تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه راديو


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه راديو
برنامه "روشن" فردا ششم شهريور در راديو سلامت به موضوع كاربرد بيوتكنولوژي و نانوتكنولوژي مي‌پردازد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين برنامه با حضور دكتر جليلي رئيس موسسه واكسن و سرم‌سازي رازي به موضوع كاربرد نانو تكنولوژي در پيشگيري از بيماري‌ها مي‌پردازد.

ـ برنامه "بزهكاري و نوجواني" شش شهريور ساعت 13 از راديو سلامت پخش مي‌شود. اين برنامه به بررسي علل بزهكاري در جامعه و راهكارهاي پيشگيري از آن مي‌پردازد. در برنامه فردا موضوع طلاق و فوت والدين و تاثير آن در بزهكاري بررسي مي‌شود.

ـ برنامه "كليك تجارت" شش شهريور ساعت 11:35 از راديو تجارت روي آنتن مي‌رود. موضوع اين برنامه آشنايي با بانكداري الكترونيك است و محمديان به عنوان كارشناس حضور دارد.

ـ برنامه "يك ايده يك امكان" شش شهريور ساعت 13:15 از راديو تجارت پخش مي‌شود. در اين برنامه معضل مسكن و راه‌هاي كنترل اجاره‌بها بررسي مي‌شود.

ـ برنامه "گذار جهاني" هفتم شهريور ساعت 23 از راديو گفتگو روي آنتن مي‌رود. اين برنامه به تاثير جهاني شدن بر بازار سهام مي‌‌پردازد.

ـ برنامه "گفتگوي روز" به سردبيري مازيار ناظمي هفتم شهريور ساعت 18 از راديو گفتگو پخش مي‌شود. اين برنامه تعامل دولت نهم و رسانه‌ها را ارزيابي مي‌كند.

ـ برنامه "انديشه‌هاي رو به رو" شش شهريور ساعت 22:45 از راديو گفتگو پخش مي‌شود. در اين برنامه انشاء‌الله رحمتي درباره كتاب روش‌هاي ما بعد الطيعه صحبت مي‌كند.

ـ برنامه "شگفتي‌ها" به سردبيري محمود مختاري شش شهريور ساعت 23:45 از راديو گفتگو روي آنتن مي‌رود. اين برنامه به بررسي تاريخچه حرم حضرت امام رضا (ع) مي‌پردازد.

ـ "هميشه پاي يك زن در ميان است"عنوان فيلم سينمايي است كه اين هفته دربرنامه "سينما صدا" مورد نقد وبررسي قرار مي‌گيرد. در اين برنامه كه ساعت 22 هشتم شهريور از راديو گفتگو روي آنتن مي‌رود، محسن علي‌اكبري تهيه‌‌كننده و كمال تبريزي كارگردان حضور دارند. اجراي اين برنامه به عهده فرزاد حسني است.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن