تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806690720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جايزه نقدى براى مدال آوران پارالمپيك پكن


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: جايزه نقدى براى مدال آوران پارالمپيك پكن
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدنى به رييس فدراسيون جانبازان و معلولان اعلام كرد مدال آوران ورزش ايران در بازيهاى پارالمپيك پكن علاوه بر جوايز تعيين شده قبلى، مبالغ ،۳۰ ۲۰ و ۱۰ ميليون ريال نيز پاى سكو بگيرند.
در نامه محمد على آبادى به محمود خسروى وفا آمده است : با عنايت به در پيش بودن بازيهاى پارالمپيك پكن و با آرزوى دعاى خير براى كاروان اعزامى ايران اسلامى، به آگاهى ورزشكاران شركت كننده رسانده شود كه علاوه بر جوايز تعيين شده قبلى به هريك از ورزشكاران كه در مسابقات پارالمپيك پكن موفق به كسب مدال طلا شوند مبلغ ۳۰ ميليون ريال، مدال نقره ۲۰ ميليون ريال و مدال برنز مبلغ ۱۰ ميليون ريال در پاى سكو اهدا خواهد شد. اميد است كه ورزشكاران غيور جانباز و معلول با حداكثر توانايى در مسابقات پارالمپيك شركت كرده و موفق به دريافت مدال هاى زرين شوند.

پارالمپيكى ها جمعه شب به پكن مى روند

ايران ورزشى- كاروان ورزشى مهرعلوى براى حضور در پارالمپيك ۲۰۰۸ پكن جمعه شب به چين مى رود.
ورزشكاران جانباز و معلول ايران در ۹ رشته پينگ پنگ بانوان، تيراندازى، فوتبال ۷ نفره، واليبال نشسته، بسكتبال با ويلچر، دو و ميدانى، وزنه بردارى، جودو و گلبال براى ايران سهميه پارالمپيك گرفته اند. آنها جمعه شب از فرودگاه امام خمينى (ره) به پكن پرواز مى كنند.
كاروان ورزشى مهر علوى يك هفته زودتر از شروع پارالمپيك بيست و نهم در دهكده بازى ها مستقر مى شود.

تدابير ويژه براى كنترل دوپينگ پارالمپيكى ها

فارس - كميته برگزارى پارالمپيك پكن برنامه هاى ويژه اى براى كنترل دوپينگ بازى ها به اجرا مى گذارد.
اين كميته برنامه آزمون دوپينگ را با همكارى كميته مبارزه با دوپينگ تدوين كرده كه بر اساس آن، ورزشكاران در بازى ها بر اساس رده بندى به شكل تصادفى و هدفمند براى آزمايش دوپينگ انتخاب مى شوند.
اين كميته ۲۳ ايستگاه كنترل دوپينگ شامل ۱۹ ايستگاه در سالن هاى مسابقات، يك ايستگاه در پلى كلينيك دهكده و سه ايستگاه در بقيه شهرها برپا مى كند.
ظرفيت آزمايشگاه كميته برگزاركننده پارالمپيك براى بررسى نمونه ها برابر با ۱۵۰ عدد در روز است كه نتايج منفى در ۲۴ ساعت و نتايج مثبت در ۴۸ ساعت اعلام مى شود.

رييس جمهور چين:
پارالمپيك هم سطح المپيك برگزار مى شود

هو جين تائو رييس جمهور چين با پايان يافتن المپيك مى گويد: «بازى هاى المپيك پكن روحيه «صلح، دوستى و همبستگى» در مسابقات المپيك را مجسم كرد و رويدادى بين المللى است كه در آن مردم كشورهاى دنيا رقابت هاى ورزشى و تبادلات فرهنگى را مشاهده كردند. برگزارى اين بازى ها در پكن،براى توسعه امور ورزشى چين، تبادلات چين با خانواده جهانى المپيك و آشنايى و دوستى مردم چين با مردم كشورهاى دنيا، مساعد است.»رييس جمهور چين معتقد است پارالمپيك هم مثل المپيك برگزار مى شود. پس از چند روز، بازى هاى المپيك معلولان ( پارالمپيك) در پكن افتتاح مى شود. همان طور كه چين متعهد شده است، بازى هاى پارالمپيك را همسطح با بازى هاى المپيك برگزار مى كند. چين يك دوره بازى هاى پارالمپيك در سطح بالا و ويژگى هاى چين، ميزبانى خواهد كرد و در اين بازى ها سهم بيشترى براى توسعه المپيك بين المللى، ادا خواهد كرد. او گفت: عقيده دارم با تشريك مساعى جهانيان، روحيه المپيك بار ديگر به عمل در خواهد آمد. آينده بشر نيز زيباتر خواهد بود. بگذاريد پس از ۴ سال در لندن دوباره دور هم جمع شويم.

تصميم FIVB درباره كلاس مربيگرى ايران

ايسنا - كميته آموزش فدراسيون واليبال درخواست برگزارى كلاس بين المللى مربيگرى در مقطع درجه دو را به درجه يك تغيير داد اما فدراسيون جهانى واليبال هنوز پاسخ روشنى به درخواست ايران نداده است.
پس از اينكه موقعيت كنونى و وضعيت مربيان واجد شرايط براى دريافت مدرك مربيگرى درجه دو بررسى شد، كميته آموزشى فدراسيون واليبال به اين نتيجه رسيد كه با توجه به اينكه ممكن است تعداد نفرات موردنظر براى شركت در اين كلاس كافى نباشد، درخواست برگزارى كلاس درجه يك را به FIVB ارسال كرد اما فدراسيون جهانى واليبال هنوز پاسخى به درخواست ايران نداده است.
كميته آموزش فدراسيون واليبال زمان پيشنهادى خود را براى برگزارى اين كلاس مهرماه سال جارى اعلام كرده است. با موافقت فدراسيون جهانى واليبال ۲۵ تا ۳۰ مربى ايرانى در اين كلاس شركت مى كند.

شروع رقابت هاى شطرنج بين المللى آذربايجان

دومين دوره مسابقه هاى شطرنج بين المللى جام سرداران شهيد آذربايجان از امروز به مدت يك هفته در اروميه برگزار مى شود.
دومين دوره اين رقابت ها از پنجم تا ۱۱ شهريورماه برگزار مى شود و شركت كنندگان در ۹ يا ۱۱ دور به روش سوييسى مسابقه مى دهند.
يادآور مى شود، در نخستين دوره اين رقابت ها استاد بزرگ مرتضى محبوب قهرمانى را از آن خود كرد.

مربى ايروبيك به فرانسه بازگشت

ايران ورزشى - گريگورى آلكان، مربى فرانسوى تيم ملى ژيمناستيك ايروبيك اردوى تيم را به مقصد كشورش ترك كرد. پس از خروج او از كشور ملى پوشان اردوهاى خود را ادامه مى دهند. آلكان اواخر شهريور تا اوايل مهرماه به كشور بازمى گردد.
چندى پيش درخواست ها براى دايمى كردن قرارداد اين مربى فرانسوى مطرح شد. او كه خود از قهرمانان جهان بوده است هنوز قرارداد دايمى با فدراسيون ژيمناستيك ندارد.

پنجمين دوره واترپلو قهرمانى نوجوانان

ايران ورزشى - مسابقه هاى واترپلو نوجوانان كمتر از ۱۴سال كشور با برترى تيم هاى تهران، زنجان و آذربايجان شرقى در مرحله مقدماتى پيگيرى مى شود.
پنجمين دوره رقابت هاى واترپلو نوجوانان كشور كه از روز يكشنبه با شركت ۸ تيم در دو گروه مقدماتى به ميزبانى شهر بندرانزلى شروع شده است، با برگزارى چهار ديدار دنبال شد كه گروه A: آذربايجان شرقى ۱۲ - 10 خوزستان را شكست داد و تيم هاى گيلان و خراسان رضوى به تساوى ۵ - 5 دست پيدا كردند. همچنين در گروه B زنجان ۸ - 2 اصفهان را مغلوب كرد و تهران با نتيجه پرگل ۱۷ - 2 تيم فارس را در هم كوبيد. در حال حاضر تيم هاى آذربايجان شرقى با دو برد و خوزستان با يك برد و يك تساوى تيم هاى اول و دوم گروه A را تشكيل مى دهند و در گروه B تيم هاى تهران و زنجان هر كدام با دو برد صدرنشين اين گروه هستند.

اصفهان قهرمان بسكتبال با ويلچر پادشاهى تايلند

ايرنا- تيم بسكتبال باويلچر پيام اصفهان با قهرمانى جام پادشاهى تايلند وارد اصفهان شد. اين تيم در ديدار نهايى اين مسابقات با نتيجه ۶۳-50 تيم كره جنوبى را شكست داد و به قهرمانى رسيد. در اين مسابقات نمايندگان كره جنوبى و تايلند عنوان هاى دوم و سوم را كسب كردند. مسابقات بين المللى جام پادشاهى تايلند، با حضور تيم هايى از كشورهاى مالزى، تايلند، ايران، لائوس، كره جنوبى و ژاپن از تاريخ ۲۹ مردادماه در شهر پاتايا تايلند آغاز شده بود. تيم بسكتبال با ويلچر پيام اصفهان، روز گذشته با استقبال مسؤولان ورزش استان، وارد اين شهر شد .

برگزارى دوره پيشرفته مربيگرى شنا

نخستين مرحله از دوره پيشرفته و كارگاه آموزشى مربيگرى شنا با حضور مربيان نخبه شناى سراسر كشور در آكادمى ملى المپيك برگزار مى شود. اين دوره مربيگرى به منظور افزايش سطح علمى و تئورى مربيان كشور طى ۵ مرحله و با فواصل زمانى يك ماهه با همكارى فدراسيون شنا و آكادمى ملى المپيك و پارالمپيك برگزار مى شود كه نخستين مرحله اين كلاس ها طى روزهاى ۵ و ۶ شهريورماه با استفاده از امكانات آموزشى آكادمى المپيك برگزار مى شود. اين دوره پيشرفته مربيگرى در ۵ كارگاه آموزشى و با شركت ۴۰ نفر از مربيان نخبه سراسر كشور زير نظر اساتيد برجسته در دروس سيستم هاى انرژى در شنا (دكتر عليرضا رمضانى) روانشناسى ورزش (دكتر واعظ موسوى) دوره بندى تمرينات استقامتى و برنامه ريزى ساليانه (دكتر بهزاد مهدى خبازان) در دو نوبت صبح و عصر انجام مى شود. اين دوره پيشرفته مربيگرى شنا طى امروز و فردا در آكادمى ملى المپيك برگزار مى شود.

زورخانه پورياى ولى گرگان افتتاح شد

زورخانه پورياى ولى گرگان با حضور هاديانى، مديرعامل شركت توسعه و نگهدارى اماكن ورزشى و مقام هاى استانى گلستان در هفته دولت افتتاح و به بهره بردارى رسيد. كارساخت زورخانه پورياى ولى گرگان به عنوان پروژه اى ملى در سال ۸۵ آغاز و در تابستان ۸۷ به پايان رسيد.
اين زورخانه در زمينى به مساحت ۹۲۰ متر مربع با زيربناى ۶۱۹ مترمربع احداث شده و مساحت گود آن ۱۸۶ مترمربع است.
اين پروژه كه مبلغ ۵۰۰ ميليون تومان هزينه ساخت آن شده طبق آخرين استانداردهاى بين المللى احداث شده است.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن