تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815813213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بیانیه حمایتی هواداران از کاشانی در حضور دادکان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برابر نفت تهران با پنج گل به پیروزی رسید که رابطه دوستانه ای بین هواداران و بازیکنان این تیم برقرار بود. به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شامگاه یکشنبه به دیدار نفت تهران رفت که بازیکنان محروم بازی با استیل آذین را در ترکیب نداشت. سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی و اشپیتیم آرفی از بازیکنان محروم تیم فوتبال پرسپولیس بودند که امروز با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی کنار حبیب کاشانی تماشاگر مسابقه تیمشان بودند.
* محمد دادکان بازیکن پیشین پرسپولیس و رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به همراه صادق درودگر این دیدار از نزدیک تماشا کرد و البته در مصاحبه ای با رسانه ها به انتقاد مجدد از شرایط ورزش پرداخت. مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال راه آهن نیز در جایگاه حضور داشت.
* سوکوبرت مدافع آفریقایی تیم پرسپولیس برای نخستین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته بود به همین خاطر در زمان معرفی بازیکنان از اسکوربورد ورزشگاه تصویری از مدافع آفریقایی پرسپولیس وجود نداشت و تنها نام او در صفحه اسکوربرد نقش بست.
* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی وارد زمین شدند که همراه آنها کودکان سرطانی بودند در قسمت های مختلف ورزشگاه نیز صندوق هایی برای کمک به این بیماران قرار داده شده بود. روی پیراهن تیم نفت هم صندوق حمایت از کودکان سرطان - محک - نقش بسته بود. تیم نفت تهران این اقدام انساندوستانه را انجام داده بود.
* وحید هاشمیان مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در زمان ورود به روی نیمکت گفتگوی بسیار صمیمانه و گرم با حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت داشت علی دایی نیز پس از ورود به زمین سریعا نزد حسین فرکی رفت واز وی رخصت گرفت.
* پیش از آغاز مسابقه مربیان تیم نفت سمت نیمکت نشینان پرسپولیس آمدند و با آنها خوش و بش کردند.
* سالهاست تیم پرسپولیس در نیمکت ضلع شمالی ورزشگاه می نشیند اما در بازی امروز نیمکت آنها عوض شد و سرخپوشان در نیمکت ضلع جنوبی حضور داشتند.
* بازیکنان تیم نفت پیش از آغاز مسابقه با پیراهن آبی مهیای حضور در میدان شدند که همین مسئله اعتراض هواداران پرسپولیس و شعارهای آنها بر علیه تیم نفت و تیم استقلال را بدنبال داشت.
* خوزه نارسیو مدافع برزیلی تیم فوتبال نفت تهران پیش از آغاز بازی سمت سرخپوشان آمد و با علی دایی و تیاگو فراگو هافبک برزیلی تیم پرسپولیس گفتگوی دوستانه داشت.
* در بازی امروز روابط بین هواداران پرسپولیس و بازیکنان و مربیان این تیم دوستانه بود و آنها بارها با شعار پرسپولیس با غیرت از سرخپوشان حمایت کردند.
* علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی امروز بیشتر روی نیمکت نشسته بود و برای هدایت تیم خود کمتر به کنار خط می آمد.
* در غیایب سپهر حیدری ، مازیار زارع کاپیتان پرسپولیس شده بود و برای نخستین بار بازوبند سرگروهی این تیم را به بازو می بست.
* در جایگاه ویژه ورزشگاه کارلوس کی روش دستیارانش و عباس ترابیان سرپرست تیم ملی حضور داشتند.
* پس از آن که تیم پرسپولیس گل سوم را به ثمر رساند هواداران این تیم سرود قهرمانی سر دادند که در شرایط فعلی دستیابی به این مهم برای آنها تقریبا محال به نظر می رسد.
* حسین آشنا دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در آغاز نیمه دوم با حرکات نمایشی بدن خود را گرم می کرد که این حرکت او با تشویق هواداران پرسپولیس روبرو شد.
* هوارداران پرسپولیس امروز روابط خوبی با علی دایی و مسئولان این باشگاه داشتند . آنها بارها و بارها با خواندن بیانیه هایی از علی دایی و حبیب کاشانی حمایت کردند. در این بیانیه ها آمده بود "آقای حبیب کاشانی ما شما را به عنوان بهترین مدیر ایران می شناسیم"، آقای دایی ما شما را دوست داریم"، " ما هواداران پرسپولیس در دیدارهای آینده با حضور و حمایت خود تیم را همراهی می کند تا بتواند به 9 امتیاز دست یافته و جایگاهی مطلوب به دست آورد.
تماشاگران پرسپولیس با سردادن شعارهایی ضمن اعلام حمایت از دایی و کاشانی سرود پرسپولیس قهرمان اتحاد اتحاد سر می دادند.
تیم فوتبال پرپسولیس این دیدار را با نتیجه 5 بر یک از تیم نفت تهران برد اما همچنان در رده پنجم قرار دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن