تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815670933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۶۸‬پروژه با بيش از ‪ ۲۵۲‬ميليارد ريال اعتبار در قشم اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۶۸‬پروژه با بيش از ‪ ۲۵۲‬ميليارد ريال اعتبار در قشم اجرا شد
داخلي. اقتصادي. پروژه. هفته. دولت.

فرماندار شهرستان قشم، ميزان اعتبارات سال جاري براي بهره برداري و كلنگ زني ‪ ۶۸‬طرح در اين شهرستان را بيش از ‪ ۲۵۲‬ميليارد ريال عنوان كرد.

مهندس مهدي ايران نژاد در گفت وگو با ايرنا، با بيان اين مطلب، افزود:
بودجه عمراني شهرستان قشم طي سه سال فعاليت دولت نهم نسبت به گذشته، قابل مقايسه نيست بطوري كه حجم اعتبارات امسال نيز نسبت به سال قبل آن نزديك به دو برابر شده است.

وي، اعتبارات اختصاص يافته به شهرستان قشم در سال گذشته را ‪ ۶۶‬ميليارد ريال عنوان كرد و تصريح كرد: براساس ديدگاه دولت نسبت به انجام خدمات در مناطق مستعد و همچنين مناطق محروم كشور، اعتبار سال جاري شهرستان قشم به ‪ ۱۱۳‬ميليارد ريال افزايش يافت.

بگفته فرماندار شهرستان قشم، اختصاص اعتبارات خارج از مصوبات درخصوص حوادث غير مترقبه از جمله زلزله ‪ ۵/۹‬ريشتري سال ‪ ۸۴‬شهرستان قشم، ميزان اعتبارات هزينه شده اين شهرستان در سال ‪ ۸۵‬را به ‪ ۵۰۰‬ميليارد ريال رساند.

ايران نژاد به نيازهاي مردم شهرستان ‪ ۱۰۶‬هزار نفري قشم در گذشته اشاره كرد و اظهار داشت: طي ‪ ۳‬سال گذشته با ورود به بحث در خدمات عمومي، رفاهي، تفريحي، مبارزه با تورم و ارايه مناسب ارزاق عمومي بسيار موفق عمل كرديم بطوري كه در حال حاضر مردم از اماكن تفريحي، ورزشي، بهداشتي در حد مطلوب استفاده مي‌كنند و در بحث قيمت ارزاق عمومي نيز اختلاف قيمت با سرزمين‌اصلي، درحد هزينه صورت گرفته براي عبور اجناس از طريق دريا مي‌باشد.

وي، گفت: در بحث خدمات حمل و نقل درون و برون شهري نيز با جايگزيني تاكسي‌هاي جديد به تاكسيراني و اختصاص وام به خريداران، در نظم حمل و نقل حركت بسيار مثبتي صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان قشم، طرح‌هاي هادي روستايي در ‪ ۲۲‬روستا و راه‌اندازي شهر بازي، پارك‌هاي خطي، پارك زيتون، افزايش مبلمان‌هاي شهري كه با تعامل با سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته را از جمله خدمات در بحث عمران شهري و روستايي اجرا شده در شهرستان قشم برشمرد.

بهره‌برداري تعداد زيادي از مردم قشم از سهام عدالت در مرحله اول و دوم و چشيدن طعم عدالت، نيز از موضوعاتي بود كه فرماندار شهرستان قشم آن را در دوران خدمت دولتمردان در دولت نهم براي مردم حايز اهميت دانست.

ايران نژاد، موضوع خانه‌دار شدن جوانان و افراد نيازمند شهرستان قشم را يكي ديگر از موضوعات مهم در دولت نهم دانست و تصريح كرد: با واگذاري ‪۱۷‬ هكتار زمين رايگان از سوي سازمان منطقه آزاد قشم، بحث آرزوي خانه‌دار شدن نيازمندان و جوانان اين شهرستان، در مسير واقعيت قرار گفته است.

وي، گفت: باتوجه به ‪ ۲۲۰۰‬عضو در مسكن مهر رياست جمهوري شهرستان قشم، در زمينه اختصاص ‪ ۱۵۰‬ميليون ريال وام كم بهره براي ساخت مسكن اين افراد نيز اقدامات اوليه صورت گرفته است.

وي، ادامه داد: ‪ ۲۰۰‬واحد از مجتمع ‪ ۴۰۰‬واحدي مسكوني در منطقه صنعتي تولا كه زمين آن بصورت رايگان از طريق سازمان منطقه آزاد در اختيار دولت گذاشته شد، با اختصاص ‪ ۵۵‬ميليون ريال وام از سوي بنياد مسكن شهرستان قشم در حال اتمام است و عمليات ساخت فاز دوم آن نيز تا پايان سال جاري آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان قشم، ايجاد اشتغال با استفاده از وام‌هاي كم بهره در بحث بنگاه‌هاي زود بازده را نيز از ديگر اقدامات دولت نهم برشمرد و گفت:
طي ‪ ۳‬سال گذشته اعتبار استفاده از بنگاه‌هاي زود بازده شهرستان قشم از ‪۱۰‬ ميليارد ريال به ‪ ۱۵۰‬ميليارد ريال افزايش يافت كه ‪ ۱۰۰‬ميليارد ريال آن در بخش صنعت در شهرك‌هاي صنعتي سازمان منطقه آزاد و ‪ ۵۰۰‬ميليارد ريال نيز در زمينه‌هاي ديگر بكار گرفته خواهد شد.

وي، استفاده بخش عظيمي از اين اعتبارات را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با استفاده از اين اعتبارات و ايجاد اشتغال در شهرستان قشم، اين شهرستان رتبه دوم جذب اعتبار در استان هرمزگان پس از بندر عباس را بخود اختصاص داده است.

تقويت بخش ورزش در زمينه‌هاي مختلف نيز از موضوعاتي بود كه فرماندار شهرستان قشم به آن اشاره كرد و گفت: امروز شهرستان قشم در زمينه ورزش در جايگاه مناسبي قرار دارد و پيوسته در رشته‌هاي مختلف استان مقام اول را از آن خود كرده و زنان واليباليست روستايي اين شهرستان نيز امسال مقام اول كشوري را به خود اختصاص دادند.

بحث امنيت بعنوان اساسي‌ترين مساله نيز بگفته فرماندار شهرستان قشم طي سه سال گذشته با حضور موفق نيروهاي مومن به انقلاب از شرايط عالي برخوردار بوده بطوري كه امروز در امنيت دريايي و جلوگيري از سوخت قاچاق در شرايط بسيار مطلوب هستيم.

در زمينه امنيت اجتماعي نيز باتوجه به شرايط آب و هوايي و وجود بازار مناسب خريد در شهرستان قشم، حضور مسافران در طول سال و تردد آنان تا ساعت هاي بعد از نيمه شب حكايت از وجود امنيت كامل در اين شهرستان دارد.

ايران نژاد با اشاره به مساله بهداشت و درمان در شهرستان قشم، گفت: تا چند سال پيش، وضعيت بسيار بدي در زمينه بهداشت و درمان شهرستان قشم حاكم بود كه در سال ‪ ۸۵‬با صرف يك ميليارد ريال، بازسازي بيمارستان حضرت فاطمه (س) را انجام داديم و با تقويت كادر پزشكي آن نيز قدم‌هايي برداشته شد اما در اين زمينه نياز به كار اساسي داريم كه هيات محترم دولت در دور دوم سفر استاني خود به استان هرمزگان، ايجاد بيمارستان مجهز ‪ ۹۶‬تختخوابه شهرستان قشم را به تصويب رساند كه با تعامل با سازمان منطقه آزاد و واگذاري زمين آن، زمينه‌هاي ايجاد بيمارستان مجهز در شهرستان قشم در دست اقدام است.

وي، راه‌اندازي آمبولانس دريايي به مبلغ ‪ ۱۰‬ميليارد ريال و فعاليت آن را از ديگر خدمات دولت نهم در شهرستان قشم دانست.

فرماندار شهرستان‌قشم با اشاره به طرح عظيم اقتصادي كه دولت با استفاده از اصل ‪ ۴۴‬قانون‌اساسي در پي رسيدن به آن است، اين طرح را بسيار مهم دانست و اظهار اميدواري كرد كه در آينده نزديك مردم خوب شهرستان قشم نيز همانند ديگر مردم كشور از بركات اين طرح بهره‌مند شوند.

وي، در پايان با گراميداشت هفته دولت و روز كارمند ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر را گراميداشت و اظهاراميدواري كرد كه با ارايه خدمات بيشتر به مردم، روح شهيدان و امام شهدا از عملكرد مسوولان شاد شود. ك/‪۳‬ ‪۶۷۵/۱۳۷۸‬
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن