسد.
استاندار خراسان رضوي زيرساخت‌ها را بستر توسعه كشور و استان خواند و افزود: يكي از اولويت‌هاي دولت نهم توسعه بزرگراه‌ها بوده كه از 130 كيلومتر به 698 كيلومتر افزايش يافت.
وي به پيشرفت‌هاي قابل توجه در بخش راه روستايي، ريل و فرودگاه در سه سال گذشته اشاره كرد و قطار سريع السير مشهد ـ تهران، برقي كردن قطار مشهد ـ تهران، ايجاد ريل در مسير مشهد ـ گرگان، بهره‌برداري از مسير ريلي تربت حيدريه، خواف و سنگان، طراحي مسير ريل چابهار را از جمله پيشرفت‌هاي استان در حوزه ريل دانست.
استاندار خراسان رضوي تكميل فرودگاه سرخس از نظر امكانات ناوبري و مخابراتي، بين‌المللي كردن فرودگاه سبزوار، كلنگ‌زني باند اضطراري گناباد و پيگيري ايجاد فرودگاه شهيد مدرس با سرمايه‌گذاري 160 ميليارد ريال را از طرح‌هاي حوزه فرودگاه اعلام كرد.
وي سياست‌هاي دولت در كاهش قيمت مسكن و ساخت 122 هزار واحد مسكوني در قالب مسكن مهر را از جمله طرح و سياست‌هاي موفق عنوان كرد و گفت: اين فعاليت‌ها و سياست‌ها موجب كنترل افزايش قيمت‌ها شد.
به گفته محمدي‌زاده اگر دولت نهم امروز به توفيقاتي دست يافته است ناشي از كمك نخبگان، كارآفرينان، اساتيد دانشگاه، حوزه و حمايت‌هاي بي‌دريغ مردم بوده است.
انتهاي پيام:/ب
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن