تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813324114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

18 سفر ناكام ، كارنامه اي ياس آور براي رايس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: 18 سفر ناكام ، كارنامه اي ياس آور براي رايس
رايس وزير امور خارجه آمريكا چندمين بار عازم منطقه خاورميانه شد تا رقم سفرهاي ناكام او به قصد پياده كردن طرح توام با اوهام صلح خاورميانه ، به عدد هجده برسد.
به گزارش شبكه خبر و به نوشته سايت عرب 48 ، فقط در دو سال اخير هجده بار شاهد سفر نمايشي وزير امورخارجه آمريكا به خاورميانه بوده ايم و حزب جمهوري خواه آمريكا و در راس آن بوش رئيس جمهوري ايالات متحده عملا نتوانسته اند مطلوبيت و وجاهتي از اين سفرها و اين گونه تحركات براي خود ايجاد كنند.

سايت اينترنتي عرب 48 افزود، اين سفر هم مانند سفرهاي گذشته به منظور احياي روند به اصطلاح صلح خاورميانه پيش از پايان دوران رياست جمهوري جورج بوش صورت گرفت و اين در حالي است كه سفر كاندوليزا رايس هفتمين سفر او به منطقه از زمان برگزاري كنفرانس آناپوليس در مريلند ايالت اوهايوست .

به نوشته اين سايت ، نه تنها رايس بلكه ديگر بازهاي جمهوري خواه نتوانسته اند در راستاي پيشبرد طرح هاي شوم خود عليه مردم مظلوم فلسطين طرح هاي پليد خود را اجرا كنند و اينچنين است كه صهيونيست ها با توجه به روزهاي واپسيني كه از عمر رياست جمهوري جرج بوش در كاخ سفيد مي گذرد روز به روز درباره امكان دوام خود در آينده خاورميانه نگران تر مي شوند.

عرب 48 تصريح كرد: رايس اين بار هم در سفرش به منطقه سعي كرد تلاش هاي شكست خورده واشنگتن را بار ديگر به بوته آزمون بگذارد و راه هاي دستيابي به آنچه را از آن صلح فلسطينيان و صهيونيست ها نام مي برد بررسي كند.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن