تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست اداره ثبت احوال خرمشهر: آمار طلاق در خرمشهر 20 درصد افزايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست اداره ثبت احوال خرمشهر: آمار طلاق در خرمشهر 20 درصد افزايش يافت
خبرگزاري فارس: سرپرست اداره ثبت احوال خرمشهر گفت: آمار طلاق در شهرستان خرمشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزايش داشته است.


محمود معاهد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در خرمشهر افزود: در سه ماهه نخست سال‌جاري 189 مورد طلاق در خرمشهر به ثبت رسيده و اين در حالي است كه اين رقم در مدت مشابه سال گذشته رقم 158 را نشان مي‌دهد.
وي اظهار داشت: بيشرين آمار طلاق در سه ماه امسال و سال گذشته مربوط به ارديبهشت ماه است كه اين رقم در سال‌جاري 129 و در سال 86 هفتاد مورد بوده است.
سرپرست اداره ثبت احوال خرمشهر همچنين از كاهش آمار مرگ و ميردر مدت ياد شده خبر داد و تصريح كرد: آمار وفات در سه ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته كاهش 32 درصدي را نشان مي‌دهد و اين آمار در سال 87 رقم 370 و در سال 86 رقم 543 را نشان مي‌دهد.
معاهد آمار زاد و ولد در شهرستان خرمشهر را از فروردين تا آخر خرداد را 898 نفر و در سال گذشته 920 نفر اعلام كرد و افزود: اين ارقام كاهش نزديك به دو و پنج دهم درصدي تولد را در اين شهرستان نشان مي دهد.
وي همچنين آمار ازدواج را در مدت ياد شده امسال 644 مورد و مدت مشابه سا قبل را 605 مورد عنوان كرد وادامه داد: آمار ازدواج در مقايسه اين مدت رشد 5/6 در صدي داشته است.
سرپرست اداره ثبت احوال خرمشهر همچنين آمار كساني كه درخواست صدور كارت ملي خود را در سه ماه ابتدايي امسال ارائه داده اند يك هزار و 529 نفر اعلام كرد و گفت: اين تعداد درخواست در سه ماهه ابتدايي پارسال چهار هزار و 248 نفر بوده است كه كاهش 64 درصدي را نشان مي دهد.
معاهد همچنين تعداد كارت‌هاي تحويل داده شده را در بهار 87 سه هزار و 161 مورد و در بهار سال 86 سه هزار و 790مورد اعلام و اضافه كرد: اين رقم كاهش 20 درصدي را نسبت به سال قبل نشان مي دهد.
انتهاي پيام/ب
 دوشنبه 4 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن