تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815625470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از فردا بمدت 10 روز در گرگان و چند شهر ديگر استان گلستان نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا گشايش خواهد يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از فردا بمدت 10 روز در گرگان و چند شهر ديگر استان گلستان نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا گشايش خواهد يافت
گرگان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رئيس سازمان بازرگاني استان گلستان از برگزاري نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا از روز پنج شنبه هفتم شهريور ماه جاري (فردا) بمدت 10 روز در چند شهر استان و گرگان خبر داد .
امير طالبي در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي افزود : در آستانه بازگشايي مدارس و ايام ماه مبارك رمضان به منظور تامين و عرضه كالا و نيز تنظيم بازار اين نمايشگاهها ايجاد مي شود.
بگفته وي 60 غرفه در نمايشگاه فروش پاييزه كالاهايي نظير مواد غذايي شامل برنج روغن مواد پروتئيني و لبني مورد نياز ماه مبارك رمضان و همچنين كالاهايي مانند كيف و كفش پوشاك و لوازم التحرير را براي شهروندان گلستاني عرضه مي كنند.
وي افزود : كالاهايي كه در اين نمايشگاه ها توسط واحدهاي توليدي و توزيعي استان عرضه مي شود بين 10 تا 15 در صد زير قيمت بازار نرخ گذاري شده است .
طالبي در ادامه از توزيع 2 ميليون و 200 هزار جلد دفترچه دانش آموزي در سايزهاي مختلف در نمايشگاه هاي استان خبر داد و گفت : واحدهاي صنفي شهرهاي استان كه اقدام به توزيع كتاب درسي مي كنند دفاتر دانش آموزي را نيز از هفته آينده با قيمت مصوب عرضه مي كنند.
وي همچنين از عرضه مرغ منجمد با قيمت مناسب در سطح شبكه توزيع و نمايشگاه هاي عرضه مستقيم كالا خبر داد و افزود : بزودي قيمت مصوب مرغ منجمد توسط شركت پشتيباني امور دام استان اعلام مي شود.
رئيس سازمان بازرگاني گلستان از افزايش 65 در صدي شير يارانه اي در استان خبر داد و افزود : طي چند ماه اخير روزانه 65 تن شير يارانه در سطح استان توزيع مي شد كه در حال حاضر به 107 تن در روز رسيده است .
بگفته وي براي ايام ماه مبارك رمضان شير يارانه اي ذخيره شده و روزانه 120 تن شير يارانه اي در سطح شبكه توزيع در ايام ماه مبارك رمضان توزيع مي شود.
بگفته وي در گذشته سرانه شير هر شهروند گلستاني 81 گرم بوده كه در حال حاضر به 136 گرم رسيده است كه از متوسط كشوري نيز 130 گرم است بالاتر است .
طالبي اظهار داشت : در چهار ماه اول امسال 32 هزار مورد بازرسي و نظارت از شبكه هاي توزيع واحدهاي صنفي توسط بازرسان سازمان صورت گرفت كه يك هزار و 130 پرونده تخلف تنظيم و براي رسيدگي به تخلفات صنفي استان ارسال شده است تا با متخلفان در زمينه گرانفروشي عدم درج قيمت عرضه خارج از شبكه كالا برخورد كنند.
وي سطح همكاري مردم با سازمان براي ارسال گزارش را خوب عنوان كرد و افزود : در اين ارتباط در سال جاري 2 هزار و 30 مورد گزارش به ستاد خبري اعلام شد كه نسبت به سال گذشته 77 در صد رشد را نشان مي دهد .
وي همچنين از افزايش 45 درصدي سهميه سيمان استان طي يكسال و نيم اخير خبر داد و گفت : از 55 هزار تن سهميه سيمان استان در سال 85 اين ميزان در حال حاضر به 87 هزار تن در ماه رسيده است .
بگفته وي ورودي سيمان به استان حداقل ماهانه بين 90 تا 95 هزار تن است كه در حال حاضر عرضه سيمان در شبه توزيع استان به حد اشباع رسيده و قيمت سيمان در بازار غيررسمي به شدت كاهش يافته است
رئيس سازمان بازرگاني گلستان از توزيع كالا برگ روستايي در پنج مرحله خبر داد و گفت : در حال حاضر 99 5 در صد از مردم روستاهاي استان كالابرگ خودشان را دريافت كرده اند و توزيع كالابرگ شهري در 2 مرحله توزيع شد و 3 مرحله ديگر براي كساني كه كالا برگ شهري شان را دريافت نكرده اند هم انجام مي شود.
بگفته وي در سال گذشته 80 ميليون دلار صادرات كالا به كشورهايي همچون عراق تركمنستان قزاقستان روسيه و .. انجام شد كه نسبت به سال 85 به ميزان 25 در صد افزايش در حجم صادرات را نشان مي دهد .
طالبي يادآور شد در چهار ماهه اول امسال 26 ميليون دلار صادرات كالا صورت گرفت كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 در صد افزايش دارد.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن