تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815394196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شب گذشته صورت گرفت اعتراض «محمدرضا شجريان» به قطع برق كنسرت دستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شب گذشته صورت گرفت اعتراض «محمدرضا شجريان» به قطع برق كنسرت دستان
خبرگزاري فارس: قطع برق در آخرين شب كنسرت همايون شجريان، ناراحتي و اعتراض محمدرضا شجريان را در پي داشت، به طوري كه او روي سن آمد و اعتراض خود را اعلام كرد.


به گزارش خبرنگار موسيقي فارس، آخرين شب كنسرت همايون شجريان و گروه دستان شب گذشته در حالي به پايان رسيد كه قطع برق باعث ناراحتي و اعتراض «محمدرضا شجريان» شد.
بنابراين گزارش، قطع برق زماني اتفاق افتاد كه بسياري از مردم به داخل تالار بزرگ كشور راه يافته بودند اما متاسفانه اين خاموشي يك ساعت و ده دقيقه به طول انجاميد.البته در اين مدت برخي از مخاطبان به اين مسئله اعتراض كردند كه مسئولين آنها را به برگزار كنندگان كنسرت (كه شركت دل آواز بود) ارجاع مي‌دادند.
به گزارش فارس،زمان وصل شدن برق و قبل از ورود گروه دستان به صحنه ، محمدرضا شجريان به روي سن آمد و گفت: من دست همه شما را مي‌بوسم، ما هم مانند شما ميهمان تالاركشور هستيم و نمي دانم كه با اوضاعي كه پيش آمده، چطور مي‌شود ميزبان از حال مهمان خود خبر نداشته باشد و نداند كه اين همه نارسايي از كجاست.
وي ادامه داد: متأسفانه قطع برق و نارسايي از جانب برخي دوستان بوده كه همه ما را شرمنده كرد.
پس از صحبت‌هاي شجريان، اعضاي گروه دستان به روي صحنه آمدند و به اجراي بخش اول كنسرت خود با عنوان قيژك كولي پرداختند و پس از استراحتي كوتاه براي اجراي بخش دوم كه خورشيد آرزو نام داشت به صحنه آمدند.
كنسرت گروه دستان شب گذشته با حضور حسين عليزاده،بيژن كامكار،محمدرضا درويشي و ... در حالي به پايان رسيد كه همايون شجريان از پدر خواست تا در اجراي تصنيف مرغ سحر او را همراهي كند.
در واقع با آمدن شجريان به روي صحنه، اين همايون بود كه در برخي قسمت‌هاي قطعه پدر را همراهي كرد.
انتهاي پيام/ا
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن