تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسماعيلي در گفتگو با سايت شبكه خبر: لغو پروازهاي فرودگاه بين المللي مشهد صحت ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اسماعيلي در گفتگو با سايت شبكه خبر: لغو پروازهاي فرودگاه بين المللي مشهد صحت ندارد
مديركل فرودگاههاي خراسان رضوي با تكذيب خبر لغو يازده پرواز فرودگاه بين المللي مشهد گفت: تنها يك پرواز آسمان به مقصد تهران 14 ساعت تاخير داشت.
به گزارش شبكه خبر، اسماعيلي، در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر، با تكذيب خبر واحد مركزي خبر مبني بر لغو يازده پرواز فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد گفت:تنها يك پرواز آسمان به مقصد تهران به علت نقص فني با 14 ساعت تاخير انجام شد.

مديركل فرودگاه هاي خراسان رضوي افزود : هواپيماي آسمان 240 مسافر داشت كه 120 مسافر با پروازهاي ديگر و 120 مسافر ديگر آن ساعت 19 و 50 دقيقه امشب بعد از رفع نقص هواپيما، به تهران فرستاده شدند.

وي در ادامه افزود: آسمان بايد جوابگوي اين تاخير باشد كه جوابگو هم بوده، از تهران قطعه آورده، ايراد هواپيما را برطرف كرده است و مسافران خود را جابجا كرده است.

اسماعيلي با بيان اينكه يك پرواز كيش امروز حدود 4 ساعت و يك پرواز ديگرش حدود 45 دقيقه تاخير داشت گفت: اين تاخيرها چيزي نيست كه خواسته باشيم به اطلاع مردم برسانيم.

واحد مركزي خبر امروز در تلكس خبري خود به نقل از اسماعيلي آورده بود ، 11 پرواز فرودگاه بين المللي شهيد هاشمي نژاد مشهد لغو شده است.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن