تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815426624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پياده روي عمومي در چهارمحال و بختياري


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پياده روي عمومي در چهارمحال و بختياري
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به مناسبت ولادت باسعادت امام علي (ع ) برنامه پياده روي عمومي در شهرهاي مختلف چهارمحال وبختياري برگزار شد . اين برنامه در شهر هفشجان با حضور 600 نفر در فرخ شهر با شركت يكهزار نفر در سامان با حضور 500 نفر در شلمزار با حضور 500 نفر از خانواده ها برگزار و در پايان به قيد قرعه به شركت كنندگان جوايزي اهدا شد .
پايان رقابت هاي فوتبال روستايي و عشايري چهارمحال وبختياري
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رقابت هاي فوتبال روستايي و عشايري چهارمحال وبختياري به ميزباني شهر سامان برگزار شد در اين مسابقات كه به مدت 3 روز ادامه داشت تيم منتخب بخش سامان با غلبه بر حريفان بعنوان قهرماني اين رقابت ها دست يافت و بعنوان نماينده استان انتخاب شد.
كوتاه از ورزش چهارمحال وبختياري
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مسابقات سنگ نوردي بانوان چهارمحال وبختياري در شهر فراوبنه برگزار و در پايان خانم ها مرضيه ميرزاخاني و الهام ملك محمدي در رده سني جوانان و خانم ها نجمه ربيع زاده و سكينه عليخاني در رده اميد عناوين برتر را كسب نمودند.
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : بمناسبت هفته مبارزه با موادمخدر يكدوره مسابقه دوچرخه سواري به مسافت سه كيلومتر در شهر شلمزار برگزار شد . در اين رقابت كه با حضور بيش از 500 دوچرخه سوار برگزار شد به نفرات اول تا پنجم جوايزي اهدا شد.
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : رقابت هاي پاورليفتينگ با حضور 16 تيم استان چهارمحال وبختياري در سالن تختي شهركرد برگزار و در پايان تيم هاي تختي شهركرد ـ عمان سامان و منتخب لردگان در رده سني نوجوانان و تيم هاي شهركرد پتانسيل شهركرد و منتخب لردگان در رده جوانان عناوين اول تا سوم را كسب نمودند. نفرات اول اين رقابت ها به مسابقات كشوري اعزام خواهند شد.
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مسابقات تنيس روي ميز معلولين استان چهارمحال وبختياري با شركت سي نفر از بانوان استان در شهركرد برگزار شد و در پايان خانم ها طاهري صفيان و ارمندي با برتري مقابل حريفان بعنوان تيم منتخب تنيس بانوان استان جهت اعزام به مسابقات كشوري انتخاب شدند.
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مسابقات دارت انتخابي بانوان چهارمحال وبختياري با شركت 30 ورزشكار در شهركرد برگزار شد و در پايان نجمه ربيع زاده پروانه نورزمان و سارا توفيقي به عناوين اول تا سوم دست يافتند و بعنوان تيم منتخب استان جهت اعزام به مسابقات كشوري انتخاب شدند.
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن